Plussanneita

On se jännä miten tämä elämä meitä "heittelee"... En ole koskaan ollut mitenkään uskonnollinen,mutta uskon siihen, että kaikella on aina jokin tarkoitus. Mä olen itse syntynyt viidentenä puhtaana vahinkona ja meillä on aikamoiset ikäerot, 11-vuotta minusta seuraavaan ja vanhimpaan sitten jo lähempänä 20v. Monista syistä johtuen ollaan aika etäisiä sisarusten kanssa, varsinkin vanhimman. Se on sääli kyllä...

Itse aina halusin lapset mahd nuorena ja pienillä ikäeroilla. Muistan sanoneeni miehelleni joskus sata vuotta sitten, et mikäli en saa lasta, kun olen 30 niin en aio edes yrittää enää. Hah, ja kolme kk ennen tuota maagista päivää pärähti plussa vihdoin :Heartred Ei tietenkään olisi yritystä lopetettu tuohon päivään, mutta muistui vain mieleen tuo.

Eli, elämä ei aina mene niinkuin Strömsössä. Sen kanssa on vaan opittava elämään.

Lisäys vielä... ottakaa ihan ehdottomasti kaikki apu,mitä vain ikinä on tarjolla lapsenhoitoon liittyen. Ei todellakaan ole kenenkään edun mukaista, että äiti oman jaksamisen kustannuksella sinnittelee pienten lasten kanssa. Omat vanhempani eivät sitä tehneet aika kamalin seurauksin.
 
Muokattu viimeksi:
Kyllähän se pitää välillä olla itsekäs ja ottaa omaa aikaa. Itsestäkin pitää muistaa huolehtia, niin koko perhe voi paremmin Meillä onneksi isovanhemmat asuvat lähellä ja hoitavat lapsia mielellään. Näin pääsee välillä käymään yksin asioilla tai vaikka lenkillä.
Mekin tekemällä tehtiin kolmatta reilu vuosi ja tämä sitten tärppäsi heti kun ehkäisyn jätti pois. Oli itsellekin yllätys, että kävi näin nopeasti. Mutta iloinen silti olen ja toivon, että kaikki menee hyvin loppuun asti.
 
Lääkäri laittoi uudestaan raskaustestiin että nähtäis verikokeilla arvot että onko normaali raskaus. Ultras mutta sano että näkyy joku alkava pussi juttu, mutta ei muuta. Mitään käryä mitä se mahtoi tarkottaa tolla pussi jutulla ja onko se normaalia että 5- 5+3 välillä ei näy ku alkava pussi juttu [emoji23]oon täällä ihan sökönä
 
Mulla on sellainen käsitys, että on ihan normaalia. Noilla viikoilla ei välttämättä pysty vielä muuta näkemään.
 
Lääkäri puhui varmasti ruskuaispussista, joka muodostuu hedelmöittymisen jälkeen ja toimii alkion "huoltoyksikkönä" ennen istukan toiminnan alkamista. Käsittääkseni ihan normaalia, ettei noilla viikoilla näy vielä mitään, mutta ihan hyvä että pääset labroille varmistamaan tilanteen. Toivotaan parasta ja koita ottaa rauhallisesti, se on kyytiläisenkin kannalta parasta. :shy:
 
Labra tulokset tuli ja arvo oli 1040 mutta lääkäri sanoi sen olevan matala
 
Muokattu viimeksi:
Ylihuomenna uus verikoe mutta pelottaa ihan törkeästi että onks tulos sit keskenmeno jos arvot on kuulemma matalat
 
Tänää ois 5+3. Mahakivut yltyny siihe pisteeseen että tänää ois aika lääkärille :sad001
Täällä on kans ajottain kovia menkkamaisia kipuja mutta en kuitenkaan koe tarvetta kipulääkkeelle. Sen takia mietin varhaisultaa ja kaveri jonka kanssa olen asiasta puhunu suositteli sitä myös. Kaverilla oli ensimmäisestä kovat menkkamaiset kivut kohdun venymisen vouksi. Toivottavasti jozzubz olis vain vähemmän viikoja ja kakki hyvin! :smiley-angelic001
 
Täälä kans plussattiin eilen. Nyt jännitellään kovasti koska ensimmäinen raskaus kyseessä. Paljon kaikkea uutta jännää opittavana.
 
Onnea Sandy plussasta, vaikka vähän yllärinä tulikin :)
 
Tämmönen tänä aamuna, ei tässä enää tulkinnan varaa oikein oo, rv 3+5 sit suurinpiirtein menossa. La olisi 14.9. Esikoisen la oli 15.9 ja silloin syntyikin Kolmondn on syntynyt 22.9, saas nähdä mihin väliin tuleva itsensä laittaa...

Mannikka, Kiitos onnitteluista Tulin piiiiitkästä aikaa palstoille ja huomasinkin että teille on tulossa jälleen perheenlisäystä, onnittelut myös sinne
 

Liitteet

  • IMG_20180103_073710.jpg
    IMG_20180103_073710.jpg
    339.3 KB · Katsottu: 83
Neuvolasta soitti tänää sen mun työntekijä ja sanoi että ei ole maanantaina neuvolaa. Että näyttäisi siltä ettei viikkoja ole niin paljon kuin kuukautisista laskettuna normaalisti olisi. Eli katsotaan perjantaina mitä labra ja lääkärit meinaavat ja katsotaan uudestaan ensikäynti aikaa ensiviikolla. Hcg arvot viittaisivat eilen kuulemma myöhäisempää hedelmöittymistä. sanoinkin että se voi olla todennäköistä koska ovulaationi on aina ollu 1-5pv myöhemmin kun laskurit laskevat. Joten nyt pitää toivoa että jos arvot tuplaantuis. Ja muutenkin että tämä olisi normaali raskaus ja ei menisi kesken. vatsa särki tänä aamuna todella todella paljon, luulin että keskenmeno tulee nyt. mutta sitten huomasin että vatsa oli vain vähän sekaisin. enää ei Satu koko ajan vatsa, kuten muina päivinä. nyt on jopa kivuttomia aikoja. alan olemaan luottavainen tämän raskauden suhteen. tietenkin odotan perjantain arvoja, ja toivon että olisi tuplaantunut niin tietäisin, että tällä raskaudella on mahdollisuus mennä loppuun asti. kyllä oireiden perusteella uskon jotenkin että olisi tuplaantunut. Ainakin tänään on ollut oksettava olo, ja todella todella kuuma koko ajan. Mä nyt vetoan tähän että ei nää "normaalit" raskausoireet ois ilmaantunu tänää ja jatkuva Maha kipu helpoltanu jos ei ois arvot noussu ees vähä eilisestä, vai mitä? [emoji23]
 
Jos mulla laskettais viimeisimpien kuukautisten mukaan, niin oireet ois alkaneet viikolla 2+5 ja plussa tullut 3+0. Eli ei mahdollista. Mulla ovulaatio oli n. kp 9-10. Vastaavasti jollain muulla se voi olla myöhemmin. Toivottavasti sulla jozzubz olis kyse siitä! Tsemppiä :)
 
Moi vaan ja onnea kaikille muillekkin plussanneille! :) Täällä myös plussattiin tänään! Meille tämä tuleva on kolmas lapsi ja laskurin mukaan laskettu aika olisi 4.9.
Olin jo melko varma plussasta, koska menkat oli jo viikon myöhässä.
Jännitää, pelottaa ja samaan aikaan olen ihan innoissani :D Ei meidän pitänyt tehdä enää kolmatta, mutta tässä sitä taas ollaan.
 
Takaisin
Top