Plussanneita

Minä olen tehnyt neljä testiä, koska olen myös halunnut varmistua siitä, että viiva vahvistuu. Yksi testi olisi vielä jäljellä mutta se saattaa jäähä käyttämättä.
 
Mä oon tehny vaan yhen testin. Ois tuolla kaapissa vielä yks, mutta tuskin sitä enää teen. :D
 
Mäkin oon tehnyt toistaiseksi vaan yhden CB digin, joka näytti raskaana 2-3. Jos siltä tuntuu, niin ehkä teen vielä ennen ekaa neuvolaa digin, jonka pitäisi sitten näyttää se 3+ jos homma etenee kuten kuuluu.
 
Tieto lisää tuskaa... Lueskelin tuosta tuulimunaraskaudesta. Ihan hirveetä olisi saada tietää, että periaatteessa on raskaana,muttei siellä sitten olekaan ketään :sad001
Mulla tosiaan eka neuvola rv9, voi kun silloin pystyisi edes sydänäänet kuuntelemaan. Mietittiin jo varhaisultraan menoa yksityiselle. Onko moni ajatellut menevänsä?
 
Mä en ole aikaisemmista raskauksista käynyt (2 lasta, 1 varhainen km). Nyt en ole vielä ihan varma menisinkö varhaisultraan. Kyllähän se mieltä huojentaa, jos näkee, että siellä elämää on. Minulla sydänäänet on molemmista raskauksista kuulunut ensimmäisellä neuvolakäynnillä, eikä sitäkään tarvitse siis kovin pitkään odotella.
 
Mä tuun mukaan! Plussasin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni! Mulla on PCO ja tää oli meidän ensimmäinen inssi ja heti tärppäsi, en voi uskoa todeksi. :) nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin, Vaun laskurin mukaan olis 9.9. laskettu aika. :)
 
Moikka, meillä on oletettu la 3.9. En muista kerta kaikkiaan ollenkaan edes sitä, mille viikolle edelliset kuukautiset sattuivat. Varmaankin muuttohässäkän päälle kuun vaihteeseen. 29.12. näytti digi 2-3 vk, ja 26.12. iltapissasta sain ensimmäisen melko vanhan plussan. Testejä oon tehnyt seitsemän ja ajattelin joskus ensi viikon aikana tehdä vielä yhden digitaalisen, viikot näyttävän testin. Se apteekin toinen viikot näyttävä testi toimii myös hyvin, se violetti, joka molemman viivan värin perusteella kertoo viikot. Prismasta puolestaan saa superhalvalla sekä liuskoja että puikkoja, jotka ovat herkkiä ja toimivia.
 
Jospa minäkin uskallan tänne liittyä. Torstaina tein ekan plussa testin ja vielä la piti testata varuiksi uudestaan. Vaun laskurin mukaan la olisi 1.9. Meille tämä on neljäs, jos kaikki menee hyvin.
Muutama vuosi sitten koin tuon tuulimuna raskauden. Todettiin 8+ viikoilla kun tiputtelu vuotoa alkoi. Eihän se mukavaa ole..
Minä myös mietin tuota varhaisultraa. Kerran olen aikaisemmin käynyt ja se kyllä rauhoitti mieltä kovasti.
 
Heippa, varovaisesti ilmoittaudun mukaan :happy: tänään plussasin dpo11, kierto epäsäännöllinen, mutta tikutin oviksen, joten la ajoittunee johonkin 10.9. hujakoille. Toinen lapsi tulossa, esikoinen 11/16. Nyt vaan toivotaan, että kaikki menisi hyvin. :Heartred
 
Oletteko muuten ottaneet influenssa rokotetta? Minä otin marraskuussa ja nyt vähän mietityttää, että voiko rokote olla haitaksi näin alkuraskaudessa.. Aikaisemmissa raskauksissa en ole ottanut rokotetta.
 
Minä otin kanssa marras/joulukuussa, kun en vielä ollut raskaana. En ole ollut huolissaan. En kyllä ole asiaan sen enempää perehtynyt. Aiemmissa raskauksissa otin rokotteen eikä mitään negatiivista sanottavaa.
 
Onks kellää muulla 5+2 rv ollu menkkamaista mahakipua. Onks iha normaalia ja jos on ni kaua muilla o kestäny tätä? Ja sit onks muilla iha jäätävä keskenmenon pelko? Mite saatte rauhoitettu ittenne
 
Onks kellää muulla 5+2 rv ollu menkkamaista mahakipua. Onks iha normaalia ja jos on ni kaua muilla o kestäny tätä? Ja sit onks muilla iha jäätävä keskenmenon pelko? Mite saatte rauhoitettu ittenne

Vastasinkin sinulle jozzubz jo tuolla toisessa ketjussa, että täällä jomottelee menkkamaisesti aina välillä ja niin teki esikoisenkin aikaan. Kohtu kasvaa ja on aivan normaalia.
 
Minä en ottanut influenssarokotetta mikä olisi sittenkin kannattanut ehkä ottaa. Sitähän suositellaan raskaana oleville. Rokotteesta ei siis ole haittaa vaan päinvastoin. Toki tämän vuoden influenssarokote ei ilmeisesti ollutkaan niin tehokas kuin oli tarkoitus.
 
Komppaan kapy89:ä. Täällä samanlaiset menkkakivut ja oli kahdesta onnistuneesta raskaudesta myös. On ihan normaalia.
 
Mulla kanssa ollut menkkamaista jomottelua alkuraskaudessa. Ennen plussaa tosiaan enteilin jo olevani raskaana, kun ensin tuli hillitön päänsäky ja seuraavana päivänä mahaa juili ihan kuin menkat alkamassa. Edellistä plussaa, nykyistä tammikuista, enteili ihan samat oireet ja samassa järjestyksessä.
 
Heippa kaikille! Täällä näyttääkin olevan jo paljon porukkaa :) Varovaisesti liityn joukkoon eilen tehdyn plussatestin myötä. Päätin testata ennen illan juhlia ja mikä ihana yllätys sieltä tulikaan. Tänään vasta 3+5, jännä että edellisissä kierroissa ollut vaikka mitä oireita, mutta tässä ollut vain niin maltillisia etten edes uskonut raskauden olevan mahdollinen. Meillä esikoinen syntynyt 2/16, ja kakkonen todella odotettu ja toivottu.
 
Ja sen verran jatkan vielä, kun vauhtiin pääsin :D Mulla oli myös ensimmäisessä raskaudessa menkkamaista jomotusta sekä melko koviakin mahakipuja ekalla kolmanneksella. Ne tuntui ajoittain jopa pelottavilta. Ymmärrän siis täysin että huolettaa, mutta yleensä ne kivut ovat harmittomia ja liittyvät kohdun kasvuun niinkuin joku ylempänä jo mainitsikin :)
 
Takaisin
Top