Plussanneita?

Moikka kaikille, täällä uusi palstailija ilmoittautuu. Toissapäivänä /dpo11 sain ensimmäisen haamun ja siitä viivat vahvistuneet hyvää vauhtia,toivottavasti "nakki" pysyy menossa mukana loppuun asti:) Raskauduin kolmannella yrityskerralla.
Tänään Rv 4+0
ja laskettu aika jotakuinkin 9.9.17:Heartpink
(kuvassa eilinen/dpo12 pregcheckin liuskatesti)
 

Liitteet

  • dpo12 - Edited.jpg
    dpo12 - Edited.jpg
    195.2 KB · Katsottu: 82
Onnea uusille, teitä oli muutama jo tullut..aivan ihanaa :Heartred

Tänään rv 5+0, eka etappi ylitetty. Kaksi aiempaa raskautta on mennyt jo kesken tässä vaiheessa..pikkuhiljaa uskaltaa ajatella että tämä tyyppi saattaa oikeasti tulla syliin asti :Heartred

Nyt lopetan tän testailun, mutta kun noita testejä tuli ostettua niin paljon kun mamin testeillä on varaston tyhjennys. Melkein ilmatteeks saa niin tottakai ostin. Eiköhän tää alin ja viimeisin plussa oikeesti nyt riittäis :Heartred noi testit on tehty 27-31.12
 

Liitteet

  • 31.12.jpg
    31.12.jpg
    45.9 KB · Katsottu: 78
Mäkin varovasti tänne uskaltaudun jo keskustelemaan. Plussasin tuossa keskiviikkona kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä.

Meillä lapsi ennestään (2015) ja suurinpiirtein toukokuusta asti tuumattu, että tjot. Jouduin kuitenkin vähentämään imetystä ennen kuin mitään alkoi tapahtua, eli kuukautiset alkoi vasta syksyllä ja onneksi tulivat vanhassa rytmissään.

Tänään nyt siis pitäisi olla 5+0 ♡
 
Josko nyt lopettais tän testailun ja odottais rauhassa maanantain hcg-verikoetta. Onhan nuo pc.n testien viivat tummuneet, mut tiedä sit pitäiskö viel enempi. Ehkä luottoa kuitenki on enempi cb.n viikkonäyttö testiin tjn.
Tikut alhaalta lukien dpo10, dpo11 ja dpo16 (tai kai jo 16 ku tuos amuyöllä otettu)
rv 4+2
 

Liitteet

  • 1483166530587.jpg
    1483166530587.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 81
4d73b4a7fd4c484356cb5846f7ca9785

Tän aamun tulos. Dpo10. Tästä se lähtee [emoji5]
 
Onnea uusista plussista :Heartred

Mä oon hiukan hämilläni siitä, kuinka la kannattaisi laskea. Vm alkoi 16.11. Hedelmöittymisen on täytynyt tapahtua 11.12 tienoilla, koska silloin on ollut ainoa yhdyntä. Kierto mulla on ollut mitä sattuu: 30-45 pv. Ennen marraskuun menkkoja kierto oli 38pv... Ja valaiskaahan mua vielä pitkästä kierrosta..Eikö se tarkoita sitä, että la on myös myöhemmin..?

Oon ihan pihalla vielä näistä asioista :D
 
Melmola Jos on pitkä kierto niin kannattaa laskea hedelmöittymisajankohdan mukaan. Neuvolassa laskevat menkoista ja 28 päivän kierron mukaan ainakin täälläpäin. Sen mukaanhan sun laskettu aika ois sit jo paljon aikasemmin. Mutta ultrassa sit viimeistään selviää tarkemmin. Jos yhdyntä on ollut 11.12 niin hedelmöittyminen on voinut tapahtua silloin tai jos ovis on ollut siitä myöhemmin niin siittiöthän voivat selvitä hengissä jopa 7 päivää. Eli jos et tiedä milloin ovis oli niin kovin tarkasti laskettua aikaa ei pitkässä kierrossa pysty sanomaan. Saitkohan mitään selvää?! Veikkaisin että 3.9 ja siitä eteenpäin ois sun laskettu aika
 
Juu, niin mä vähän arvelinkin, että tuohon tyyliin kannattais laskea. Ja se vielä tuohon lisäyksenä, että tein 23.12 selkeästi negatiivisen testin ja 29.12 se oli selkeästi positiivinen. Rintakipuilua alkoi tulemaan 25.12.. Mutta selkeästi syyskuulle la varmasti menee :)
 
Kannattaa kysyä neuvolasta, pääsisikö ar ultraan, kun on sen verran pitkä kierto kuitenkin. :)
 
Moikka kaikille ja onnea hirmusti aiemmin plussanneille! :love7

Mä taidan myös uskaltautua kirjoittelemaan tänne. Minipillerit lopetettu lokakuun lopulla ja tjottaillen ajateltiin edetä. Nyt toisesta kierrosta taisi tärpätä, jouluna sain ensimmäiset haamut ja tänään (kp 33/24-26) testissä vahvempi viiva. Kai sen voisi siis jo uskoa todeksi. Ensimmäistä odotellaan siis :) jännittää, pelottaa ja samalla itkettää ilosta!

Tänään olisi sitten kai 4+4 ja la kai 1.9.17 (hauskaa, sillä samana päivänä on miehen 30v synttärit :D).
 

Liitteet

  • IMG_7343.JPG
    IMG_7343.JPG
    1,011.8 KB · Katsottu: 67
Mä plussasin ekasta raskaudesta kp 50. Olin kuitenkin noin viikon välein tehny raskaustestejä, niin kyllä siitä pysty aika hyvin raskauden keston arvioimaan ja tietenkin myös yhdynnöistä. Tottakai kysyä voi, mutta monessa paikassa ei pääse, jos ei neuvolassa ultraa ole.
 
Moikka, kaippa se minäkin uskallan ilmottutua.
Kolmatta päivää olen täällä taustalla kuikuillut ja tänään näytti tuo viivakin hieman vahvistuneen
Kuvassa ylhäältä alaspäin dpo 13-15, tänään viimeisin eli rv4+1..
Aivan sumussa ja epäuskossa vielä mennään mutta toivo on suuri,
tarrasukkia kaikille matkaan ❤

Meillä esikoispoika 2015 ja melkein pari vuotta häntä maailmaan tehtiin. Kun saatiin clomifenit avuksi alkoikin tapahtua vauhdilla.
1kierrosta kemiallinen ja kolmannesta poitsu maailmaan.
Nyt olisi pitänyt aloittaa clomit uudelleen seuraavista menkoista (mitkä piti alkaa tänään/eilen), mutta nyt näyttääkin niin hyvältä että eipä tarvitsekaan ❤
Luomuna siis toisesta kierrosta
Empä olisi ikinä uskonut. Olimme taas valmistautuneet pitkäänkin odotukseen ja clomien tarpeeseen.
Näin on kuitenkin mahtavaa aloittaa uusi vuosi ☺️

Jos kaikki menee hyvin, esikoisen ja tämän tulevan vauvan ikäero on 2v ja 4kk..

Onnea muillekin plussanneille! ⭐
 

Liitteet

  • IMG_3881.JPG
    IMG_3881.JPG
    437.3 KB · Katsottu: 68
Muokattu viimeksi:
Juuri ennen joulua piti alkaa menkat eikä alkanut, mutta ei tullut plussaa, testit loppui joiluaattona ja uusien testien saamista piti odottaa tapaninpäivään Kyllä hieman epäiltiin jo kun piti kieltäytyä terästetystä glögistä mutta helppo oli myhäillä kun ei oikeasti tiennyt mitään.
Kierto itellä oli koko kesän sekaisin ja teroluteillä korjattiin 3kk, jonka jälkeen kerkesi olla 3 30pv säännöllistä kiertoa, eli tärppäsi mielestäni nopeasti, vaikka ehkäisyä ei ole ollut koko vuonna .
Hauska nähdä et muutkin ovat ottaneet testistä kuvia ja tehneet myös useamman testin , itse tein kaksi mitkä paketissa oli ,vaikka jo ensimmäisellä näytti selkeää plussaa
 
Täällä ilmottautuu yksi plussannut. Tarkoitus oli tjottailla tonne 2017 puolelle, mut näköjään joku päätti toisin :rolleyes:
Toivottavasti päästään loppuun asti. Lasketusta ajasta ei oo tarkkaa tietoa, kun kierto on ollut edellisen synnytyksen jälkeen hakoteillä. 9.9 olisi laskureiden mukaan. :happy:
Jännäksi tän raskauden tekee, että kotona köllii vasta 6kk neiti :woot:
Täällä muita, joiden muksuilla on pieni ikäero?
Onnea kaikille plussanneille ja ihana huomata, että meitä on täällä jo näin paljon.
 
Hannn, meillä ekan ja tokan ikäero vähän vajaa 1,5 vuotta, vähän isompi siis kuin teidän lapsille on tulossa :) Onnea plussasta! Aina ei asiat mene niinkuin suunnittelee ja ite oon ainakin ollu tosi tyytyväinen pieneen ikäeroon :)
 
Kuinka monella on ollut kiinnittymisvuotoa/ruskeaa vuotoa heti plussatessa? Mulla siis kolmatta päivää. Pyyhkiessä ja välillä saattaa tulla pikkuhousunsuojaan. Esikoisesta oli tätä myös monta päivää ja kaikki meni ok. Tuulimunassa vuoto alkoi uudestaan ja kesti viikon josta sitten arvasin ettei kaikki ok. Taas paniikki nostaa päätään kauan tää on taas normaalia [emoji22]
 
Mulla oli kiinnitys"vuotoa" just tuolloin oletettuna kiinnittymispäivänä. Luulinkin, että kuukautiset alkaa. Mutta siis kerran pyyhittäessä, kirkasta ja hyvin vähäistä. Sen jälkeen ei ole näkynyt.
Nyt vaan peukkuja pystyyn Herttarouva!
 
Takaisin
Top