Plussanneita?

d864f7424dd2c0f02fe2abfe4d0fbe8f

f98888b3df93914c0c3ee32500bb4354


Siinä mun testiläjä, ylimmät haamut joulupäivältä ja alin tämän aamuinen ♡ nyt riittää :D
 
Hienosti tummuu Violina! Mun läjä on isompi, mutta oon en sentään ihan joka päivä oo enää testannu. Aluksi vaan tein kahdella eri merkkisellä liuskalla samasta pissasta, hullu kun olen.. Sain muuten sillon alussa iltapäivällä parempia viivoja/haamuja vaikka aina sanotaan että aamupissasta pitääalussa testata.

Pitäiskö meidän aloittaa semmonen lista lasketuista ajoista ja monesko lapsi ja mikä synnäri? Laitetaanko tähän plussa ketjuun vai aloitetaanko uus? Mun mielestä vois alottaa uuden ja sitten tässä plussa ketjussa vois uudet esitellä itseään enemmän niin halutessaan. Mielipiteitä?
Ai niin ja ikä ois kans kiva tietää, vaikkei sillä sinänsä mitään merkitystä oo.
 
Muokattu viimeksi:
Uus ketju minunkin mielestä parempi, ekana kommentina sitten listaa syyskuisista :)
 
Kyllä viiva on hieman tummunut. :) Aikaisempi toissapäivänä iltapäivästä ja toinen tältä aamulta.
 

Liitteet

  • WP_20161227_18_34_38_Pro.jpg
    WP_20161227_18_34_38_Pro.jpg
    287.3 KB · Katsottu: 59
  • WP_20161229_08_03_14_Pro.jpg
    WP_20161229_08_03_14_Pro.jpg
    284.2 KB · Katsottu: 60
Haluaako joku ylläpitää ja päivittää listaa? :)

Minäkin tein vielä tänään testin, enkä tuon vahvempaa viivaa ole koskaan noihin Sofin liuskoihin saanut. Viime raskaudessa tein digejä, mutta nyt ei jotenkin ole yhtään sellainen olo, että tarvitsisi niitä tehdä. Se ultra on kuitenkin jo ihan kohta..
5e2d79258c309ea9904fc28e52753043
 
Voinkohan mä pyytää verikoetta missä testattais hcg, kuinka helposti antavat sinne lähetteen sillä perusteella, että mulla on ollu yks kkm ei niin kauan aikaa sitten?

Tuntuu ihan kahelilta kun ei oo yhtäkään testiä kaapissa ja tunne raskaudesta vaan vahvistuu. Haluaisin testata ja nähdä tuleeko nyt vahvempaa viivaa :nailbiting: ihan kun olis sellanen kutina mitä en voi raapia :D meen tänää ostaa noita PC-n testejä, ostan samalla sen verran että saan viikonlopukski!
 
Heippahei kaikille! Täällä yksi kolme päivää sitten plussannut ja LA olisi 4.9. Kaksi lasta jo ennestään.
Olen aina raskautunut todella helposti ja nyttenkin ihan ekasta yrittämästä.
Nyt jännityksenä vain vuosi sitten tehty kohdunkaulan loop hoito, jossa poistettiin aikas iso pala kohdunkaulaa pahojen muutosten vuoksi. Mutta toivotaan että kaikki sujuu hyvin neuvolaa varaiken varmaan ensi viikolla ja kovasti haluaisin varhaisultraan, mutta saapi nähdä
 
7aimen onnea! Täällä yks kateellinen helposti raskautuvalle :p meillä olis sama laskettu aika jos nyt haamulainen vahvistuu :)
 
On se jännä juttu miten sitä raskautuu ensimmäisestä yrityksestä. Jopa pilleritkin pettää. Näin siis mulla.
En siksi voi samastuukaan täysin niihin jotka yrittää ja yrittää.
Tsemppii hurjasti ja plussii liikkeelle!!!
 
Tein just päiväpissasta PregCheckin, mun mielestä siinä jo jotakin näkyy?
 

Liitteet

  • IMG_20161229_143208~2.jpg
    IMG_20161229_143208~2.jpg
    936.8 KB · Katsottu: 77
Ihania plussia tullut, ja joku uusikin oli tullut, tervetuloa :Heartred

Itsekin tehnyt nyt liikaa testejä, pikkuhiljaa viiva tummenee..aina on tummentunut verrattuna edelliseen. Mutta ei olla lähelläkään kontrolliviivan vahvuutta. Tärkeintä on että vahvenee, edellisillä kerroilla ei haamut vahventunut ja huonostihan niissä kävi.
 
Haaveilija, ei mullakaan ole tummunut PC kontrolliviivan vahvuiseksi ja nyt aionkin lopettaa testailun ja uskoa vaan että raskaana ollaan! :D sehän on tosi hyvä merkki että viiva kuitenkin on sinulla tummunut, ihanaa! ♡
Nyt en Deb nää toista viivaa mutta huomasin itse testejä kuvatessa että haamut näkyy livenä paljon paremmin. Mikä dpo sulla nyt on? :) olisko mahdollista käydä mittauttamassa hcg verestä jos mietityttää?
 
Violina: dpo16, sillä ihmettelenkin kun ei vielä näy kunnolla. Toisaalta äitekin sanoi että sillä näky kaikkien viiden lapsen kohdalla vasta kun menkat oli 2vk myöhässä. "Muutama" piinapäivä ois tulossa siis :'D
 
Pääsisinköhän verikokeisiin ihan lähetteellä kun oon saanu yhen kkm?
 
En yhtään tiedä Deb, kannattaa soittaa ja kysyä! Jospa historia toistaa itseään ja sulle käy samoin kuin äidillesi :)
 
Flunssa tekee kepposet ja heräilyjä aamuyöstä. Täällä rv6 pyörähtämässä käyntiin ja alkuraskauden jännitystä ilmassa eikä tietenkään uskalla huokaista helpotuksesta kun ei tiedä miten tässä vielä käy kun viikkoja vasta kovin vähän, mutta aina toivoo parasta, että kaikki menee loppuun asti hyvin. La olisi 2.9. Itselleni esikoinen ja tämä pieni ihmisenalku masussa on kovin toivottu ja rakkauslapsi, lapsesta ja omasta perheestä haaveillut niin kauan. Onnellisia hetkiä meille kaikille ja tsempit tuleviin viikkoihin!
 
Mä oon tehnyt ihan urakalla kaikkia testejä pois kaapista. Ite tykännyt katella muiden viivojen vahvistumisia niin tossa mun. Vihreät testit on ovulaatiotestejä ja tämä ainakin mun kohdalla todistaa, että nekin näyttää positiivista kun raskaana ollaan.:) Mun kierto on jotain väliltä 26-28. Ja clearbluen viimeisin testi on vielä vähän märkä, mutta näkeehän siitä jo nyt, että on selkeästi tummempi kuin aikasemmat.
 

Liitteet

  • Snapchat-565027325.jpg
    Snapchat-565027325.jpg
    434.6 KB · Katsottu: 67
  • Snapchat-1644413396.jpg
    Snapchat-1644413396.jpg
    374 KB · Katsottu: 68
  • Snapchat-1518764018.jpg
    Snapchat-1518764018.jpg
    392.4 KB · Katsottu: 68
Takaisin
Top