Plussanneita?

Hieman tunsin itteni huonokuntoiseksi kun tuplien kanssa kävin kävelyllä :D ensimmäisen 500m jälkeen jo hiki ja läähätys. Taitaa olla joulun mässäilyilläkin osuutta asiaan :p tänään olisi treenit, saa nähdä miten siellä menee :D
 
Mä ilmottaudun kanssa tänne. Eka haamu torstaina ja tänään digi 2-3 viikkoa. Aion lähinnä lukea teidän kirjoituksia, koska itselläni on 2 kkm tältä vuodelta (tammi- ja lokakuussa) ja pelko on tietenkin kova että tämäkin päättyy huonosti. Esikoista yritetty 01/15 alkaen ja mulla ikää 37 vuotta joka lisää keskenmenoja, koska joka toinen munasolu on laskennallisesti huono tässä iässä. Toki myös toivoa on että josko nyt olisi hyvä munasolu hedelmöittynyt. Tunteen siis heittävät häränpyllyä minuutin välein toiveikkaasta pelokkaaseen, mutta se lienee normaalia. Varhaisultraan meen meidän lapsettomuusgynelle 19.1 jos sinne asti päästään.
 
Tervetuloa uudet :Heartred:Heartred

Täällä rv 4+3 ja olo on välillä hyvin huono. Etoo, nälkä, etoo, nälkä..tällä kaavalla menee nää päivät :D samoten väsyttää koko ajan.. odotan loppuviikkoa, sillon on ohitettu ne pävitä kun kahdella viime kerralla keskenmeno sattui..ekalla kerralla oli keskeytynyt keskenmeno joka huomattiin viikolla 9, kehitys loppunut 6 viikolla..sen jälkeiset keskenmenot/kemialliset raskaudet tapahtui 4+0 ja 4+4 jos muistan oikein..
 
24.12 plussasin aamusta todella vahvat viivat dpo12. Vähä jännittää että pysyykö kaveri matkassa kun viime raskaudessa alkoi vuoto rv7. Laskettu aika olisi 5.9.2017

Nyt rv 4+1
 
Muokattu viimeksi:
Haaveilija ja Marzone, täällä on peukut pystyssä molemmille että kaikki menee hyvin tällä kertaa :)

Minua myös väsyttää vähän, mutta jo valmiiksi kauhistuttaa kun tiedän millainen kuolemanväsy on vielä edessä. Ainakin kahden aiemman kanssa olen ollut todella poikki alkuraskaudessa ja nyt kun tosiaan on nämä kaksi taaperoa vielä kotona hoidettavana. Onneksi nukkuvat sentään päikkärit vielä :)
Oon nyt joka päivä tehny vielä testin ja hienosti viiva vahvistuu ♡ huomenna on pisimmän kierron mukaan viimeinen päivä, sitten saa testaus riittää :D
 
Meillä on haaveilija ihan samat päivät. Mäkin laskin että ois 4+3 tänään. Sulla on jännä viikko edessä. Toivotaan että kaikki menee hyvin! Mulla on vähän pidempi jännitysnäytelmä. Syyskuussa päästiin jo varhaisultraan missä kaikki oli hyvin, sydän sykki ja koko vastas viikkoja, mutta sitten 2 viikkoa myöhemmin mulle tuli vahva tunne että kaikki ei oo hyvin. Menin uudestaan ultraan ja siellä alkion syke oli hiipumassa ja koko oli jäänyt jälkeen. Molemmat km on siis ollu keskeytyneitä, mutta onneksi lääkkeellisellä tyhjennyksellä on selvitty eikä tarvinnut kaavintaa. Vähän turhan jännää on tää raskaana olo, pitäis vaan osata nauttia. Onneks mun gyne kyllä sano että stressaamalla en saa keskenmenoa aikaseks. Se tuo vähän mielenrauhaa.
 
Hei! Päätettiin mieheni kanssa että ei tehä testiä ennen joulua ja tän kerran odotettais että menkat oikeesti myöhäs kunnolla. Yk7. Mulla siis kp35/28-33 tänään.. toissapäivänä illalla (kp33) en kuitenkaa enää malttanu olla testaamatta ja sielt tais tulla jonkinlainen plussa, vai? Tehtiin sit viel aamust yks ja se näytti aika samaa. Nyt sit päätettiin odottaa perjantaihin ja tehää viel yks testi. LA ois 2.9 jos hyvin käy (yksi kkm ennen esikoista, rv12)
Niin ja oireet on just hengästyminen helposti, menkkakipumaista painetta alavatsassa, tajuton väsy ja pissattaa koko ajan.
Oon 32v ja meillä 2v 3kk tyttö odottamassa mahdollista sisarusta ❤
Onnea kaikille!

Hups taisin vähän hätiköidä oireiden kanssa kun kirjoitin kaiken samaan pläjäykseen..mut ehkä selvitään..
 

Liitteet

  • 2016-12-28 15.50.30.jpg
    2016-12-28 15.50.30.jpg
    897.7 KB · Katsottu: 84
Muokattu viimeksi:
Varovaisesti ilmoittaudun. Kp 29/24-27 menossa ja eilen iltapäiväpisusta haalea plussa. Huomenna testaan aamusta uudestaan onko vahvistunut. Takana useampi varhainen km ennen 2/2015 poitsua. Nyt ollaan hetken yritetty toista. :)
 

Liitteet

  • WP_20161227_18_34_38_Pro.jpg
    WP_20161227_18_34_38_Pro.jpg
    287.3 KB · Katsottu: 86
Tervetuloa kaikille! Kiva kun tulee enemmän turisijoita, ollut toistaiseks aika hiljaista täällä vielä :) enkä oo kehdannu yksinään höpötellä :D
 
Varovaisesti ilmoittaudun. Kp 29/24-27 menossa ja eilen iltapäiväpisusta haalea plussa. Huomenna testaan aamusta uudestaan onko vahvistunut. Takana useampi varhainen km ennen 2/2015 poitsua. Nyt ollaan hetken yritetty toista. :)

Me ollaan oltu ainakin jossain ryhmässä samaan aikaan! Raskaaksi 2014? :)

Kiva, kun uusiakin tulee mukaan. :) Onnea kaikille plussasta! Toivottavasti mahdollisimman moni saa lapsen ajallaan syliin asti!
 
Toivon että pääsen tähän myös mukaan, testeistä en itse oo ottanut selvää onko se haamulainen siinä vai ei (kp 31/28, dpo16 tänään). Kuukautiset aina lähestulkoon kellontarkat, nyt pelkkää kellertävää valkovuotoo joka muistuttaa enemmän ovislimoja :wideyed: Lisäks rinnat turvonnu ja kipeet, nippasuja alavatsassa nopeissa liikkeissä ja turvonnu olo ja vähän öklökin välillä. Ja viimesen viikon oon ollu rättiväsynyt.

Onnittelen kaikkia plussanneita ja laitan varovasti tähän kuvan eilisestä testistä, mistä en itse osaa kylläkään innostua..

IMG_20161227_170805~2.jpg


*Muoks* Ai niin, ja 9/16 tuli yks keskenmeno vk 5+4 :/ Samat oireet nyt, ja yhtälailla en heti saanut silloin tuon vahvempaa plussaa, vasta 5+2 tuli selkeä plussa tuolloin, enkä kauaa ehtinyt iloita. Jos nyt on tärppi tullut, toivon pikkuisen pysyvän mukana loppuun asti :Heartred
 
Deb, kyllä minäkin tuossa haalean viivan nään! Toivotaan että pikkuinen jaksaa mukana ♡
 
Deb: Oireet on ainakin lupaavat. Testistä en oikein osaa sanoa mitään, yleensä haamu välittyy huonosti kuviin. Mutta toivotaan että saat pian kunnon plussan!
 
Deb minäkin jonkun heikon viivan luulisin olevan, toivottavasti vahvistuu ja pieni pysyy mukana :Heartred

Turvottaako muita mahaa sillein kunnolla? iltasin näytän siltä kuin olisin jo paljon pidemmällä..vaikuttaa ehkä se paljonkin että on 6 raskaus ja toivottavasti 3 muksu :Heartbigred

Mä en tee nykysin kun nukun, syön, nukun, syön ja nukun :grin

Onko muita ylipainoisia odottajia? sain tänä vuonna n.10kg painoa pudotettua mutta homma jäi pahasti kesken ja nyt joulun alla on tullut herkuteltua aivan liikaa. Tarkoitus aloittaa taas kaikki se alusta millä paino putos jo. Äskenkin poljin kuntopyörää vaikka tuntui että pyörtyy heti siihen paikkaan..silti painoin menemään..
 
Ylipainoinen ilmoittautuu. BMI on hippasen yli 30 eli mahaa löytyy. Nyt ei oo iltaturvotus vielä alkanut. Syksyn raskaudessa oli joinain iltoina jos olin syönyt vähän liian myöhään päivällisen aivan jäätävä maha. Eli kyllä semmonen voi tulla alussa vaikka ei lapsia vielä olekaan. Nyt on ollu vähän huono ruokahalu ja painokin vähän tippunut. Ei haittaa!
 
Haaveilija, mun maha tuntuu turpoavan heti jos laitan suuhun jotain :s
Ja ylipainoakin löytyy, raskauksien aikana painonnousu on pysynyt onneksi hyvin kurissa. Ennen kakkosen syntymää olin päässyt tosi hyvään moodiin painon pudotuksessa ja elinkin koko raskausajan terveellistä elämää, kummasti se siitä synnytyksen jälkeen lipsui :D uudenvuoden lupaukseni onkin herkkulakko, hyvä vetästä alkuraskauteen namiton tammikuu :wink Lisäksi täytyy joka päivä harrastaa edes vähän liikuntaa, pari kertaa viikossa onkin sitten rankempi pelipäivä harrastuksen parissa :) toivottavasti pystyn mahdollisimman pitkään siellä käymään!
 
Mulla edellisissä raskauksissa mitkä meni loppuun asti, nousi molemmissa paino 25kg vaikka noudatin diabeetikon ruokavaliota. Ylipainoinen olin silloinkin, mutta 20kg hoikempi kuin nyt. Synnäriltä kun kotiuduin niin molemmilla kerroilla oli koko 25kg jäänyt sinne, eli mä turpoan sillein pikkasen parikymmentä kiloa..pelkään että sama toistuu, sille minä kun en mahda mitään. Kroppa tuntuu tykätä turvota ja kerätä nestettä. Neuvolassa aionkin sanoa että paino on mulle hyvin herkkä asia, saanut ihan tarpeeksi jo kuulla siitä. Puhutaan painosta ainoastaan kun on aihetta. Tiedän itse kyllä että painoa on liikaa ja jos sitä tulee niin tulee. Ei se silti syöpöttelystä johdu!
 
Takaisin
Top