Plussanneet

Keskustelun 'Lokakuiset 2019' aloitti Sartsa-, 22 tammi 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Heippa!
    Aloitellaan lokakuisten keskustelua varovasti.:)
    Milloin plussasit ja mitä ajatuksia plussa herättää?
  2. jemuli Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Eilen plussasin ja olen varovaisen innokas. :love7
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Määki plussasin viimeviikon perjanaina. Tais olla 3+3. Toivotaan että mukana pysyy. :love7
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Enni Rakastunut foorumiin

Minä plussasin maanantaina. Olen tosi iloinen ja olen tätä kovin odottanut!
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Onko teille tulossa ensimmäiset vai onko sisaruksia jo odottamassa?
  6. Enni Rakastunut foorumiin

Meillä on yksi lapsi ennestään :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. jemuli Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Meille ensimmäinen ois tulossa. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Meilläkin esikoinen tuloissa. Kauhia ku ois kaikkea uutta ja opittavaa edessä. Ja kaikki pitää hankkia ku mitään ei ole ennestään :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. _minävain_ Aloittelija

Eilen plussaisin, viikolla 3+3 :) joten varovasti liityn mukaan! Kaksi lasta ennestään! :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Enni Rakastunut foorumiin

Meillä onneks melkein kaikki tallella, pienimpiä vaatteita ei oo ja toinen syöttötuoli pitää ostaa.

Soitin tänään neuvolaan, laskevat kuulemma tietyllä kaavalla ni la olis syyskuussa, omien laskujen ja kierron pituuden mukaan lokakuussa.. Sain ekan ajan helmikuulle. Jännää, ihan ku ei olis ikinä käynytkään tai ollut raskaana :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. jemuli Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Mää yllätyin että raskaus aikana vain 2 ultraa niskapoimu ja rakenne. Mites teillä onko useempi? :woot:
  12. Enni Rakastunut foorumiin

Ei ole muita kuin ne 2 normaalisti, jos ei ole mitään syytä lisäkäynteihin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Eilen neuvolaan soitin ja sanoi kans että kaks saa ilmaiseksi ja jos haluaa useammin käydä nii käyntimaksun verran maksaa. :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. jennam Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Täällä kanssa plussattu viikonloppuna, nyt ilmeisesti 4+0. Jänniä aikoja elellään, eikä kovasti vielä uskalla iloita. Esikoinen tulossa. :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  15. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Ihanaa että meitä alkaa jo ilmestyä. Pitää tehä oma lista sitten koska kelläkin ois la ja missäpäin synnyttää.:love7
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Porkkis Aloittelija

Plussasin tiistaina, ensimmäinen tulossa. Nyt ilmeisesti 4+1. Lapsettomuushoidot oli tarkoitus aloittaa tänä vuonna, nyt kävikin näin :) toivottavasti pysyy kyydissä :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 6
  17. Ipu Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Ehkä mäkin uskaltaudun nyt tänne kirjoitteleen, plussasin alkuviikosta (tai su tein jo haamun) ja tänään oli jo suht tasapaksut viivat liuskatesteissä ja digissä viikot 2-3. Tänään ois kait 4+2, mutta voi olla pari-muutama päivä enemmänkin kun edelliset menkat tuhrutti alkuun 3 päivää enemmän ku normisti, mutta ei kunnolla.

Taustalla keskenmeno ihan joulukuun alussa (rv 6 just ois tullu täyteen), epäilen ettei se raskaus kehittynyt alkuunkaan normaalisti kun tais olla hailakammat viivat silloin. Silloin en testaillutkaan monesti niinku nyt oon melkein joka päivä sillon seurailin heinäkuisia, mutta en koskaan kirjottanu mitään. Niin ja ensimmäistä lasta ootellaan. Jännittää ja pelottaa kovin, että voisko tää mennä nyt loppuun asti, mut jotenkin luottavaisempi olo. Toivottavasti ei kostaudu.
    • Tykkää Tykkää x 6
    Last edited: 25 tammi 2019
  18. Ipu Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Ootteko kaikki ollu jo yhteydessä neuvolaan? Mä en tiedä koska soittelisin, oli niin tyhmää viimeks perua aika kun oli ehtinyt jo varata.. ja lisäks soittoajat hankalat kun töistä vaikea soitella.
  19. Enni Rakastunut foorumiin

Soitin, oisko ollut keskiviikkona. Meillä ajanvaraus, vai mikä onkaan vaihde,on auki 8-15, ja vastasi heti kun soitin.
  20. Sartsa- Aloittelija Lokakuun äidit 2019

Soitin maanantaina. Antoi ajan ekaan neuvolaan jo 5.2, kun ei olla iha varmoja onko raskaus alkanut aiemmin ku luullaan. Viimekuussa saattoi olla valemenkat tai ovulaatio ollu normaalia aikasemmin :)

Jaa tämä sivu