Plussanneet joulukuiset

Jes! Ja silloinhan varhaisultrakin on rv 8+3, kun se on 2.5.19. Eikö? Syytän hormonihöyryjä sekoilustani. :shy:

Kyllä, se on 8+3! Sekoilu sallittua :joyful: Meillä on muutes siis sama la :Heartred Mulla on ultra 29.4. ja saa nähdä muuttuuko tuo la silloin. En kyllä usko, kun oviksen bongasin digitestillä.
 
Kyllä, se on 8+3! Sekoilu sallittua :joyful: Meillä on muutes siis sama la :Heartred Mulla on ultra 29.4. ja saa nähdä muuttuuko tuo la silloin. En kyllä usko, kun oviksen bongasin digitestillä.

Hei kiva! :Heartred Minäkin olen melko varma tuosta oviksestani, mutta varmistuu tosiaan sitten toukokuun alussa. Oletko menossa yksityiselle varhaisultraan?
 
Millaisia raskausoireita teillä on ollut ja oletteko jo varanneet ensimmäisen neuvolakäynnin?
 
Hei kiva! :Heartred Minäkin olen melko varma tuosta oviksestani, mutta varmistuu tosiaan sitten toukokuun alussa. Oletko menossa yksityiselle varhaisultraan?

Juu, oon menossa yksityiselle. Entäs sinä? Hirveän pitkiä nämä päivät ja viikot ultraa odotellessa!

Mä varasin viime viikolla jo neuvolan, ja eka käynti osuu vappuaattoon :) Raskausoireena on lisääntyvä rintojen arkuus.
 
Millaisia raskausoireita teillä on ollut ja oletteko jo varanneet ensimmäisen neuvolakäynnin?


Minä meen keskiviikolla varhais ultraan :) Jännittää!!

Minulla oireet on väsymys, rinnat on arat & alavatsan turvotus.. mutta vaihtelee todella paljon, niin j tietysti vessassa juokseminen, herään yölläkin vessa hätään :D Ja nälkä..
 
Juu, oon menossa yksityiselle. Entäs sinä? Hirveän pitkiä nämä päivät ja viikot ultraa odotellessa!

Mä varasin viime viikolla jo neuvolan, ja eka käynti osuu vappuaattoon :) Raskausoireena on lisääntyvä rintojen arkuus.

Sullahan menee sitten kivasti peräkkäin toi ultra ja neuvola. Mä olen myös menossa yksityiselle. On kyllä piiitkä odotusaika vielä.. Mitähän tässä keksisi, että saisi ajatukset muualle :eek:
Mä varasin just äsken ensimmäisen ajan neuvolaan ja sain toukokuun toiselle viikolle ajan. Mulla on raskausoireena lähes jatkuva etova olo, rintojen arkuus, vatsaa ja alaselkää nippailee, jomottaa ja vaikka mitä vaihtelevasti, sykkeet seilaa ihan missä sattuu 50-120 välillä ja nukun tosi vähän aikaisempaan verrattuna. Yleensä unet 8-10 h ja nyt 4-5 h yössä. :eek:
 
Minä meen keskiviikolla varhais ultraan :) Jännittää!!

Minulla oireet on väsymys, rinnat on arat & alavatsan turvotus.. mutta vaihtelee todella paljon, niin j tietysti vessassa juokseminen, herään yölläkin vessa hätään :D Ja nälkä..

Onpa jännää, tsemppiä ultraan ja kerrothan sitten miten meni! :Heartred
Mä muuten lisään vielä tohon aiempaan viestiini, että vessassa joutuu tosiaan ravaamaan usein ja kova suolasen himo on.. Yleensä olen makean perään. What is this.. :wideyed:
 
Nämä piinaviikot menee niiiiiin hitaasti!

Täällä oireina kuvotus, väsymys, rinnat turvonneet ei niinkään kipeät, iskias särkyä vasemmalla takapuolessa( nyt jo) kylmä/kuuma kokoaika heittelee. Ja sitä niukkaa vuotoa n. Joka toinen ilta..eikö kellään muulla ole minkäänlaista tiputtelua ollut:anyone?
 
On kyllä piiitkä odotusaika vielä.. Mitähän tässä keksisi, että saisi ajatukset muualle :eek:

En kyllä tiedä auttaako niihin ajatuksiin mikään - mulla on nimittäin tulevat kolme viikkoa täynnä tosi isoja juttuja, mutta silti päivät matelee ja ajatukset pyörii vain tässä raskausasiassa ja tulevassa ultrassa :joyful:
 
Millaisia raskausoireita teillä on ollut ja oletteko jo varanneet ensimmäisen neuvolakäynnin?
Täällä rinnat on kasvanu ja huvittas napostella kaikkea. Väsyttää ja paleltaa.

Varasin yksityiselle varhaisultran 7+0 ja neuvolan 7+5. Nyt on 4+2 eli 27.4 ultra ja 2.5 neuvola :happy: Viime raskaudessa kävin kans yksityisellä ennen neuvolaa, täytyikin sitten perua neuvola kun raskaus oli tuulimuna :depressed:
 
Täällä myös uusi ilmoittautuja ryhmään! Viimeviikon tiistaina haalea viiva, joka siitä lähtien päivä päivältä vahvistunut vahvaksi plussaksi. Kai sen jo uskoo todeksi! :D

Nyt sit jännitystä kolmisen viikkoa, kunnes pääsee varhaisultraan.
 
Muokattu viimeksi:
Heipä vaan hei kaikille.

Täältä taustalta ilmottaudun jo vähän varautuneelle fiiliksellä mukaan.
4kk yritystä takana ja yksi keskenmeno helmikuussa.

Viikko sitten eka positiivinen testi. Laskettu aika joskus 11.12. Kierto ollut aika sekasin.

Kauheesti tekis mieli kertoo kaikille mut ei vielä uskalla luottaa täysin pysyykö pieni siellä. :rolleyes:

Oireita ei oikein ole. Paitsi hyvin tarkka hajuaisti. :joyful:
 
Mulla on ensimmäinen neuvola 18.4 ja viikkoja silloin 7+0.

Ihme kyllä mä en oo stressannu tän raskauden kans vielä pätkääkään,vaikka ehkä jo pelkästään puolesta pitäis

Tuossa just miehen kans innostuttiin keskustelemaan mahdollisista perinnöllistä sairauksista.. Harmi kun omalta kohdalta ei mitään mahiksia saada tietää onko/eikö ole mitään. Miehen suvun puolella ei mitään ole.
 
Nämä piinaviikot menee niiiiiin hitaasti!

Täällä oireina kuvotus, väsymys, rinnat turvonneet ei niinkään kipeät, iskias särkyä vasemmalla takapuolessa( nyt jo) kylmä/kuuma kokoaika heittelee. Ja sitä niukkaa vuotoa n. Joka toinen ilta..eikö kellään muulla ole minkäänlaista tiputtelua ollut:anyone?


Mulla itsellä ei tuu lainkaan verta, mutta olen kuullut että monella voi tulla. oletko kysynyt neuvolassa tästä
 
Mulla itsellä ei tuu lainkaan verta, mutta olen kuullut että monella voi tulla. oletko kysynyt neuvolassa tästä


Kysyin juu, terkkari oli sitä mieltä että voi kuulua asiaan..huoli pois.
Mutta silti..
Ei tosin taas ole muutamaan päivään tullut mitään. Ja kun ei ole pisaraakaan oikeaa verta, vain jotain epämääräistä ihan haaleanpunaista.
 
Pitihän se tehdä vielä kaappiin jääneet pc:n testit pois.

Viime perjantaina clearbluen digital siis näytti sen 3+

Nyt viikkoja 5+5 ja tekis mieli hakata päätä seinään.. Ihan vahva plussa tuli kyllä,mutta testiviiva ei kontrolliviivan vahvuinen.

Kuitenkin aikaisemmin saanut jo selkeästi kontrolliviivaa vahvemman testiviivan,niin tässä enää tiedä mitä ajatella.

Ei pitäis selkeän plussan jälkeen enää testeihin koskea.
 
Takaisin
Top