Plussanneet! ❤

Susqi

Näppärä viestien naputtelija
Onkos vielä muita plussanneita? Täällä olis LA 4.10 laskurin mukaan!
 

Liitteet

  • IMG_3330.JPG
    IMG_3330.JPG
    794.7 KB · Katsottu: 145
Paljon onnea plussasta susqi :Heartred

Sormet ja varpaat ristissä pdotellen millon itse uskaltaisi testata.. :nailbiting:
 
Mä tuun tänne puolelle myös, oon syyskuulaisissa mutta LA ei oo vielä varma. Mä arvioin itse kiertoni perusteella että se on 29.9. mutta neuvolantäni arvioi 1.10. Siellä varmaan lasketaan keskiarvon eli 28 päivän kierron mukaan ja mulla on kierto 26 päivää mutta ultrassahan se sitten aikanaan varmistuu :)
Muoks: Mä siis plussasin viime viikon torstaina (ja perjantaina ja lauantaina :D) ja nyt on mun omien laskujen mukaan 4+3, neuvolan puhelinarvion mukaan 4+1.

Eka neuvola mulla on 23.2. mutta pohdittiin että saatetaan mennä varhaisultraan. Esikko kyseessä joten aika onnellisen epäuskoinen olo on kummallakin, sekä mulla että miehellä :D

Tehdäänkö listaa?
 
Mä haluan kanssa varhaisultraan!
Ekasta en käynyt, millä viikoilla se olis hyvä?

Mulla ennestään jo siis 5 vuotias tyttö. :) Mutta ollaan täällä molemmat myös epäuskoisia ja samalla toiveikkaita.. aikaa kuitenkin kulunut viime kerrasta!

Joo lista vois olla kiva! :)
 
Yhden lääkärikeskuksen sivuilta lueskelin että viikosta kuusi eteenpäin, mutta varmimmin ne sykkeet löytyy viikoilla 8-9 ja suositellaan odotettavaksi sinne asti.

Vai hitsi oisko se lista lokakuulaisista oma ketjunsa! Mä oon niin untuvikko näissä foorumiasioissa että ehkä sinne listaa sittenkin :D ja sitten oma neuvolalistaus ym... Voin luoda vaikka joitain ketjuja tuon syyskuisten ryhmän malliin.
 
Joo tee ihmeessä jos jaksat!

Mä katoin mun työvuoroja ja sitä miten meillä ois miehen kanssa samat vapaat ni olis viikkoja sitte 7+3 eli silloin ehkä uskaltais jo mennä!
 
Minäpä tulen myös mukaan tähän ketjuun. [emoji4] Plussat tuo komeasti neljän testin verran. En tiedä vielä kuulunko tänne mutta toivottavasti ette aja minua pois. En ole varma mikä minun la on, se selviää viikon päästä kun käyn lääkärissä ultrattavana. Neljättä odotellaan.
156d3321355df4fae540cab00793c91c
 
Mun oli pakko tulla tänne kurkkimaan! Ihanaa että täällä on muitakin :p

Mulla olisi omien laskujen mukaan 3+3, mutta neuvola laski että viikkoja olis +6.

Alkuraskauden ultraan mekin mennään jos ei neuvolan kautta saa.
 
Saanhan hillua täällä kun oon aivan varma että mun LA osuu lokakuulle? :p
Neuvolassa laskivat että oisinkin jo rv 8 :eek:, mutta kun eivät voi ottaa huomioon että tiedän tasan varmasti ovispäivän. :shifty:
Ensi viikolla ar ultra tästä syystä ja sittenhän selviää!
 
Moikka :happy:

Laitan tän tähänkin ketjuun kun vähän ahdistaa. Mulla menkat alkoi 1.1 ja kierto ollut 25-26 päivää ja ovis oli 12.1. Menkat pitäs huomenna alkaa. Nyt tein testin tänään ihan päiväpissasta testillä minkä herkkyys oli 15mlU. Haalea viiva tuli, muttei yhtä tumma kuin toinen. Nyt vaan jänskätän ollako tässä oikeasti raskaana niin, ettei kyseessä ole epäonnistunut kiinnittymisyritys :sad001
 

Liitteet

  • 20170125_121613.jpg
    20170125_121613.jpg
    804.8 KB · Katsottu: 136
Ihanaa =) Antaa edes vähän toivoa. Mulla oli aikoinaan ekassa raskaudessa ihan leffaviivat heti ekalla testikerralla, joten nyt vähän epäuskoinen olo, että ollako vai eikö olla raskaana...
 
Mä sain neuvolasta LA:n 26.9.2017 mutta mun ovis on +5päivää sen jälkeen kun sen pitäisi ja lyhyt lutaraalivaihe, joten olen ihan varma että lokavauva syntyy :D
 
Cocoa, Sehän riippuu koska testaa! :) Älä huoli, plussa tuokin on. Sillä viivan vahvuudella ei oikeastaan ole merkitystä, vain sillä että niitä viivoja on kaksi.

Anapus, Tervetuloa! :) Neuvolasta nuo voivatkin heittää, koska sulla olisi ensimmäinen ultra?
 
Heips :)
Mä oon saanu nyt pari plussatestiä aikaiseksi. Edellispäivänä haalea, mutta selkeä ja tänä aamuna clear bluen digillä raskaana 2-3 vk.

2 lasta jo ennestään ja nyt mies vaihtunut välillä ja meillä takana viime syksyinen tuulimuna joka selvisi rv12 np-ultrassa :sad001
Joten jännän äärellä ollaan.

Suunnitelmissa on venailla kuukausi ja soitella sit neuvolaan ja väittää varhaisultran toivossa etten muista viimeisiä menkkoja... täällä kun ei ole neuvoloissa ultralaitteita. Mutta siis LA on nyt mun laskujen mukaan 2.10. ja nyt siis rv 4+2.
Jos ei mee läpi ni sit pyydän suoraan tai jos sekään ei auta ni täytyy sit vaan mennä yksityiselle.

Mulla olis just alkamassa työt uudessa paikassa, viime syksynä sain potkut koeajalla heti ku raskaus meni kesken... mut nyt kerroin heti tulevalle pomolle et olis tämmönen tilanne.

Toiveissa Lohjan synnäri jos nyt vaan kaikki menee hyvin.
 
Mä varasin tänään suosiolla ajan yksityiselle varhaisultraan, se ois RV 7+2, voihan sen sitten perua jos neuvolan kautta mahdollisuus saada lähete. Mulla kuitenkin muutama pysyvä perussairaus, ensimmäisen lapsen kohdalla ei ollut kuin toinen näistä sairauksista ja silloin olin jo tarkemmassa seulassa, taisin kunnallisella käydä 5 kertaa ultrassa silloin.

Mä en kerenny tänään soittaa neuvolaan! Ajattelin soitella perjantaina, kun meillä puhelinajat vaan ti,ke ja pe. Himotestaajana oon täällä joka päivä tikuttanut kun ei meinaa uskoa todeksi! :D

Mulla ois viikkoja nyt siis tasan 4+0.
 

Liitteet

  • IMG_3369.JPG
    IMG_3369.JPG
    799.6 KB · Katsottu: 88
Itsekin varaisin suosiolla vaa yksityiselle jos ei olis rahasta kiinni... tai mä luulen et mies kyllä maksais vaikkei mulla oliskaan rahaa, mut haluan silti yrittää ensin sitä kautta.
Mut hetkonen... millonkohan mun kannattais soitella neuvolaan...? Jotta mahdollisen ultra-ajan saanti ei menis liian aikaiseen muttei toisaalta tarttis odottaa liian pitkäänkään... ? Jos 2viikon päästä soitan? Sit olis rv6 ja sit siinä menis kuitenkin viikko tai pari et saan sen ultran, kummasta nyt sit varaankin, kunnalliselta tai yksityiseltä.
 
Takaisin
Top