+++++ Plussa ++++++

Ite testasin niin aikaisin että halusin nähdä sen viivan tummenevan. Viime keväänä sain haalean viivan herkkään testiin mutta sitten seuraavana päivänä viiva oli hävinnyt ja menkat tuli 3 päivää myöhässä. Jotenkin pelkää vaan niin paljon että menee kesken ja juhlii plussaa turhaa jos ei näe sitä tummenemista. Tietysti pitkä yritysaikakin voi vaikuttaa kun yli vuosi sitten aloitettiin.
 
Heipä hei!

Liityn mukaan marraskuisten joukkoon. En ollut aivan varma, mihin näistä osioista ensimmäisenä kuuluu kommentoida mutta aloitetaan täältä... Plussattu jo pari viikkoa sitten. Tänään rv 5+6. Kolmatta odotetaan, ennestään kaksi poikaa 2/13 ja 7/14. Täytän tänä vuonna 27 vuotta.

Olen eilisen viettänyt aivan hirvittävän vatsataudin kourissa, eilinen ja tämä päivä mennyt aivan vuodepotilaana, huomisen olen vielä saikulla töistä.

Raskausoireita ei juurikaan muuten vielä ole ollut, tissit ovat kasvaneet ja hieman tavallista väsyneempi ehkä olen. Pahoinvointia ei ole vielä ollut... Ensimmäinen neuvolakäynti on 10.4. ja neuvolan ultra 16.4. Tuntuu todella pitkältä aika odotella ultraa.. toivottavasti nämä muutama viikko vierii nopeasti.:shy:
 
Kaapista löytyi vielä yksi digitesti :grin Perjantaina tulee 5+3 ja voisi kokeilla, saako näkyviin sen 3+. Toisaalta sitten lisää vain stressiä, jos näyttääkin vähemmän. No, vielä on aikaa harkita miten sen kanssa tekee. Tämä on meidän viimeinen raskausmahdollisuus, niin turha sitä on säästelläkään kyllä.
 
Hei! Olen seuraillut hetken taustalla, mutta nyt ajattelin liittyä mukaan keskusteluihinkin. Tällä hetkellä menossa rv 7+4 ja perjantaina ensimmäinen neuvolakäynti
meillä on vähän pidempi tämä yrityshistoria (alkaen 2013) ja nyt ensimmäisestä ivf elämäni ensimmäinen raskaus.
Keskenmeno pelottaa ja kaikki muukin, mutta yritän ottaa ihan rauhallisesti. Välillä ollut veristä vuotoa ja muut oireet hävinneet, mutta oireet palailee aina takaisin välillä ja vuodot eivät kestä kauaa. Viikko sitten käytiin ultrassa vielä varmistamassa raskaus ja silloin näkyi sykekin. Lääkäri koitti myös rauhoitella vuodoista, mutta ne kyllä tosiaan säikäyttää joka kerta!
 
Hei kaikki. Täällä yksi uusi plussaaja tulossa mukaan. Hieman on sekavat fiilikset vielä. Ensimmäistä lasta yritettiin kauan ja toinen haluttiin pienellä ikäerolla. Nyt tämä kolmas tuli hieman yllätyksenä, mutta toki on tervetullut :Heartbigred edelliset lapset siis syntyneen 2016 ja 2018. Kyllä on alkanut jännittää miten sitä pärjää sitten kolmen pienen kanssa..
Nyt menossa rv 6+1 ja laskettuaika olisi siis 20.11:Heartpink
 
Heissan allihuuppa!

Kimblellä pärähti kirkkaanpunainen vahva plussa tänään tikkuun, ja tätä hetkeä on odotettu! Aivan mahtavaa ! Nyt vaan toivomaan, että kaikki menee mallikkaasti ♥️! Taitaa olla rv7 aluillaan nyt.

Meillä on ennestään (vain) kaksi lasta, vuosina 2009 ja 2017 syntyneet. Enemmänkin lapsia ois saanut tulla ja toiveissa on ollut iso perhe, ehkä sitä vielä ehtii ja onnistuminen olisi helpompaa. Siksi olemme kovin onnellisia tästä elämäni kolmannesta plussatestistä.
 
Heippa, mä voisin kanssa liittyä mukaan joukkoon jos teille vain passaa! Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä köllötteli 7+3 viikkoja vastaava pikkuinen. :Heartred meillä odotusta vähän varjostaa perinnöllinen kromosomivika, joka on meidän kokouksella, selvisi vasta hänen synnyttyään. Tässä raskaudessa on varattu aika istukkatutkimukseen 3.5. Kuitenkin yritän olla luottavaisin mielin, mulle sanottiin että periytyvyysprosentti on 16,5% kun ei laske mahdollisia keskenmenoja mukaan. Esikoinen on terve, sitten oli kaksi keskenmenoa ja sitten syntyi kuopus jolla on tämä kromosomivika.
 
Heippa kaikille! Minäkin voisin liittyä porukkaan. Positiivisen testin tein jo melkein kuukausi sitten ja viime viikolla oltiin ekaa kertaa neuvolassa. Kuukautisten perusteella laskettu olisi 4.11. mutta mulla on vahvat epäilyt, että siirtyy ekassa ultrassa 1-2 viikkoa myöhemmäksi.

Melkein vuoden verran ehdittiin olemaan ilman ehkäisyä kunnes viimeinkin tärppäs ja nyt kovasti toivotaan, että kaikki menisi hyvin. Olisi molemmille ensimmäinen lapsi
 
Unajama saako kysyä minkälaisina oireina ilmenee tämä kromosomivika? Ei tarvitse tietenkään vastata jos tuntuu liialta utelemiselta?
 
Unajama saako kysyä minkälaisina oireina ilmenee tämä kromosomivika? Ei tarvitse tietenkään vastata jos tuntuu liialta utelemiselta?

Kuopus on todennäköisesti vaikeasti kehitysvammainen, hänellä on ihan ainutlaatuinen, ilmeisesti koko maailman ainoa jolla on tämä kyseinen kromosomivika joten minkään ennusteen antaminen on mahdotonta.
 
Hei kaikki ihanat mammat!!❤ Ilmoittaudun nyt itsekkin tänne marraskuisiin. Laskettu aika tällähetkellä 6.11, mutta se selviää viikon päästä tarkemmin ekassa ultrassa. Ensimmäinen Tulossa ja nyt rv 10+1.
Toivotaan että kaikki menee hyvin! Pahoinvoinnit onneksi helpottaneet hiukan, mutta uusia oireita tulee joka viikko. Nyt vaivana repäisykivut.:bored:
 
Takaisin
Top