+++++ Plussa ++++++

Tänään on ovulaatiosta laskettuna 5+1. Tein Digin tolloin toissapäivänä kun oli omasta mielestä jo niin tumma mutta tuli 2-3 viikkoa tulokseksi. En tiedä haluanko tehdä enää uutta kun pitäis tulla 3+ mutta entä jos ei tulekkaan.. Oon kuitenkin ymmärtänyt että nää kotitestit ei edes tummene kaikilla ikinä ja kaikki on ollut silti ihan kunnossa.

Jotenkin ei vaan tunnu siltä että on raskaana jos ei testaa joka päivä :shifty:

Niinpä :hilarious:

Joo pakko luottaa tohon et kaikil ei tummene... Silti haluisin ne tummat :p Onneks kympit on kyl ollu tummia.. Huomenna vois sellasenki tehä :grin :Heartred
 
Tänään on ovulaatiosta laskettuna 5+1. Tein Digin tolloin toissapäivänä kun oli omasta mielestä jo niin tumma mutta tuli 2-3 viikkoa tulokseksi. En tiedä haluanko tehdä enää uutta kun pitäis tulla 3+ mutta entä jos ei tulekkaan.. Oon kuitenkin ymmärtänyt että nää kotitestit ei edes tummene kaikilla ikinä ja kaikki on ollut silti ihan kunnossa.

Jotenkin ei vaan tunnu siltä että on raskaana jos ei testaa joka päivä :shifty:

Jos teit digin 4+6 niin se näytti ihan oikein jos näytti 2-3 :)
Huomenna näyttäisi jo varmaan 3+
 
Apua :sad010
Kympin testissä leffaviivat mutta digi sanoo 2-3 :sad010
Ja hedelmöittymisestä on 4 viikkoa.. Toivotaan että hcg hormonia ei vaan tarpeeks erity mun pissaan.
Tai sit tää on tuulimuna..:sad010 No se selviää viikon päästä ultrassa..
 

Liitteet

  • 20190323_091232.jpg
    20190323_091232.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 28
Apua :sad010
Kympin testissä leffaviivat mutta digi sanoo 2-3 :sad010
Ja hedelmöittymisestä on 4 viikkoa.. Toivotaan että hcg hormonia ei vaan tarpeeks erity mun pissaan.
Tai sit tää on tuulimuna..:sad010 No se selviää viikon päästä ultrassa..
Teitkö aamulla? Mulla jostain syystä aamu on ollut aina huono testiaika. Juon varmaan illalla niin paljon. Vahvimmat tulokset on tullut iltapäivällä.
 
Teitkö aamulla? Mulla jostain syystä aamu on ollut aina huono testiaika. Juon varmaan illalla niin paljon. Vahvimmat tulokset on tullut iltapäivällä.

Joo klo 9 reilu(?) kolmisen tuntia viime pissaamisesta. Pitää yöllä juosta pissalla..
 
Joo klo 9 reilu(?) kolmisen tuntia viime pissaamisesta. Pitää yöllä juosta pissalla..
Mulla on just tuollaisessa tilanteessa näyttänyt hailuviivaa, mutta parin tunnin päästä jo ihan vahvaa. Toki on varmasti yksilöllistä.
 
Mulla on just tuollaisessa tilanteessa näyttänyt hailuviivaa, mutta parin tunnin päästä jo ihan vahvaa. Toki on varmasti yksilöllistä.

Kyl noi normitestit on näyttäny aamulla tumminta tosin päivällä/illalla en oo kahta tuntia enempää pidättäny. Noi 25mlU testit mul viel pikkasen haaleita kans :sad001 kympit tummia
 
Kyl noi normitestit on näyttäny aamulla tumminta tosin päivällä/illalla en oo kahta tuntia enempää pidättäny. Noi 25mlU testit mul viel pikkasen haaleita kans :sad001 kympit tummia
Eiköhän kaikki ole silti kunnossa. Hormoni on kuitenkin noussut. :Heartred
 
Eiköhän kaikki ole silti kunnossa. Hormoni on kuitenkin noussut. :Heartred

On noussu juu selkeesti alusta mutta en tiedä paljonko ne nousee tuulimunassa.. Mut juu toiv kaikki hyvin :) Oon lukenu niistäkin joilla ei löydy sykettä varhaisultrassa vaikka viikkoja ois hyvin, sit pari viikkoa siitä löytyykin..
 
Onko jollain siis ihan oikeesti jotain luotettavaa tietoa että noilla toistuvilla testeillä pystyis osottamaan tai poissulkemaan tuulimunaraskauden tai keskeytyneen keskenmenon? Ite en oo koskaan tehnyt kun yhen raskaustestin :wideyed: oon siinä käsityksessä ollu ettei noi oo ensinnäkään niin tarkkoja ja toiseksee että raskaushormoni pysyy kuitenkin koholla jos kohdussa jotain raskausmateriaalia on vaikkei elävää sikiötä oliskaan.... mietin siis vaan että huolehditteko ihan turhaan vai pitäiskö päinvastoin itekkin huolehtia enemmän ja tehä toistuvia testejä? Ite oon aatellut mennä varhaisultraan ja käyttää myöhemmin doppleria. Viimeeksi sain sydänäänet dopplerilla kuulumaa rv 8+3 heti kun dopplerin ostin ja sillä sit kuuntelin sydänäänet joka päivä niskaturvotusultraan asti.
 
Onko jollain siis ihan oikeesti jotain luotettavaa tietoa että noilla toistuvilla testeillä pystyis osottamaan tai poissulkemaan tuulimunaraskauden tai keskeytyneen keskenmenon? --- mietin siis vaan että huolehditteko ihan turhaan vai pitäiskö päinvastoin itekkin huolehtia enemmän ja tehä toistuvia testejä?

Mä siis mietin tuolla jo aiemmin tätä ihan samaa. Aiemmassa raskaudessa tein vaan yhden testin ja that's it. Nyt oli niin, että yritin testata liian varhain kun en malttanut odottaa, sitten sain toisesta tekemästäni plussanm jossa oli aika haalea viiva ja nyt testasin uudestaan ehkä vain siksi että halusin "varmistua" asiasta, vaikka oireiden perusteellahan tää on aika selvää että olen raskaana. En kyllä noin niinku yleensä ottaen näe omalle kohdalle syytä testailla useampaan kertaan. Mut mulla ei olekaan koskaan ollut esimerkiksi vaikka keskenmenoja, tää on toinen kerta kun olen raskaana. Jos olisin malttanut odottaa nyt niin pitkälle kuin viimeksi (että oisin vasta tänään tehnyt ekan testin kun menkat viikon myöhässä), niin sitten en ois varmasti tuntenut tarvetta tehdä lisää testejä.
 
Mun teki mieli tehdä testejä useampi ihan vaan siksi kun siinä alussa olo on niin epätodellinen varsinkin kun viiva oli aika haalea. Mutta sitten mietin mitä mä sillä tiedolla teen jos viivat pysyykin haaleina. Huolestuisin vaan, mutta en silti voisi vaikuttaa asioiden kulkuun mitenkään. Joten päätin jättää testailut ja yrittää vaan malttaa odottaa ja odottaa. On tää alku piinaavan jännää aikaa!
 
On noussu juu selkeesti alusta mutta en tiedä paljonko ne nousee tuulimunassa.. Mut juu toiv kaikki hyvin :) Oon lukenu niistäkin joilla ei löydy sykettä varhaisultrassa vaikka viikkoja ois hyvin, sit pari viikkoa siitä löytyykin..
Eikai tuulimunaa tai keskenmenoa testillä kuitenkaan saa selville tässä vaiheessa. Siinä mielessä ei kannata murehtia testejä.
 
Joo tiedän että turhaa :) koitan olla murehtimatta. Enemmän selvinnee ensi lauantaina varhaisultrassa.
 
Mä haluun nähdä, kun se viiva vahvenee :angelic: toisaalta olis helpompaa, jos vaan vois olla miettimättä liikaa, kun asioille ei mitään kumminkaan voi tehdä. Se on luultavasti turha toivo mun kohdalla :angelic:

Tänään testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva (oviksen mukaan 4+4).
 

Liitteet

  • 39510F50-E266-443C-A539-54F0F7ABFA7A.jpeg
    39510F50-E266-443C-A539-54F0F7ABFA7A.jpeg
    9.4 KB · Katsottu: 13
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top