+++++ Plussa ++++++

Rinnat oli aamulla vähemmän arat mut tais eilenki olla niin et kipu koveni päivän mittaa.. Muilla hetkittäin kivuttomampaa?

Miksen saa 25:sta tummempaa :arghh: tää aamulla tosin olin 3h sit käyny pissalla. Nykyään joka yö about.. Ja en oo varma lipsahtiko pissaa max viivan yläpuolelle. Vai onko one stepit tällasia? Kympillä saan tummemmaks.
Oisko suositella hyviä 25mlU merkkejä?

Mulla sama, aamusin ei oo kauheen kipeet mutta iltaa kohden alkaa herkkenemään.

Mä tykkäsin kans Pregcheckistä, one stepistä en saanu vahvoja viivoja kun taas siitä tuli selkeet.
 
Mä oon taas ihan sekasin, eilinen aamu alkoi itkemällä ja selvänä oli ettei tää hyvin pääty. Päivällä kävi kaikki maholliset ajatukset mielessä ja vaihteli ihan hetkestä kumpaa mieltä olin. Illalla tuli vaaleen ruskeeseen sekaan vähän hyytymiä pyyhkiessä ja sit taas itkua eikä varmana oo elossa. Nyt taas kävin vessassa ja pyyhkiessä ei tullu mitään?? Iloitsenko mä nyt turhaan vai voiko näin käydä? Sitä ruskeeks muuttumista vähän mietin kun yleinsä menkkojen vikat päivät se on sellasta, eli olisko noiki nyt ollu vikat mitkä tuli? Sillon ei voi olla keskenmeno koska ei sieltä tullu yhteensä edes kolmasosaa mitä mun menkat on. Vai voiko tää olla joku tauko ja sitte huomenna hanat aukee tms :sad001

Soitan neuvolaan taas, ihan tyhmänä vaikka tiedän ettei ne tee mitään mutta jatkan kunnes saan sen ultran/ ens vk lopulla kun viikot riittää yksityiselle menoon. 5+3 ja oireet jatkuu, ehkä jopa vähän enemmän on oksetuksen tunnetta nyt..
 
Soitin neuvolaan ja siellä sanoi että nyt kun se on tyrehtynyt ja näyttäis jopa loppuvan niin oletus on että raskaus jatkuu:nailbiting: Että hematooma/istukan katkennu verisuoni voi vuotaa yllättävän paljonkin. En vielä uskalla ihan 100% uskoa mutta nyt vaikuttais hyvältä:Heartred Raskaana kunnes toisin todetaan :grin Ens viikolla käydään kyllä yksityisellä ultrassa en mä jaksa sinne 12. viikolle asti millään. Ja ei ne kivut mulla muutenkaan siihen liittyen ollu pahoja, aika samanlaisia kun oli ihan alusta asti eli kasvukipuja sun muita veikkaisin. Nyt vaan koitan olla miettimättä tätä ja jatkan elämistä, varauksella.
 
Soitin neuvolaan ja siellä sanoi että nyt kun se on tyrehtynyt ja näyttäis jopa loppuvan niin oletus on että raskaus jatkuu:nailbiting: Että hematooma/istukan katkennu verisuoni voi vuotaa yllättävän paljonkin. En vielä uskalla ihan 100% uskoa mutta nyt vaikuttais hyvältä:Heartred Raskaana kunnes toisin todetaan :grin Ens viikolla käydään kyllä yksityisellä ultrassa en mä jaksa sinne 12. viikolle asti millään. Ja ei ne kivut mulla muutenkaan siihen liittyen ollu pahoja, aika samanlaisia kun oli ihan alusta asti eli kasvukipuja sun muita veikkaisin. Nyt vaan koitan olla miettimättä tätä ja jatkan elämistä, varauksella.

Niiku me kaikki varauksella kunnes viikkoja ainaki 20 :p:Heartred
 
Noni nyt on pregcheckit ostettu! Ja testasin heti :hilarious: ei vieläkään tummaa :arghh: kokeilen pe tai la aamuna taas.. Onks noi siis 25mlU? En löytäny pakkauksesta tietoa.. Myyjällä oli ihana vauvamasu jolta ostin testit Citymarketista :grin
 

Liitteet

  • 20190321_190017.jpg
    20190321_190017.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 28
Mitä toi viivan tummuus kertoo? Tuoko se jotain lisäinfoa? Mä oon tehny vaan yhden positiivisen testin ja viiva oli melko lailla haalea. Plussa kuitenkin, pakkauksessakin kuitenkin luki että haaleakin on plussa. Tein heti samana päivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa, viime raskaudessa tein viikko siitä kun menkat oli myöhässä ja viivat oli varmaan sellaset nk leffaviivat. Nyt aloin miettiä että pitäiskö testata vielä varuilta uusiks... :bored:
 
Noni nyt on pregcheckit ostettu! Ja testasin heti :hilarious: ei vieläkään tummaa :arghh: kokeilen pe tai la aamuna taas.. Onks noi siis 25mlU? En löytäny pakkauksesta tietoa.. Myyjällä oli ihana vauvamasu jolta ostin testit Citymarketista :grin

Joo ne on 25mlu. Nyt kun vaihoit testiä se tummuus voi olla eri mitä aiemmin, sitten kun oot samalla testannu pari kertaa niin pitäs alkaa tummumaan, mutta ei se silti kaikilla lähe samaan tahtiin.
 
Mitä toi viivan tummuus kertoo? Tuoko se jotain lisäinfoa? Mä oon tehny vaan yhden positiivisen testin ja viiva oli melko lailla haalea. Plussa kuitenkin, pakkauksessakin kuitenkin luki että haaleakin on plussa. Tein heti samana päivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa, viime raskaudessa tein viikko siitä kun menkat oli myöhässä ja viivat oli varmaan sellaset nk leffaviivat. Nyt aloin miettiä että pitäiskö testata vielä varuilta uusiks... :bored:

No ei kaikilla tummu kuulemma koskaan leffaviivoiks mut haluisin sen ni ois parempi fiilis.. Kai siitä näkee vähän kuinka paljon hcG-hormonia kehossa..
 
Täällä eilen plussaa digitestillä kun pari päivää meni ensin liuskatestihaamuja tiirailessa :joyful: toinen tulossa, poika on 1,5v. Olen 39v ja yksi keskenmeno on tuolta ennen pojan saantia että hyvin varauksella liityn ryhmään :shy:

Jos huolettaa nuo haaleat viivat niin eikö kannattaisi ostaa tuollainen digitesti mikä kertoo viikot eli ihan mittaa hcg pitoisuuden? Maksoi apteekissa 14e ja tosiaan kertoo kuinka monta viikkoa hedelmityksestä on kulunut. Käyttöohjeen mukaan tuo viikkonäyttö ei sitten pidemmällä ole luotettava enää mutta tässä vaiheessa on.
 
Sen lisäksi että veressä olevassa hcg:n määrässä on todella iso vaihteluväli ei kaikilla erity hcg:tä virtsaan samalla tavalla. Samankin merkin eri testeissä voi myös olla eri määrä väriä joten ei viivojen tummuudesta aina kauheasti voi päätellä. Varman tiedon saa vain verikokeella.

Olen silti testaillut aina välillä koska ei mulla muitakaan oireita ole (edes kuukautiset eivät alkaisi muutenkaan koska mulla on progesteronilääkitys). Ja vuosien vitivalkoisten testien jälkeen on kiva nähdä väriäkin :).

Tämänaamuinen (5+3) saa silti jäädä viimeiseksi vaikka tätä on edelleen vaikea uskoa todeksi:

image.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Täällä eilen plussaa digitestillä kun pari päivää meni ensin liuskatestihaamuja tiirailessa :joyful: toinen tulossa, poika on 1,5v. Olen 39v ja yksi keskenmeno on tuolta ennen pojan saantia että hyvin varauksella liityn ryhmään :shy:

Jos huolettaa nuo haaleat viivat niin eikö kannattaisi ostaa tuollainen digitesti mikä kertoo viikot eli ihan mittaa hcg pitoisuuden? Maksoi apteekissa 14e ja tosiaan kertoo kuinka monta viikkoa hedelmityksestä on kulunut. Käyttöohjeen mukaan tuo viikkonäyttö ei sitten pidemmällä ole luotettava enää mutta tässä vaiheessa on.

Missä vaiheessa luotettava? Tein ihan alussa digin ja sanoi 1-2 viikkoa. Voisihan sitä katsoa onko muuttunut 3+... On kyllä alusta tummentunut viivat.
 
Se että viivat ovat ylipäätään tummentuneet on hyvä merkki! Viikkonäytöllinen digi on tosiaan ainoa testi joka on edes tarkoitettu millään tavalla hcg:n määrän arviointiin.
 
Nyt oli pregcheck tummempi kuin eilen illalta :) vaikka tässäkin olin pari tuntia sit pissannu aamuyöllä ennen testipissaa. Ei ihan leffa mut melkein :)
 

Liitteet

  • 20190322_074103.jpg
    20190322_074103.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 21
Huh mulla tuli tälllänen tänään! On vahvistunu tiistaista, mutta tästä tuskin enää vahvistuu :grin En jaksanu ottaa tarkkaa kuvaa mutta tasavahvat on. Kauhee olo vieläki, pitääköhän kohta varautua lähimpään pönttöön..
 

Liitteet

  • 511A4770-8E89-4D13-8185-BB6282BEDDB6.jpeg
    511A4770-8E89-4D13-8185-BB6282BEDDB6.jpeg
    4.2 KB · Katsottu: 14
Tässä mun viimeiset testit ylin tältä päivältä, keskimmäinen eiliseltä ja sitä edeltävältä päivältä :shy: enää en kaupasta osta kuin 1 Digin jos siltä tuntuu. Mutta testit saa nyt muuten jäädä tähän.
 

Liitteet

  • 20190322_080534.jpg
    20190322_080534.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 20
Tässä mun viimeiset testit ylin tältä päivältä, keskimmäinen eiliseltä ja sitä edeltävältä päivältä :shy: enää en kaupasta osta kuin 1 Digin jos siltä tuntuu. Mutta testit saa nyt muuten jäädä tähän.

Ompas tummat :happy: mikä rv?
Ostan tänään digin ja teen sen huomenna. Paree ois olla 3+. Vai voiko niis lukee enemmänki? Ei muistaakseni..
 
Ensimmäinen haalea viiva lauantaina ja siitä se on vahvistunut joka päivä. Tämän päivän testit näyttää tältä. Menkkojen mukaan viikot on 5+3, mutta oviksen mukaan 4+3 ja sillä menen toistaiseksi.

Ai kauheeta, kun tää alku on niin hermoja raastavaa. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon, joten täällä ollaan varovaisen toiveikkaita. :)
 

Liitteet

  • 1307A157-889F-4DDF-9DDF-DDD27044A191.jpeg
    1307A157-889F-4DDF-9DDF-DDD27044A191.jpeg
    23.4 KB · Katsottu: 11
Ompas tummat :happy: mikä rv?
Ostan tänään digin ja teen sen huomenna. Paree ois olla 3+. Vai voiko niis lukee enemmänki? Ei muistaakseni..

Tänään on ovulaatiosta laskettuna 5+1. Tein Digin tolloin toissapäivänä kun oli omasta mielestä jo niin tumma mutta tuli 2-3 viikkoa tulokseksi. En tiedä haluanko tehdä enää uutta kun pitäis tulla 3+ mutta entä jos ei tulekkaan.. Oon kuitenkin ymmärtänyt että nää kotitestit ei edes tummene kaikilla ikinä ja kaikki on ollut silti ihan kunnossa.

Jotenkin ei vaan tunnu siltä että on raskaana jos ei testaa joka päivä :shifty:
 
Takaisin
Top