Plussa vai ei?

Moikka! Saako huudella miten sulle kävi? Mitä oireita sulla on/oli? Mulla samanikänen lapsi tosin kierto ei oo alkanu vaikka kaikkee mahdollista oloa onkin :angelic:
Hailuran sain tänäkin aamuna! Oireina on krampit ja nippailut/polte alavatsassa, kylmä, väsy ja ilman tunne mahassa. Samat mitä oli esikoisesta! Silloinkin tiesin jo yli viikkoa ennen menkkoja, että raskaana oon. :)
 
Nyt tarvitsen apuja, alkaa silmät kierossa testejä tehneenä jo sattua omiin silmiin. Pitkään olen ketjua seurannut sivusta. Tänään on kp 35/28-30 ja olen näkevinäni jotain. Näettekö te, vai onko ihan vain viivan paikka. Kuva otettu n.5min testin teon jälkeen ja pissan pidätystä oli maksimaaliset kaksi tuntia
Mun mielestä nega... Noi anto mulle räikeän viivan ei nyt siis mega viivaa mut selkeät 2 viivaa ja väärä hälytys. Jospa aamusta uus?
 
Uus kuumeilija liittyis tänne joukkoon. Neljäs vauva olis toiveissa ja vasta eka yrityskierto menossa. Oon tässä jo testailla muutamia kertoja ja oon aina ollu jotain viivanpaikkaa ainaski näkeväni. Nuo ylimmät on otettu kp 21/27 ja kp 22/27 eli ehkä dpo 8-9. Sit tuo alin otettu tänään eli kp 23/27 dpo 9 tai 10. Näkyykö teän silmään mitään vai onkohan vaan viivanpaikka ? :notworthy pc testejä on kaikki.

EDDDE500-CAB9-44F2-A9C4-5ABFC558B141.jpeg
9773EC41-FB44-4DAE-AF6A-F4E91E990CB0.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Uus kuumeilija liittyis tänne joukkoon. Neljäs vauva olis toiveissa ja vasta eka yrityskierto menossa. Oon tässä jo testailla muutamia kertoja ja oon aina ollu jotain viivanpaikkaa ainaski näkeväni. Nuo ylimmät on otettu kp 21/27 ja kp 22/27 eli ehkä dpo 8-9. Sit tuo alin otettu tänään eli kp 23/27 dpo 9 tai 10. Näkyykö teän silmään mitään vai onkohan vaan viivanpaikka ? :notworthy pc testejä on kaikki.

View attachment 78515
View attachment 78516
Mä en kyllä tuossa viivaa nää. Hiukan värikertymää yläosassa. Uutta testiä kehiin? :)
 
Mun mielestä nega... Noi anto mulle räikeän viivan ei nyt siis mega viivaa mut selkeät 2 viivaa ja väärä hälytys. Jospa aamusta uus?

Kiitos paljon vastauksesta :) Joo, tämä rfsu on aika parjattu testi ja olen itsekin saanut tällä joskus harmaita viivan paikkoja. Oliko sulla ihan väriä niissä? Esikoisesta mulla tuli tällä testillä tuli värillinen paksu haamu näkyviin ja siitä se sitten vahvistui pikkuhiljaa.

Aamun testi antoi samanlaisen tuloksen kuin eilinen Varmaan on pakko alkaa luopua toivosta ja odotella menkkoja saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä.
 
Mietin just että raskinko enää käyttää tota viimistä testiä. Vähän sellanen olo et saattaa olla joku kemiallinen vaa tai just viivanpaikkoja..
 
BA5204B8-65F1-44E7-AD15-E49C060C0387.jpeg
4FBCE0CA-E293-4CA7-80DF-07AF7A8BE51E.jpeg
Tuun taas huutelemaan tänne, kun en yhtään tiedä mikä tilanne :bored:
Tosiaan reilu viikko sitten haamujen haamuja muutamillakin eri testeillä, sitten alkoi vuoto, joka kesti toodella niukkana neljä päivää. Oireet ei kuitenkaan helpottanut yhtään ja teinkin sitten vielä eilen (alempi) ja tänään (ylempi) testit.
Mun silmään viiva on vahvistunut, mitähän tästä nyt pitäisi ajatella?
 
View attachment 78520 View attachment 78519 Tuun taas huutelemaan tänne, kun en yhtään tiedä mikä tilanne :bored:
Tosiaan reilu viikko sitten haamujen haamuja muutamillakin eri testeillä, sitten alkoi vuoto, joka kesti toodella niukkana neljä päivää. Oireet ei kuitenkaan helpottanut yhtään ja teinkin sitten vielä eilen (alempi) ja tänään (ylempi) testit.
Mun silmään viiva on vahvistunut, mitähän tästä nyt pitäisi ajatella?

Minusta tuo on selvä plussa kerta väriäkin on matkassa :) Oikein paljon onnea! Minulla oli esikoisesta muutama päivä veristä vuotoa ja luulin menkkojen alkaneen. Vuoto loppui kuitenkin ja plussa vaan vahvistui.
 
View attachment 78520 View attachment 78519 Tuun taas huutelemaan tänne, kun en yhtään tiedä mikä tilanne :bored:
Tosiaan reilu viikko sitten haamujen haamuja muutamillakin eri testeillä, sitten alkoi vuoto, joka kesti toodella niukkana neljä päivää. Oireet ei kuitenkaan helpottanut yhtään ja teinkin sitten vielä eilen (alempi) ja tänään (ylempi) testit.
Mun silmään viiva on vahvistunut, mitähän tästä nyt pitäisi ajatella?
Kyllä tuo on myös mun mielestä vahvistunut! Varovaiset onnittelut :)
 
Eihän sitä malttanu olla testaamatta. Aamupissasta tein ja dpo 10 tai 11.. on taas vähän tummempi mut ei oo toiveet silti yhtään korkeella.

90F6CCBA-DE9F-4AE0-8DB7-B0C5AF42AEC5.jpeg
 
View attachment 78520 View attachment 78519 Tuun taas huutelemaan tänne, kun en yhtään tiedä mikä tilanne :bored:
Tosiaan reilu viikko sitten haamujen haamuja muutamillakin eri testeillä, sitten alkoi vuoto, joka kesti toodella niukkana neljä päivää. Oireet ei kuitenkaan helpottanut yhtään ja teinkin sitten vielä eilen (alempi) ja tänään (ylempi) testit.
Mun silmään viiva on vahvistunut, mitähän tästä nyt pitäisi ajatella?
On vahvistunu! Jatka testailua :)
 
On minusta vahvistunut ja plussa. Muistakaa ettei wc paperin päälle testejä ne saattaa imee viivoista väriä pois märkänä

On vähän punertavampi luonnossa tuo viiva. Hyvä tietää tuo ettei laita märkänä paperin päälle. Tuossa se oli jo kerennyt pöydällä kuivua. Mut mää en oo ovista tikutellu ollenkaa nii yhtään tiiä millon tarkalleen on ollut. Pitää nyt ootella rauhassa jos menkkoja ei kuulu nii teen sitten uutta testiä :)
 
On vähän punertavampi luonnossa tuo viiva. Hyvä tietää tuo ettei laita märkänä paperin päälle. Tuossa se oli jo kerennyt pöydällä kuivua. Mut mää en oo ovista tikutellu ollenkaa nii yhtään tiiä millon tarkalleen on ollut. Pitää nyt ootella rauhassa jos menkkoja ei kuulu nii teen sitten uutta testiä :)
En kyllä osaa rauhassa ootella et varmaan käyn jonku toisen testin hakemassa tässä tänään :facepalm:
 
14704477.t.jpg



Mites tämmöinen? Menkat kaksi päivää myöhässä. Testi rfsu testaa varhain, herkkyys 10. Samaa näyttänyt pari päivää mut haalistuu kuivuessaan. Muut 25 herkkyydeltään näyttää negaa.

Kuuluko näiden testien ominaisuuksiin?
 
14704477.t.jpg



Mites tämmöinen? Menkat kaksi päivää myöhässä. Testi rfsu testaa varhain, herkkyys 10. Samaa näyttänyt pari päivää mut haalistuu kuivuessaan. Muut 25 herkkyydeltään näyttää negaa.

Kuuluko näiden testien ominaisuuksiin?

Testistä olen saanut harmaita viivapaikkoja kun nega ja esikoisesta hailakan vaaleanpunaisia haamuja.

Minulla noin viikon menkat myöhässä, turvottaa ja vatsaan koskee. Mutta ei näy menkkoja eikä plussaa. Pitänee tehdä digi niin ei tartte arvailla :)
 
Uus kuumeilija liittyis tänne joukkoon. Neljäs vauva olis toiveissa ja vasta eka yrityskierto menossa. Oon tässä jo testailla muutamia kertoja ja oon aina ollu jotain viivanpaikkaa ainaski näkeväni. Nuo ylimmät on otettu kp 21/27 ja kp 22/27 eli ehkä dpo 8-9. Sit tuo alin otettu tänään eli kp 23/27 dpo 9 tai 10. Näkyykö teän silmään mitään vai onkohan vaan viivanpaikka ? :notworthy pc testejä on kaikki.

View attachment 78515
View attachment 78516

Mulla kans neljäs toiveissa ja yk6 menossa, ei ole vielä plussaa näkynyt. Minkä ikäisiä sun lapset on?
 
Takaisin
Top