Plussa vai ei?

Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?

Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.

Onko muilla ollu näin törkeitä vääriä viivoja?

Mulla on ollu, en oo saanu varmaan 9kk aikana niillä yhtään puhdasta negaa. Olisinko tehnyt niitä voi varmaan jonkun 5-7 testiä ja sen jälkeen päätin etten vaan ostaa niitä enää.
 
DA23E28B-A3B5-45A1-B49C-EFE733062BBA.jpeg


Hmm näkeekö kukaan näissä mitää? :facepalm:
 
Mulla ei tullut vääriä positiivisia millään testeillä vaan kummallakin kerralla kun olen raskaana ollut on tullut aluksi todella haaleat haamut ja siitä pikku hiljaa vahvistuneet. Negatiiviset olleet aina valkoisia. Tämän takia testeisin eri merkeillä, musta pregcheck ja apteekin testi parhaat ja seuraisin vahvistuuko. Myös kemiallinen voi olla jos saa haamun ja sitten häviääkin ainakin jos menkat alkaa sit myöhemmin.
 
Naomi ihan selvästi plussa! Noi ei ole koskaan mulla näyttänyt väärää plussaa ja nekin jotka porukalla näyttää on niitä vihreitä rfsun testejä :)
 
On räikeitä vääriä plussia nähty noilla punaisilla 25 liuskoillakin. Kannattaa varmistaa vaikka digitestillä. Kyllä minäkin tuon plussaksi tulkitsisin, mutta luottamus noihin on mennyt.

Muoks. Ehditkin jo varmistaa digillä, onnea!! :smiley-bounce013
 
Tuun tänne vaa kysyyn et näkeeks muut tässä haalean haamun? Vai oonko tuijotellu liikaa :rolleyes: Tänään kp 25/27, dpo 10-12. Huomenna jo kyllä meinaan uuden tehdä :grin
IMG_20190520_115028.jpg
 
Testaan nyt tänne osaanko liittää kuvaa viestiin. :shy: Kuva on ovistestistä, onko mielestänne plussa?
 

Liitteet

  • 20190520_184857.jpg
    20190520_184857.jpg
    31.3 KB · Katsottu: 292
Muokattu viimeksi:
Kiitos kommenteista! :) Tää testi on siis tehty jo viikko sitten, oletettuna ovispäivänä. Luulen siis tunnistavani oviksen kivun perusteella. Tätä edeltävänä päivänä olin sairaana sängyn pohjalla, etten jaksanut edes testata silloin ja sitten tästä testistä seuraavana päivänä oli jo haalea viiva.
Kokeilin tällä lähinnä kuvan lisäämis taitojani, jos huomenna saan r-testiin jotain näkyviin, niin laitan siitäkin kuvan. :joyful:
 
Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Vai kuvittelenko vaan. Kuvassa näkyy kyllä vähän huonommin. :rolleyes:
 

Liitteet

  • 20190524_092716.jpg
    20190524_092716.jpg
    31.2 KB · Katsottu: 414
Takaisin
Top