Plussa vai ei?

Kyllähän kiinnittyminenkin voi tehdä kipuja, on varmaan ihan hyvä merkki! :happy: Ens viikolla pääset jo testailemaan :wink

Kun malttas odottaa vielä:grintäs kierrossa kun ei pitäny testata liian aikasin, mut menin tänää ostaa pc testejä pari kaappiin:wacky: koskakohan niillä uskaltais testata et olis edes mahdollista näkyä:rolleyes:
 
Kun malttas odottaa vielä:grintäs kierrossa kun ei pitäny testata liian aikasin, mut menin tänää ostaa pc testejä pari kaappiin:wacky: koskakohan niillä uskaltais testata et olis edes mahdollista näkyä:rolleyes:
Minulla herkät testit on antanut tulosta jo dpo8 lähtien.. Mutta vasta tänä aamuna vahvistui hieman ja dpo 12. Pitää ensi viikolla kyllä tapahtua edistystä ja näkyä normi testeissä, että uskon jotain oikeasti kiinnittyneenä..
 
Minulla herkät testit on antanut tulosta jo dpo8 lähtien.. Mutta vasta tänä aamuna vahvistui hieman ja dpo 12. Pitää ensi viikolla kyllä tapahtua edistystä ja näkyä normi testeissä, että uskon jotain oikeasti kiinnittyneenä..

Pc ei taida olla edes kovin herkkiä, et mun täytys varmaan odotella melkein viikonloppuun et jotain näkyy:woot: Tuskin kyl sinne asti maltan odottaa:hilarious:
 
Täällä kp3 tänään :) eli lauantaina aamulla oli tullut ensimmäiset veret suojaan! Tein testin silloin pe iltana ja täysin valkoinen testiviivaa lukuunottamatta. Eli ei ollut mikään toivokaan korkealla. Onnea plussanneille täällä :)
 
Jos aikoo todella aikaisin testata, on hyvä testata runsaasti etuajassa, jotta näkee miltä nega näyttää, ja voi sitten verrata tikkuja keskenään. Eri merkin tikuissa näkyvät eri tavalla.

Eli jos aikoo testata dpo10, kannattaa myös testata samanmerkkisellä tikulla vaikkapa dpo5, jotta voi verrata sitten tuloksia keskenään. Jos ovat samannäköiset, tietää, että tulos on nega, jos tikuissa on eroa, voi ajatella muutosta tapahtuneen.
 
Jos aikoo todella aikaisin testata, on hyvä testata runsaasti etuajassa, jotta näkee miltä nega näyttää, ja voi sitten verrata tikkuja keskenään. Eri merkin tikuissa näkyvät eri tavalla.

Eli jos aikoo testata dpo10, kannattaa myös testata samanmerkkisellä tikulla vaikkapa dpo5, jotta voi verrata sitten tuloksia keskenään. Jos ovat samannäköiset, tietää, että tulos on nega, jos tikuissa on eroa, voi ajatella muutosta tapahtuneen.

No mulla tänään jo dpo7 (voi olla myös enemmän) joten taitaa olla myöhästä. Mut viimeksi kun tilasin niitä herkkiä testejä niin tein just noin :)
Mut täällä monet sanonut että pc testeihin ei tule edes viivan paikkaa, joten oon nyt ajatellu luottaa siihen:hilarious:
 
Voi että ihanaa San_san, Kanelikeksi ja Tuulenviemää! Onnea!!!! ❤️

AZ, sulla onkin ihanat piinapäivät! Toivotaan, että hyppäät tuohon samaan plussa-aaltoon mukaan.

Jesbellä onkin tiukka tilanne, tärppionnea toivotan!

Täällä nyt kp17 ja uskon, että eilen oli ovis. (Tai sitten ei, mutta näin nyt uskon. Nyt harmittaa, kun en hommannut ovistikkuja...) Nämä lähipäivät on hyödynnetty, ja nyt toivotaan vaan, että se toisi toivotun tuloksen. :smiley-angelic001
 
Sain vihdoin selville oman kieropäivän. En ollut laittanut ylös viime kuukautisia, mutta muistinkin erään tapahtuman viime kuulta jolloin vaihdoin tamppoonia.. Tästä siis sain päteltyä asioita.. Minulla siis vasta huomenna päivät täynnä.. Hups. :happy:
Herkkät testit antaneet tulosta, mutta edelleen pitää ehkä odotella ja saada varmuus kunnon testeillä. En ole tässä edes nyt testannut... Jostain kummasta tuli sellainen rauha tai terve välinpitämättömyys asiaa kohtaan.. :cat::cat::cat:
Viikonloppuun mennessä siis selviää..
 
Takaisin
Top