Plussa vai ei?

Mä voisin päivitellä kans tänne, tuo mun verestä otettu hcg-arvo kp33 oli vaivaiset 34, mutta eilen verestä otetut arvot kp44 pärähti 7831!! :) ensimmäistä ultraa siis odotellessa. Clearbluen digitestin tein maanantaina kp43 ja näytti silloin sen 3+. Epätodellinen olo edelleen :D mieli ei vielä pysy perässä!
Sitten vielä niitä mun aikaisia oireita: menkkojen poisjääminen ;D lieviä alaselän ja vatsan kipuja yöllä, tunne että olen raskaana, ei samanlaista päänsärkyä ja vitutusta mitä yleensä ennen alkavia menkkoja, HUIMAUS noustessa ylös melkein ekana oireena, väsymys/pöhnäinen olo kokoajan, vessahätä lisääntynyt tällä viikolla sekä karmea nälkä kokoajan. Yksittäisiä finnejä hassuissa paikoissa esim keskellä otsaa :D rintojen kipuilusta aika vaikea sanoa, ei erityisempää vielä mutta uskon tähän vaikuttavan sen että imetän esikoista niin ei ole noi rinnat niin herkät muutenkaan, tottunu vähän välillä hampailla nännin puremiseen ja muuhun mukavaan :-DDDD

Siihen huimaukseen auttais varmaa lisärauta :)
 
KP 16, perjantaina ois ovis :) en ole tutkinut mitään erikoisen paljon tällä kierrolla. Vähän sellainen post-influenza fiilis, eikä mikään kiinnosta :D loma huomennakin tuntuu kaukaiselta!
 
Njääh. Dpo on 9 ja menkkakivut alko jo, eli alkaa varmaan tää kierto olla tässä. Tänää pc nega, ylihuomenna viim. Alkaa :/
 
Menkkoja odotellessa täälläkin, niin kuin tuntui olevan muuallakin. Kp30/?. Edelleen kipuillaan sen asian kanssa, jatketaanko yritystä vai ei. Mies kyllä haluais, minä emmin. Mulla ois kesällä mahdollisuus siihen, että mun työ vakinaistettas, mutta sitä ei todellakaan tapahdu, jos onkin raskaana. Lisäksi poden kesälle matkakuumetta (ja lapset potee myös), ja raskaana ollessa mun kohdalla ei suositella matkustamista ulkomaille. On tämä taas jaappaamista. :hilarious: Tai antaako vielä yhden mahdollisuuden ja jättäisi sitte siihen. Aargh.. Noh, nytkin kyllä mentiin ihan rennolla tjot-otteella, koska miehellä ei kestä "kunto" yrittämällä yrittämistä. Mutta eipä sitä ite pääse unohtamaan, kun vähintään miettii, että joko joko... :angelic: Mutta semmosta siis tänne.

Ja Kyfille vielä onnittelut! ❤️
 
Mä voisin päivitellä kans tänne, tuo mun verestä otettu hcg-arvo kp33 oli vaivaiset 34, mutta eilen verestä otetut arvot kp44 pärähti 7831!! :) ensimmäistä ultraa siis odotellessa. Clearbluen digitestin tein maanantaina kp43 ja näytti silloin sen 3+. Epätodellinen olo edelleen :D mieli ei vielä pysy perässä!
Sitten vielä niitä mun aikaisia oireita: menkkojen poisjääminen ;D lieviä alaselän ja vatsan kipuja yöllä, tunne että olen raskaana, ei samanlaista päänsärkyä ja vitutusta mitä yleensä ennen alkavia menkkoja, HUIMAUS noustessa ylös melkein ekana oireena, väsymys/pöhnäinen olo kokoajan, vessahätä lisääntynyt tällä viikolla sekä karmea nälkä kokoajan. Yksittäisiä finnejä hassuissa paikoissa esim keskellä otsaa :D rintojen kipuilusta aika vaikea sanoa, ei erityisempää vielä mutta uskon tähän vaikuttavan sen että imetän esikoista niin ei ole noi rinnat niin herkät muutenkaan, tottunu vähän välillä hampailla nännin puremiseen ja muuhun mukavaan :-DDDD

Ompa ihana kuulla että noussut noin :) onnea siis valtavasti :happy:
 
Varmaa viivanpaikka
 

Liitteet

  • 20181122_005023.jpg
    20181122_005023.jpg
    79.9 KB · Katsottu: 272
Hei, onnittelut plussasta ja hcgn noususta!! Täällä on oudot päivät meneillään, kp 30 lorahti ihan ovislimat. Rinnat ovat kainaloiden kohdalta kipeät välillä nännit arat ja ovat täyteläiset. Jano kova, vatsa enempi vähempi sekasin ja kuumat aallot. Testi viime viikolla negá, nyt tuli niinku tahmeaa valkkaria holahti ei menkoista tietoakaan. Tyyni olo jatkuu, päänsärky lievänä ja nyt jo lentsukin eli aivastuttaa ja tukkoinen olo mut nyt täällä "tropiikissa" ihme sade/aurinkokelit eli siitä johtuu flunssa.
Noh,nyt kysyn. Terot on tuossa ja lääkäri sano et syödä niitä kuuri, mut jos nyt olis niin et ovis oli vasta niin myöhään niin onko niistä sit haittaa? Lääkärini ei siis ole tutkinut vaan puhelimessa sanoi.. Pieni epäily et jos ovis olikin nyt 4 pv sit niin Terot kai on hyvä asia vain.. Vai oonko ihan kujalla?
Joskus on ollut niin et mulla ei näkynyt testissä plussa ja porskutin pitkään raskaana kunnes valitettavasti kävi ikävästi ja keskeytettiin. Onko joku täällä minua osaavampi?
Kiitoksia jo etukäteen kaikille :signs001:wtf
 
Eikun nyt on kp36 ja kp32 tuli ne ovislimat. Tai ainakin holisi ja veny ja paukku ihan kunnolla. Ihmettelin sitä ystävälle ihan ääneen Ja nyt se tahmea valkoinen holahteli. Paljon ollut oireita mut ehkä se oli kun tuli noin myöhään et irtoamisen vaikeuksia tai jotain... Nyt siis 4 päivää siitä ja muut oireet poistui kuten oksetus sun muut. Tissi jutut ja epämääräistä tuntemusta alavatsalla. Ja voin sanoa että pienirintaisena huomaa heti ku ne turpoo...
Pahoittelut sekavasta stoorista ja tästä oman navan jaappaamisesta mut en tiedä muutakaan mistä kysyä, lekuri ei aina ymmärrä kun mun lääketieteen termit ei oo ihan täydelliset eri kielellä
 
Hei missä meidn himoplussailijat tai edes himitestailijat on?!?! :hilarious:

Mää testaisin kun olis niitä testejä. Tän räkätaudin kourissa jopa 4km pyöräily suuntaansa on liikaa radkaustestin takia. Ja lähikaupassa ei ole. Siis on vin pieni kioski. J mulla on nii fiilikset et meni tää kierto harakoille ku tuli tää lentsu. Ja tässä aamukahveeta juuessa eiees ällötä :bag::hilarious:

On kai se ku aivan toivoo ällöä oloa vaikk ei oo ees viel räkätaudista toipunu :wacky:

Mut eikö kukaa innostu testailee? :anyone
 
Hei missä meidn himoplussailijat tai edes himitestailijat on?!?! :hilarious:

Mää testaisin kun olis niitä testejä. Tän räkätaudin kourissa jopa 4km pyöräily suuntaansa on liikaa radkaustestin takia. Ja lähikaupassa ei ole. Siis on vin pieni kioski. J mulla on nii fiilikset et meni tää kierto harakoille ku tuli tää lentsu. Ja tässä aamukahveeta juuessa eiees ällötä :bag::hilarious:

On kai se ku aivan toivoo ällöä oloa vaikk ei oo ees viel räkätaudista toipunu :wacky:

Mut eikö kukaa innostu testailee? :anyone
Täällä ollaan.. Mut nyt yritän hilltä itseni vielä. Kp. 22/28 tänään taas hippusen verta valkkarin seassa.. Eilen oli kans verta
 
Eikun nyt on kp36 ja kp32 tuli ne ovislimat. Tai ainakin holisi ja veny ja paukku ihan kunnolla. Ihmettelin sitä ystävälle ihan ääneen Ja nyt se tahmea valkoinen holahteli. Paljon ollut oireita mut ehkä se oli kun tuli noin myöhään et irtoamisen vaikeuksia tai jotain... Nyt siis 4 päivää siitä ja muut oireet poistui kuten oksetus sun muut. Tissi jutut ja epämääräistä tuntemusta alavatsalla. Ja voin sanoa että pienirintaisena huomaa heti ku ne turpoo...
Pahoittelut sekavasta stoorista ja tästä oman navan jaappaamisesta mut en tiedä muutakaan mistä kysyä, lekuri ei aina ymmärrä kun mun lääketieteen termit ei oo ihan täydelliset eri kielellä

Minä en siis osaa sanoa mitään teroista. Eli en ole käyttnyt nutta kunhan tässä kanssasisaret herää nii eiköhän tääl ole niitä jokka on käyttäny ja osaa neuvoa :happy119

Mietin vain että tikuttelitkö ovulaatiota? Mulla kävi nii viime kierrossa että kävin gynellä kp 11 joka sanoi et tänään +/-1pv olisi ovulaatio ultran perusteelka. Mulka yleensä ollu nii et se 13-14 pv oviksesta menkkoihin eli ovis oli siytenki ko kierrossa 4-5 pv myöhemmin kuin mitä gyne arveli. Että kyllhän se ovis voi siirtyä asiasta mistä tahansa. Limat mm tuli sillo 5 pv gynekäynnin jälkeen ja tikut näytti et ois tos limojen kans ollu.

Nii ja taas toisalta mietin et kun hedelmöittyy nii voihan ne valkkarit lisääntyä j olla limaista tai maitomaista. Mulla ainaki oli ed raskaudessa kiinnittymisen jälkeen maitomaista valkkaria pitkästi yli plussauksen.

En varmasti osannut neuvoa nyt :meh: mutta kunhan ääneen mietin :rolleyes:
 
Hei missä meidn himoplussailijat tai edes himitestailijat on?!?! :hilarious:

Mää testaisin kun olis niitä testejä. Tän räkätaudin kourissa jopa 4km pyöräily suuntaansa on liikaa radkaustestin takia. Ja lähikaupassa ei ole. Siis on vin pieni kioski. J mulla on nii fiilikset et meni tää kierto harakoille ku tuli tää lentsu. Ja tässä aamukahveeta juuessa eiees ällötä :bag::hilarious:

On kai se ku aivan toivoo ällöä oloa vaikk ei oo ees viel räkätaudista toipunu :wacky:

Mut eikö kukaa innostu testailee? :anyone

Haha :D mulla ei ees ole huono-olo vaikka oonkin raskaana. Kahvi maistuu ja muutenkin melko normaali olo. Ainoo että välillä vatsassa pientä jomotusta.
 
Takaisin
Top