Plussa vai ei?

Täällä nyt kp28/?. Tein cb digin ja nega oli (Kyfi, samanlainen kuin sullaki), eli kuukautisia jään odottelemaan. Oireet on vahvat kyllä, valkovuotoa piisaa, kiukkua ilmassa, joka paikka finnejä täynnä, palelee ja oksettaa... Mutta kai ne on pms-oireita. Mutta nyt päätin luovuttaa ja odottaa menkkoja. Ja pohdin jatketaanko yritystä vai tyydyttäiskö kolmeen lapseen. Onhan sitä siinäkin. Ne vaan on jo niin isoja. Tuo keskenmeno oli jotenki niin raskas, että ei enää jaksais näitä negakiertojakaan. Mutta onneksi seuraaviin otollisin päiviin on aikaa. :sorry:
 
Tänää tämmöset
 

Liitteet

  • Screenshot_20181120-014107_Camera.jpg
    Screenshot_20181120-014107_Camera.jpg
    440.3 KB · Katsottu: 285
Täällä tylsä alkukierto menossa kp4/32. :cool: Tilasin ovistikkuja ku ajattelin tässä kierrossa kattoo et missä vaiheessa se ovis oikeesti on ku kivut kyllä kertoo suurinpiirtein mut sit se et tuleeko ne kivut just ennen, jälkeen vai sillon ku se on:think005 niin sen ajattelin yrittää selvittää. Mut muuten ajattelin yrittää ottaa tän kierron rennommin ja keskittyy vaikka enemmän kaikkiin jouluhömpötyksiin ni jos sais muuta ajateltavaa. Ja onhan tässä pojan synttärit ja miehen tytön synttäritki viel ennen joulua. Et tekemistäkin riittää kyllä:laughing002
Mutta olishan se kiva saada miehelle nyt sit antaa se plussa joululahjaksi kun ei isäenpäiväksi tullu:wink

Kaikille hirmusesti tsemppiä ja plussaonnea!:wav
 
AZ: mä tikuttelin myös pari kierrosta että tietäisin milloin ovis on! Nyt uskon tuntevani sitä ilman tikuttelua. Joulupakettia odotellaan täällä myös, mutta se plussa tulisi ennen plussaa kyllä joten ei se niinku "yllätys" ois :)

Lisäksi tässä kärvistelen työpaikan muuton kanssa, työtä haen myös ja sitten vielä tämä raskaushärdelli. Huomaan vauvavatsoja ympärilläni, vauvoja rattaissa ja sylissä... vauvoja on kaikkialla aina. Ehkä tämä on se kuuluisa vauvakuume sitten joka on alkanut mulla?:wideyed: Pitää nopeasti laihduttaa se 10 kiloa että mahikset nousee! #healthiermamalife
 
AZ: mä tikuttelin myös pari kierrosta että tietäisin milloin ovis on! Nyt uskon tuntevani sitä ilman tikuttelua. Joulupakettia odotellaan täällä myös, mutta se plussa tulisi ennen plussaa kyllä joten ei se niinku "yllätys" ois :)

Lisäksi tässä kärvistelen työpaikan muuton kanssa, työtä haen myös ja sitten vielä tämä raskaushärdelli. Huomaan vauvavatsoja ympärilläni, vauvoja rattaissa ja sylissä... vauvoja on kaikkialla aina. Ehkä tämä on se kuuluisa vauvakuume sitten joka on alkanut mulla?:wideyed: Pitää nopeasti laihduttaa se 10 kiloa että mahikset nousee! #healthiermamalife

Minä nään kans vauvoja jokapaikassa, nähny jo pitkän aikaa ja ennen yritystäkin jo:grin Ja mun veljen perheeseen synty just viimeviikolla vauva:love7
Mulla olis just sopivasti mahdollisuus saada plussa siinnä just ennen joulua:happy:
 
Mä sain just plussan ovistestistä, oli selkeästi vahvempi viiva. :gen014 mutta siltikin vähän outoa että se olis nyt, koska aina ollu kierto selkeä ja tarkka. Ehkä se keskenmeno sitä sotki? Voisko olla? Koska jos laskis että huomenna on ovulaatio, niin sillon ei täsmää luteaalivaihe menkkojen tulevaan alkamispäivään kierron mukaan. Hmmm... voiko se noin heitellä??
Kellään omaa kokemusta tällaisesta?
 
Mä sain just plussan ovistestistä, oli selkeästi vahvempi viiva. :gen014 mutta siltikin vähän outoa että se olis nyt, koska aina ollu kierto selkeä ja tarkka. Ehkä se keskenmeno sitä sotki? Voisko olla? Koska jos laskis että huomenna on ovulaatio, niin sillon ei täsmää luteaalivaihe menkkojen tulevaan alkamispäivään kierron mukaan. Hmmm... voiko se noin heitellä??
Kellään omaa kokemusta tällaisesta?


PAITSI että just tajusin, että nyt se sit "palais" takasin samaan päiväkiertoon (arkipäivät siis, kun ennen alkanu menkat aina torstaisin, km jälkeen eka vuotopäivä oli sunnuntai) mitä oli ennen km.
Voiko olla kroppa noin fiksu että muutta kiertoa niin että palautuu takas siihen mitä on aina ollu??
 
Heitimpä kirveen kaivoon. Tuli nii paha lentsu et aivan lapselle piti pyytää hoitaja kotiin :pale siis aivan kuutamolla oon ollu. Nyt on dpo 10 tai 11 ja tää lentsu alkoi jo lauantaina kurkkukivulla (dpo 7 tai 8 eli just kiinnittymisen aikaan). Voiko lentsu estää kiinnittymisen? En oo siltikään ottanu allergialääkkeitä tai buranaa ku toivon vielä ehkä semisti et ei ois vaikuttanu.

Sit kysyn mitä ootte mieltå voiko laittaa inkivääriä tuoretta siis niin teehen lentsun takia? Lähinnä vaan et onko jollai tietoa et voiko inkivääri vaikuttaa sikiön kehitykseen?
 
PAITSI että just tajusin, että nyt se sit "palais" takasin samaan päiväkiertoon (arkipäivät siis, kun ennen alkanu menkat aina torstaisin, km jälkeen eka vuotopäivä oli sunnuntai) mitä oli ennen km.
Voiko olla kroppa noin fiksu että muutta kiertoa niin että palautuu takas siihen mitä on aina ollu??

Mulla teki niin km jälkeen. Keho on kyllä ihmeellinen!
 
Iines: kokeilkaahan sillä tavalla että jätätte pois kaikki ehkäisyt vaan ja annatte asian hoitua omalla ajalla jos on tullakseen? Ehkä rentous on avainasia näissä hommissa? Kokeilen sitä itsekin!

Onnea plussanneille ja tsemppiä vielä negoja testanneille!
Pakko tähän kommentoida, että rentous ei meillä tuottanut tulosta puolentoista vuoden aikana (tai no, välillä rennompaa, välillä stressimpää ja 3 kertaa kyllä tärppäsi, mutta parissa viikossa menivät kesken). Sitten kesäkuussa miehellä oli yhteensä puolet kuusta työmatkoja, minulla rankka työjakso. Oletettu ovulaatio oli ikävästi miehen työmatkan aikana, siispä 3 ekana kp:nä napsin e-pillereitä siirtääkseni ovista. Ja osuikin niin, että o+ sitten tuli vikana miehen kotonaolopäivänä (reissujen välissä joku 3 pv vapaata). Nyt mennään rv 23+6. :Heartred Että niin tekemällä tehty kuin kotikonstein voi ja stressiä riitti molemmilla tuossa. :rolleyes: Vähän toisena näkökulmana, kun monelta kuulee ohjeen tyyliin "lopettakaa yrittämästä, niin tärppää".
 
Heitimpä kirveen kaivoon. Tuli nii paha lentsu et aivan lapselle piti pyytää hoitaja kotiin :pale siis aivan kuutamolla oon ollu. Nyt on dpo 10 tai 11 ja tää lentsu alkoi jo lauantaina kurkkukivulla (dpo 7 tai 8 eli just kiinnittymisen aikaan). Voiko lentsu estää kiinnittymisen? En oo siltikään ottanu allergialääkkeitä tai buranaa ku toivon vielä ehkä semisti et ei ois vaikuttanu.

Sit kysyn mitä ootte mieltå voiko laittaa inkivääriä tuoretta siis niin teehen lentsun takia? Lähinnä vaan et onko jollai tietoa et voiko inkivääri vaikuttaa sikiön kehitykseen?

Tuoretta inkivääriä saa käyttää raskauden aikana. Thl:n suosituksissa vain ne inkiväärivalmisteet on kiellettyjä.
 
Eikö allergialääkettä saa ottaa,jos on ovis?:O mä ainakin raskausaikana söin heinixiä...

Duact ja pari muuta reseptillä ostettavaa allergialääkettä. Ja anteeksi jos oon kirjoittanu muuta. Tarkoitin siis nyt just eli ei oviksen aikaa vaan mahdollista plussauksen aikaa tai ainaki aikaa kiinnittymisen jälkeen :bag:
 
Kaikki negoi tää kierto oli täs tos alla viel kuva
 

Liitteet

  • Screenshot_20181121-103458_Camera.jpg
    Screenshot_20181121-103458_Camera.jpg
    433.9 KB · Katsottu: 209
Muokattu viimeksi:
Mä voisin päivitellä kans tänne, tuo mun verestä otettu hcg-arvo kp33 oli vaivaiset 34, mutta eilen verestä otetut arvot kp44 pärähti 7831!! :) ensimmäistä ultraa siis odotellessa. Clearbluen digitestin tein maanantaina kp43 ja näytti silloin sen 3+. Epätodellinen olo edelleen :D mieli ei vielä pysy perässä!
Sitten vielä niitä mun aikaisia oireita: menkkojen poisjääminen ;D lieviä alaselän ja vatsan kipuja yöllä, tunne että olen raskaana, ei samanlaista päänsärkyä ja vitutusta mitä yleensä ennen alkavia menkkoja, HUIMAUS noustessa ylös melkein ekana oireena, väsymys/pöhnäinen olo kokoajan, vessahätä lisääntynyt tällä viikolla sekä karmea nälkä kokoajan. Yksittäisiä finnejä hassuissa paikoissa esim keskellä otsaa :D rintojen kipuilusta aika vaikea sanoa, ei erityisempää vielä mutta uskon tähän vaikuttavan sen että imetän esikoista niin ei ole noi rinnat niin herkät muutenkaan, tottunu vähän välillä hampailla nännin puremiseen ja muuhun mukavaan :-DDDD
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top