Plussa vai ei?

Mietin tuota kun ostettiin tähän tarkoitukseen luomuliukuvoide, niin voiko siinä edes olla mitään haittatekijöitä jos on luonnollisia aineita vain? Onko haitallisia luonnonaineita...hmm :bookworm:
Onko teist jollain kokemust kiinnittymisvuodosta?
En ole mutta olen lukenut että se on yleistä silti, sellasta pinkkiä punasta yleensä valkovuodon seassa. Luulin kerran että oli sellasta mutta se muuttui ruskeaksi ja sitten alkoikin menkat!
 
Omanapa: Tässä viime viikosta lähtien ollut flunssassa, kuumetta ei ole ollut mutta kunnon tukkoisuus ja räkä! Mietin kokoajan että vaikuttaakohan tämä mun ovulaatioon? Viime viikolla oli hieman kipuja välillä, vihlaisuja, mutta kohdussa eikä munasarjoissa. Laskin että to-pe tällä viikolla olisi ovis jos edellisten kiertojen mukaan se ois kp 18, mutta Flo ennustaa se kp 19 joka onkin meidän hääpäivä :p oishan se aika romanttista jos hääpäivänä tulisi raskaaksi!:rolleyes:
Ovistikut ja oireiden hakua en ole harrastanut, toki tässä on ollut paljon koulua ja töitä flunssan lisäksi joka on vienyt huomioni pois tästä projektista. Eilen istuessani ravintolassa sanoin miehelleni että onneksi ei vielä tarvi kattoo kahden lapsen perään kun katselin ku tää yksi hoiti 4 jopa. Mies kommentoi vain että "vielä..." ja hymyili :hilarious:
Mun mielipide ei ole muuttunut, haluan äidiksi mutta en tiedä onko ajankohta paras? Siksi yritän nyt etten stressaa (vaikeampi tehty kuin sanottu!). Nyt odotellaan ihanan joulun aikaa ja sitten kun menkat myöhästyvät niin katsotaan uudestaan!:playful:
 
StellaMom, liukkareista: vaikea tietää - mainittuna erona on vesi- tai öljypohjaisuus (vaikuttaako luomu tähän).. eihän se auta kuin kokeilla :)
 
Noista RFSU kummastakin testistä, niin niissä on viallisia ja siis ihan saattaa antaa virheellisesti kunnon punasta viivaa. Eli niihin en luottais yhtään tällä hetkellä. Siellä selvitetään asiaa ja ovat tietoisia ongelmasta mutta eivät silti vedä noita kakkoja pois, aika väärin kuluttajia kohtaan etten sanois! Tästä asiasta on tulossa myös ihan lehti juttu jotta saatais RFSU vastuuseen ja että vetäisivät tollaset testit pois ja selvittäisivät missä vika.

Eli PC:tä tekemään mieluummin tai jos herkkää haluaa niin apteekin Apteq on ollu aika hyvä :)
 
Tommonen tänään
 

Liitteet

  • 1542635392179_adobe.jpg
    1542635392179_adobe.jpg
    527.7 KB · Katsottu: 288
Tommonen tänään

Nyt on kyllä kinkkinen tää kuva o_O kuin siinä näkyisi mut sitte taas eipä näykkään. Mikäs dpo nyt olikaan? Mahdoin kysyäkki jo aiemmin mutta kun tuntuu että heräilee pitkin öitä ja oon ihan kuutamolla välillä hereillä ollessa nii oon jo ihan dinkelidong ja myönnänki sen :hilarious::hungover:
 
Pitääkö niiden viivojen olla supervahvat, vai miten näitä tikkuja pitää lukea?? o_O olevinaan joskus ollu ihan selvästi tumman punaset viivat mutta nyt noin haaleat molemmat.
Ei pitäis käyttää koko tikkuja kun näin epäselvää.. :shifty:

Mikä täällä tilanne muilla?
 

Liitteet

  • 20181119_172918.jpg
    20181119_172918.jpg
    525.5 KB · Katsottu: 253
Nyt on kyllä kinkkinen tää kuva o_O kuin siinä näkyisi mut sitte taas eipä näykkään. Mikäs dpo nyt olikaan? Mahdoin kysyäkki jo aiemmin mutta kun tuntuu että heräilee pitkin öitä ja oon ihan kuutamolla välillä hereillä ollessa nii oon jo ihan dinkelidong ja myönnänki sen :hilarious::hungover:
jos oikein laski ni dpo 10
 
Takaisin
Top