Plussa vai ei?

Täällä aamun piristykseksi testattu edelleen nega. Dpo 9 tai 8. Menkkamaisia tuntemuksia/jomottelua selässä ja vatsassa. Välillä kevyitä viiltoja muniksissa. Vuotoa ei ole tullut nyt eilisen pienen limatiputtelun jälkeen.
ImageUploadedByVau Foorumi1541913451.298407.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Täälläkään ei isänpäivälahjaa, vaikka miten yrittäisi tihrustaa viivalasit päässä. Mites muut, jotka aikoi testata tänään? :)
 
Ei tullu täälläkään isäenpäivälahjaa ja mää taidan kyl luovuttaa tässä kierrossa :sorry:
Tänään kp27/29 ja noin dpo12

IMG_20181111_090238.jpg
 
Höh. Eikö me kukaan saatu iloista isänpäivälahjaa :sad001 mulla lämmötkin taas vaihteeksi alhaalla. Saa nähdä tuleeko menkat sittenkin ihan pian vaikka ehdin jo innostua tästä kierrosta. Toivottavasti vielä iloksi muuttuis. Pakko vaan taas hommata lisää testejä koska edelliset loppui. Huomenna en kuitenkaan testaa (taas).
 
30/29 ja niin kirkas negatiivinen kun olla ja voi :grin
Se keskenmeno liene sotkenu kiertoa, mutta miksi sitten ovislimat tuli normaaliin aikaan? Tai en sitten tiedä että onko tullu vaan limat mutta ovulaatiota ei. Enivei, odotan kovin et ne menkat nyt alkais, saa sen "alta pois" ja tietää että kroppa toimii taas. Tässä kohtaa se km kyllä harmittaa ja suututtaa, mutta ei sille mitään voi..
Tsemppiä kaikille!
 
Ei tullut isänpäivälahjaplussaa tännekkään. Dpo 11. Kahdella testillä vielä epätoivoisena kokeilin. Alavatsaa repii niin taitaa se täti kurvata huomenna kylään. Siis masentaa niin paljon tämä. Mikä mussa on vikana. Alkaa taas kierron tylsin vaihe. En ees tiedä mitä ajatella.. Eilen itkin jo koko päivän. Nyt silmät turvoksissa nuuhkutteleen vauvantuoksuista isänpäivää mun isän luokse. Onneksi siellä on pieni jota vain sylitellä ja halia hammasta purren.
 
Ei tullut isänpäivälahjaplussaa tännekkään. Dpo 11. Kahdella testillä vielä epätoivoisena kokeilin. Alavatsaa repii niin taitaa se täti kurvata huomenna kylään. Siis masentaa niin paljon tämä. Mikä mussa on vikana. Alkaa taas kierron tylsin vaihe. En ees tiedä mitä ajatella.. Eilen itkin jo koko päivän. Nyt silmät turvoksissa nuuhkutteleen vauvantuoksuista isänpäivää mun isän luokse. Onneksi siellä on pieni jota vain sylitellä ja halia hammasta purren.

Mulla kans iski ihan hirvee pettymys tänään kun ei tullu sitä isänpäiväplussaa:sad001 Vaikka ei olla edes kauaan yritetty niin nyt tuli joku ihan hirvee olo ja tekis mieli vaa mennä takas sänkyyn ja vetää peitto korvile ja olla siel koko päivä:shifty:
Menkkoja täytyy nyt vaa ruveta sit odottelee.
 
Mulla kans iski ihan hirvee pettymys tänään kun ei tullu sitä isänpäiväplussaa:sad001 Vaikka ei olla edes kauaan yritetty niin nyt tuli joku ihan hirvee olo ja tekis mieli vaa mennä takas sänkyyn ja vetää peitto korvile ja olla siel koko päivä:shifty:
Menkkoja täytyy nyt vaa ruveta sit odottelee.

Täällä ihan sama fiilis. En oo päässy vieläkä lähtee mihinkä ku makaan vaan sängyssä ihan lamaantuneena surusta. Ihan naurettavaa murehtia vasta näin puolen vuodenkin jälkeen kun toisilla menee vuosia. Minkä sitä kukaan omille tunteilleen mitään voi.
 
Täällä ihan sama fiilis. En oo päässy vieläkä lähtee mihinkä ku makaan vaan sängyssä ihan lamaantuneena surusta. Ihan naurettavaa murehtia vasta näin puolen vuodenkin jälkeen kun toisilla menee vuosia. Minkä sitä kukaan omille tunteilleen mitään voi.

Meillä ei oo edes sitä puolta vuotta yritystä:smiley-ashamed008 mut ei näille tunteille oikeen mitään mahda:sorry: Ehkä huomenna on jo parempi mieli taas:shy:
 
Se on kyl harmillista kun mulla on ainakin semmonen pieni kynnys sanoo jos joku harmittaa tähän yritykseen liittyen kun sitten on tosiaan niitä jotka yrittäny oikeesti pitkään. Meilläkin puol vuotta nyt yritystä takana. Mut ei meistä varmasti kukaan pahaa tarkoita niille vielä pidempään yrittäneille. Eikä sitä puolta vuottakaan kannata vähätellä, onhan sekin pitkä aika odottaa ja ehtiny jo monta kertaa pettymään. Mutta kaikki empatia kyllä kaikille plussaa odottaville, kyllä se vaan yleensä aina kirpaisee kun menkat alkaa, etenkin niille jotka on jo hoidossa asian suhteen.
 
Se on kyl harmillista kun mulla on ainakin semmonen pieni kynnys sanoo jos joku harmittaa tähän yritykseen liittyen kun sitten on tosiaan niitä jotka yrittäny oikeesti pitkään. Meilläkin puol vuotta nyt yritystä takana. Mut ei meistä varmasti kukaan pahaa tarkoita niille vielä pidempään yrittäneille. Eikä sitä puolta vuottakaan kannata vähätellä, onhan sekin pitkä aika odottaa ja ehtiny jo monta kertaa pettymään. Mutta kaikki empatia kyllä kaikille plussaa odottaville, kyllä se vaan yleensä aina kirpaisee kun menkat alkaa, etenkin niille jotka on jo hoidossa asian suhteen.

Niin ja eihän sitä tiedä jos itse on plussaa odottavien joukossa vielä vuodenkin päästä. Kaikilla on oikeus pettymyksien ja surun tunteisiin. On kyse kumminkin niin henkilökohtaisesta asiasta jokaisella.
 
Oiskohan sitä jo illalla ovisplussa, vielä on värieroa :) ja tietty mies just kipeenä :banghead::grumpy:


Pidetään peukku et tasavahvat tulis vasta illalla tai huomenna vasta nii ois isännälläki aikaa vähän parantua

Meillä isäntä nukku jo ku kotiuduin et ei talletuksia. Ja tänään onvähä kaikki kipeenä joten luotto torstain talletuksiin. Jospa ne riittäisi :nailbiting:
 
Täällä ei tehty testiä ku ne on niin kalliita mut eiköhän ens viikolla päästä tekeen. Mulla myös outoja viiltoja vatsassa, rakas kahvini jäi ekaa kertaa elämässä juomatta. Muutenkin ihmr olo.

Oli sit yk4 tai sitten vuosia ei omille tunteille mitään voi. Kauheita keskenmenot itse olisin nyt puoli välissä muuten yritystä kolme vuotta. Nyt olin ottanut teroja vastaavat lääkkeet ja clomit ekaa kertaa. Ja kyllä me kaikki olemme oikeutetut meidän tunteisiin. Teki vähän pahaa kun kaveri tuli yllättäen raskaaksi mutta nyt osaa iloita kun on hänkin oikeutettu äidiksi.. Kun itsessä on vika (minussa siis) niin surettaa se
 
IMG_20181111_141300.jpg


Heippa, olen uusi täällä ja testasin tänä aamuna näin. Näkeekö kukaan tässä yhtään mitään? 3 kuukautta sitten testasin ensimmäisen kerran sitten suht. selkeän plussan. Pari päivää siitä se olikin nega. Varoiksi testasin vielä muutaman päivän päästä, ja taas olikin hämmästykseksi plussa mutta haalea. Näiden 3 kuukauden aikana olen saanut haaleita viivoja monta, ja sitten pääsin verikokeille joka oli nega. Nyt uutta yritystä..
 
Höh. Eikö me kukaan saatu iloista isänpäivälahjaa :sad001 mulla lämmötkin taas vaihteeksi alhaalla. Saa nähdä tuleeko menkat sittenkin ihan pian vaikka ehdin jo innostua tästä kierrosta. Toivottavasti vielä iloksi muuttuis. Pakko vaan taas hommata lisää testejä koska edelliset loppui. Huomenna en kuitenkaan testaa (taas).

Ei kai kaikilla lämmöt nouse? Itsellä sahannut koko kierron 35.6-36.6 väliä ihan miten sattuu.. En siis lämpöjen takia heittäisi kirvestä kaivoon
 
View attachment 73861

Heippa, olen uusi täällä ja testasin tänä aamuna näin. Näkeekö kukaan tässä yhtään mitään? 3 kuukautta sitten testasin ensimmäisen kerran sitten suht. selkeän plussan. Pari päivää siitä se olikin nega. Varoiksi testasin vielä muutaman päivän päästä, ja taas olikin hämmästykseksi plussa mutta haalea. Näiden 3 kuukauden aikana olen saanut haaleita viivoja monta, ja sitten pääsin verikokeille joka oli nega. Nyt uutta yritystä..

Mun mielestä siinä on väriä alhaalla
 
Tänään ei ole vuotanut mitään outoa. Listaanpa nyt huvikseni oireet tähän niin voi sitten katsoa jos ei ole raskaana että kuinka hämäävää voi olla :D

Dpo -1 : ovistesti aamulla plussa, venyvä ovisvuoto

Dpo 0: -1/0 yöllä kovat oviskivut, aamulla tikku haalentunut reilusti, tallettelut aamulla

Dpo 1: aamulla edelleen vuoto geelimäistä? Venyvää mutta ei niin runsasta.. mietin onko ovis vieläkään tapahtunut. Illalla vuoto muuttuu eo hedelmälliseksi. Vieläkin oviskivut päällä mietona.

Dpo 2: ilmaa vatsassa, vihlonnat munasarjoissa ja alavatsalla, väsymys

Dpo 3: kylmä, lämmöt koholla

Dpo 4: juilimista vatsalla, huono-olo, elohiirituntemuksia munasarjassa, punaviiniä kiinnittymisen edistämiseksi annos

Dpo 5: lämmöt koholla, sormia turvottaa, punaviiniannos, pari elohiirituntemusta

Dpo 6: punaviiniannos. En ole muuta merkannut

Dpo 7: huono-olo, pieni pääkipu, rytmihäiriöt, ärsytys

Dpo 8: limainen beige/vaalpun vuoto, elohiirituntemukset, menkkafiilis

Dpo 9: menkkajomoa mahassa, ei vuotoa enää, kurkku vähän kipeä
 
Takaisin
Top