Plussa vai ei?

Nyt kaikki aikaiset negailijat, mulla näytti vasta eilen sen pc:n säälittävän viivanpaikan ja tänään ton herkällä testillä vielä haalean plussan. Älkää menettäkö toivoa niin kauan ku menkat ei ala :D mulla siis nyt vissiin se kp 32-33. Dpo:sta ei tietoakaan.
 
Minun muistini mukaan kiinnittyminen kyllä tapahtuu usein noin viikon kukuttua hedelmöityksestä. Kun hedelmöitys jos tapahtuu 1 vrk aika irtoamisesta ja hedelmöittyneen munasolun jakautumisvaihe ja kohtuun kulkeutuminen on noin 3-5 päivää. Eli itse kyllä olen ymmärtänyt että siis usein yleisempää se dpo6-8. En ihan varma tietenkää ole mutta dpo10-12 on mun ymmärryksen mukaan aika myöhään. Onko sitjo vaarana et se kiinnittyy liian alas tai ei ehdi kiinnittyä... Hmm... Pitää ehkä kans perehtyä kun alkoi toi kiinnostaa.

En minäkään lähteisiin oikein perehtynyt. Ajan kuluksi katselin vaan hakusanalla implantation.
ImageUploadedByVau Foorumi1541700878.725942.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1541700889.744904.jpg


Näissä näyttäis se 7-9 varmaan olevan se keskiarvo. Varmaan ne 11-12 kiinnittymiset on sitten taas vähän epätyypillisempiä.
 
Apua olitps nopea :grin en ehtiny alottaakaa tätä tutkimusta :wideyed: meni sitte just tohon meidän olettamusten väliin ton mukaan :wacky: nut eiköhän tuo oo aika hyvä lähde :)
 
Kiitoksiakiitoksia :Heartred
Jigi, kyllä mää vaan nään tossa ylemmässä punertavaa viivaa. Alemmassa näyttää vähän ”levinneeltä”. Suosittelen tota apteekin testiä tai pc. Ne kyllä mun kokemuksella näyttää jos raskaushormonia on tarpeeksi. Mikä kp/dpo sulla on? :)

Juu, oli ihan kuin ensin olisi ollut hailura todella paljin riippuen valosta. Ei ole hajua kierrosta kun menkat eivät ole alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen vielä.
 
No niin arvon piinailijat. Mitäs ootte mieltä kuvan ovistikusta? Onko jo plussa? Siis tässähän kävi niin hssusti että illall väsytti ihan sikana ja aattelin et ei täs mitä menetetä jos yks krt jä väliin (oma suunnitelma siis on ey ovista ennen ja tienoolla se joka toinen pv riittää raskautumiseen). No sit kuitenki jotenki väsy väisty ja talletukset tuli tehtyä illalla. Tän tikun tein illalla ja nyt vasta aamulla muistin kattoa. Huh onneks talleteltii kumies reissussa ja tulee vasta la päivällä:) tänään siis kp11. Oisko dpi1, dpo0 vai viel miinuspäivä.

Lisäys: kuva unohtu :bag:
 

Liitteet

  • IMG_20181109_062455.jpg
    IMG_20181109_062455.jpg
    429.1 KB · Katsottu: 192
Muokattu viimeksi:
Voi nii jio piti oloista kirjoitella nii eipä mitään erikoista. Ei myöskään limoissa isompia muutoksia mikä kyl kertois vähä ei ovishetkestä. Oon täs miettiny et miten muilla nuo limat (te jokka seuraatte)... Montako päivää teil suunnilleen on sitä ovislimaa?

Vähä nippailee vasemmalta tai van alamahalta... Ei mitään isoa ja järisyttävää... Siksikin epäilen tita ovistikkua että ois nyt kp11 ovisplus. Ja siis yleensä se on kp 14-15 ollu aiemmin kierron pituudesta päätellen.
 
No en tiiä tulinko hullua hurskaammaksi aamuisedta ovistestistä :hilarious: mitäs ootte mieltä? Ylempi eilisillan ja alempi tän aamun joka siis ei ehtiny viel kuivua Onko kumpikaan viel ovis+

Mulla oli kyl vaan sen 2-3pv menkat et voi kai se ovis tullakki kp11-13
 

Liitteet

  • IMG_20181109_081453.jpg
    IMG_20181109_081453.jpg
    347.2 KB · Katsottu: 198
No en tiiä tulinko hullua hurskaammaksi aamuisedta ovistestistä :hilarious: mitäs ootte mieltä? Ylempi eilisillan ja alempi tän aamun joka siis ei ehtiny viel kuivua Onko kumpikaan viel ovis+

Mulla oli kyl vaan sen 2-3pv menkat et voi kai se ovis tullakki kp11-13

Vaikee sanoa. Omalla kohdalla olis kyllä varmaankin ovis mutta sitten joillain se tummuu vielä tuostakin tummemmaksi. Kannattaa jatkaa siis varalta testailua niin näkee mihin suuntaan kehittyy :D luulen siis että tänään sulla ois ehkä se dpo -2, dpo -1 tai dpo 0..musta näyttää aika saman vahvusilta eilisilta ja tämä aamu eli silloin jos eilisilta lasketaan plussaksi niin tänään ois se dpo 0 mutta jos tuo aamunen on vahvempi niin sitten -1 ja jos vielä huomenna tummuu niin sit -2
 
Taistelen itseni kanssa etten testaa ennen sunnuntaita. Tänäänkin ois tehnyt mieli mutta vasta dpo 7 :D tuskin sunnuntainakaan vielä näyttäis. Yks apteekin ultra kaapissa odottamassa. Ei meinaa uni tulla yöllä kun odottaa niin että sais testata :) lämmöt ollu nyt 37-37,4 välillä. Eilen oli vähän matalammat päivällä 36,4 jopa mutta en kyllä vedä näistä johtopäätöksiä kun epäluotettava otsakuumemittari ja satunnainen mittaaminen :D
 
En ny sit taaskaa viittiny ol tekemäti testiä ku eilen iski se huono olo illalla:grin
Mä nään testissä ihan kapeen haaleen viivan, vähän niinku olis viivan reuna näkyvissä:wideyed: Näkeekö ketään muu? :hilarious: alareunasta on vähän tummempi, ellen ny sit nää jotain omiani:rolleyes:
Vai näkyykö näissä one stIMG_20181109_075444.jpg ep puikoissa viivanpaikka, kun oon tehny ne aikasemmat niillä liuskoilla:think005
 
Pitihän se arvata etten malttanut olla testaamatta. Oon tosi pettynyt itteeni :S nyt en kyllä osta uusia testejä ainakaan huomiseksi :D ja tää ei ollu ees aamupissa ja täys blanco tietenki :D
ImageUploadedByVau Foorumi1541756105.117400.jpg
 
AZ kyllä siellä jotain pientä ehkä näkyy. Mul on tosin huono luuri et en tiedä onko täs näytössä jotain kakkaa.

Kuvassa ei kyl näy yhtä hyvin ku luonnossa mut näyttää niinku sil viival olis vaa reunat:hilarious: et voi olla kyl vaa viivapaikkakin.
 
Kuvassa ei kyl näy yhtä hyvin ku luonnossa mut näyttää niinku sil viival olis vaa reunat:hilarious: et voi olla kyl vaa viivapaikkakin.

Mulla kans joskus tullut niitä reunoja esille ja ollut vaan viivanpaikka. Riippuu varmaan myös että tuleeko heti testiajalla vai vasta kuivuttua esille.. yleensä kuivuessa testeihin tulee aina jonkin asteinen viivanpaikka :sad001 ei auta varmaan kun kokeilla taas aamulla uusiksi ja katsoa mitä näyttää. :) toivottavasti oiskin haamun alku.
 
Tuli kyllä ihan testi ajalla, mut luulen silti et on viivapaikka.:bored: Mut odottelen ny joko huomiseen iltaan tai sunnuntai aamuun ennen ku viittin tehä uuden testin:rolleyes:
 
Ku katoin testiä uudestaan nyt kun on kunnolla kuivunun ni näky ihan selvä viivanpikka, mut en oo ihan varma et olis reunoissa pikkasen väriä:grin En mää kyllä nyt tiiä, kamalaa tämmöne ku täytyy ruveta noin tarkkaa kattelee ja syynää noita testei:smiley-ashamed005, Oonko vähän epätoivonen:oops: Kohta nää mitään muuta ku viivoja jokapaikassa:laughing002
 
Takaisin
Top