Plussa vai ei?

Juu Kyfi niin ku sanotaan että aikans kun noita testejä tihrustaa saa vaikka jätski tikkuun viivan :hilarious:
joo noissa mun taitaa vaan näkyy viiivanpaikka jos sitäkään :yuck:
mutta himotestaajana tulee niitä uitettua... varmaan illalla taas uudet :grin
 
Joo se on kyllä niin totta! :D onhan niitä kiva tihrustella jos jotakin olis mutta sitten ei ookkaan enään kivaa kun joutuu pettyyn, silti sitä aina vaan uudestaan tikuttelee :D
 
Kyfi, en kyllä noissa nähnyt ainakaan kunnon viivaa.. Uutta testiä vaan :p

Äiti viiden, ei noista vielä oikein näy, ehkä just viivanpaikka.

Ja tarpeeks ku kyttää ni tosiaan viivoja näkee joka paikassa..
 
Sitten ylemmässä kuvassa tän aamunen tikku heti kun ne vaaleenpunaset hävis.. Alemmassa eilinen (alempi) ja tän aamunen ei testiajalla. :rolleyes:

Onneks huomen tulee ne paremmat tikut..
 

Liitteet

  • 1435562807745.jpg
    1435562807745.jpg
    14 KB · Katsottu: 778
  • 1435562824071.jpg
    1435562824071.jpg
    25 KB · Katsottu: 799
mannikka en hirveesti noissa nää, ihankuin viivanen näkyis mutta väriä en oo varma :rolleyes:
Huomisia parempia testejä ootellessa :)

Kyllä ne mun tikut aika valkosisksi jäi kokonaan kuivuttuaan, ääh tylsää tää oottaminen alkais vaikka
jo uusi kierto mä niin inhoon tätä odottamista :mad:
Eilen illalla jomotti alavatsaa ihan kuin menkat alkais vaikka vielä on aikaa niiten alkuun ja tänä aamuna
kun kävin pissalla niin sattu ihan vietävästi alavatsaan, en sit tiiä tarkottiko mitään vai muutenko vaan...
 
Minä en ole yhdessäkään kuvassa vielä nähnyt plussaa tässä ketjussa, mutta paljon viivanpaikkoja, minkä herkästi tulkitsee plussaksi (: Testiajan ulkopuolella tulleisiin tuloksiin ei voi luottaa koskaan, niistä saa vaan turhaa toivoa. Ovistesti kun tummenee, niin se on kyllä hyvä merkki, mutta ei luotettava sekään.

Minä testailin rfsu:n liusketesteillä, koska ne ovat halpoja ja ei tuntunut kukkarossa pahalta testailla joka aamu, ja olivat ne luotettavia. Liusketesteissä vaan helposti tulee se viivanpaikka tulkittua väärin plussaksi, mutta jos väriä jää sen läpän alle, niin sitten on joko pilalle mennyt testitikku tai väärin pissassa dipattu tikku ja testiväri ei leviä kunnolla. Kerran luulin viivanpaikkaa plussaksi, mutta koska verta tuli, niin ryntäsin verikokeisiin. Negatiivista näytti ja ne olivatkin normaalit kuukautiset, mutta viivalasit on viivalasit ja luulin olevani raskaana...
 
Mä taisin tehdä plussa testejä loppujen lopuks ehkä n. 7-10kpl :'D ku en mäkää meinannu uskoa silmiäni. :D päättyi siis myöhemmin kkm..
 
Aiarana sehän täs onkin himotestaajilla juju et tulee testattuu liian aikasee ja miljoona testii että josko vaikka niistä jotain ilmenisi... :p vaikka tavallaan tiedostaa ettei vielä mahdollista ja ei ees välttämättä plussaa tuukkaan :wink itse ainakiin oon ihan hirvee uittelee noita halppis testejä vaikka ei ees vielä näkyis välttämättä :hungover:

Silvergrinda hiano viiva sinulla näkyy testissä :happy: varovaiset onnittelut plussasta :Heartpink
 
Kirottua kun pitää testailla liian aikaisin eikä malta oottaa muutamaa päivää, voi että kun meillä oli yritystä päällä, niin testasin jo muutamaa päivää ennen menkkojen odotettua alkupäivää ja mies päivitteli, että onko pakko :D Ei sitä vaan malttanut olla testaamatta ja lopulta plussa tuli testiin ja pienokainen jäi matkaan toisella kerralla (:
 
Hei onko niin että jos on raskautunut niin ovistestitkin näyttää tummaa viivaa? Siis ei välttämättä selkeetä plussaa mutta kuitenki. :) en siis oo tehny mut vois joskus kokeilla :D

Mä en pahemmin teille oo kuvia nappaillu ku ei edes kuivumisen ja monen tunninkaa jälkeen ole edes viivanpaikat tullu näkyviin, niin en sitte jaksa niistä kuvia ottaa :D mutta jos pieni hailu viiva tulee niin laitan sen heti tänne tulkittavaksi :wink
 
pikasesti tulin laittamaan viestiä! kyfi tein saman kyseisen testin dpo 10 ja näytti negaa jopa 2h päästä elikkä toi sun viiva on kyllä ihan plussa ei se testi turhaan anna väriä varsinkaan noin selkeesti :O
 
Juu Ninni mulla ainakin aikasimmissa raskauksissa myös toi o-testi on antanut tummaa viivaa ja ehkä ruvennut tummumaan jo ennen r-testiä jos oikein muistan.
 
Alemmassa kuvassa näkyy r-testissä hailu viiva! :) ja o-testeissä molemmissa kuvissa hailut. :)
 
Blaah, mulle tulee vasta torstaina rahaa lisää, sitten tilaan ison kasan testejä :D niin saa aloittaa seuraavassa kierrossa testaamisen aikaisin :D
 
Takaisin
Top