Plussa <3

Musurullu: kyllä mä viimeksi totuin siihen ja meni ihan rutiinilla. Loppuraskaudesta oli tosiaan vaikea löytää pistokohtaa. Ja välillä oli masu ihan mustelmilla. Synnytyksen jälkeen se oli rasittavinta.. odotin todella pistelin loppumista!

Vaikka aihe ei oo niin kiva, niin mukavaa silti, että löytyy kohtalotovereita!:love2
 
Moi!
Täällä yksi taustalla heiluja haluaa liittyä isoon joukkoonne!
Yllätysplussattu heinäkuun lopussa ja odotus on nyt kova ☺
Alkuun vähän ristiriitaiset fiilikset,kun meillä jo lapset 12-ja 15-vuotiaita...
Aina olen kolmatta halunnut ja n.8vuotta sitten oli keskeytynyt keskenmeno.. Sen jälkeen olen ajatellut etten enää raskaudu. No,näin "vanhoilla päivillä" sitten tuli tällainen ihana yllätys.
Oon lukenu teidän juttuja ja saanu paljon intoa odotukseen ja vertaistuki on nyt tokikin tarpeen.
Raskaudesta ei tiedä vielä kukaan,ajateltiin odotella nt-ultraan asti,joka on parin viikon päästä

Minerva ja salamatkustaja 11+0 ❤
 
Moi!
Täällä yksi taustalla heiluja haluaa liittyä isoon joukkoonne!
Yllätysplussattu heinäkuun lopussa ja odotus on nyt kova ☺
Alkuun vähän ristiriitaiset fiilikset,kun meillä jo lapset 12-ja 15-vuotiaita...
Aina olen kolmatta halunnut ja n.8vuotta sitten oli keskeytynyt keskenmeno.. Sen jälkeen olen ajatellut etten enää raskaudu. No,näin "vanhoilla päivillä" sitten tuli tällainen ihana yllätys.
Oon lukenu teidän juttuja ja saanu paljon intoa odotukseen ja vertaistuki on nyt tokikin tarpeen.
Raskaudesta ei tiedä vielä kukaan,ajateltiin odotella nt-ultraan asti,joka on parin viikon päästä

Minerva ja salamatkustaja 11+0 ❤
Hei ja tervetuloa :) Kiva saada mukaan samanlaisessa elämäntilanteesss oleva :wink
 
Takaisin
Top