Plussa <3

Oon myös pahoillani! Pikaista pysyvää plussaa äippä-14. Kaikki menee niinku on tarkotettu :Heartred
 
Heippa! Oon ihan keltanokka näissä asioissa. Olis siis ensimmäinen raskaus ikinä, nyt pitäis olla rv 6+3 ja olen aivan hermona. Jätettiin vasta toukokuussa pillerit pois ja toukokuussa tehtiin loop-konisaatio vahvojen dysplaattisten muutosten vuoksi.
Nyt siis eka kierrolla konisaation jälkeen tärppäs. Tein negatiivisen testin sillon kun kuukautiset olis sen 28 päivän kierron mukaan olleet pari päivää myöhässä. Viikkoa myöhemmin tein clearbluen ja siitä tuloksena raskaana 2-3. Luultavasti ovulaatio ollut vähän myöhemmin, koska ennen pillereitä kierto oli yleensä 30-32 päivää. Olin siis aivan puulla päähän lyöty tuosta tuloksesta, kun säikähdin jo niin kovasti sitä papalöydöstä ja loop-konisaatiota, että valmistauduin piitkään yritykseen.
Nyt en sitten millään voi uskoa tätä ja olen välillä aivan hepulissa koko asiasta. Varasin varhaisultran 11.8 jolloin olis menkoista laskettuna just vaihtumassa 10 viikolla. En usko kyllä, että sillon ollaan vielä ihan siinä pisteessä. Nyt vaan niin kovasti toivon, että kaikki olis hyvin ja kohdussa joku kasvais :).
Oireita on kyllä ollut jatkuva pissatus, nipistely vatsassa (välillä oikeavoittoisesti?) ja rintojen arkuus. Välillä vähän närästänyt, muttei sen suurempaa pahoinvointia ole ollut.

Miten te muut olette pysyneet housuissanne nämä eka viikot? Alkaa tosiaan vaikuttaa jo yöuniin ja se on mulla se pahin stressin merkki :sad001
 
Hei.
Täällä taas.. Siis odottajissa. Totaalinen yllätysraskaus! Kuopus on puolivuotias ja nyt sitten odotellaan jo neljättä. Vaikka tämä ei tapahtunut suunnitelmien mukaan, niin onnellisena odotellaan pikkuista. :dummy1::dummy:

Sain plussan 10.7. Viimeiset menkat oli olleet 30.5. Viikkoja piti siis olla jo jotain 6. Ultran mukaan en välttis ollut kuitenkaan edes raskaana. Piti odottaa kaksi viikkoa uutta ultraa ja tänään se oli ja nyt raskaus näkyi. Lääkäri arveli, että nyt on 6+4. Sen perusteella LA on 17.3. Seuraavassa ultrassa se voi vielä muuttua. Mua ultrattiin näin aikaisin siksi, koska mun pitää heti aloittaa Klexane sairastamani veritulpan takia. Kierrot on sekaisin, koska imetän. Tämmöistä.. :joyful:

Onnea kaikille odotukseen :Heartred
 
Rabsu, täällä toinen piikittäjä! :) itse kävin myös ultrassa tosi aikasin varmistamassa tilanteen, jotta saa alkaa taas pistämään.
 
Hei.
Täällä taas.. Siis odottajissa. Totaalinen yllätysraskaus! Kuopus on puolivuotias ja nyt sitten odotellaan jo neljättä. Vaikka tämä ei tapahtunut suunnitelmien mukaan, niin onnellisena odotellaan pikkuista. :dummy1::dummy:

Sain plussan 10.7. Viimeiset menkat oli olleet 30.5. Viikkoja piti siis olla jo jotain 6. Ultran mukaan en välttis ollut kuitenkaan edes raskaana. Piti odottaa kaksi viikkoa uutta ultraa ja tänään se oli ja nyt raskaus näkyi. Lääkäri arveli, että nyt on 6+4. Sen perusteella LA on 17.3. Seuraavassa ultrassa se voi vielä muuttua. Mua ultrattiin näin aikaisin siksi, koska mun pitää heti aloittaa Klexane sairastamani veritulpan takia. Kierrot on sekaisin, koska imetän. Tämmöistä.. :joyful:

Onnea kaikille odotukseen :Heartred

Hei. Oliksä tammikuun 17 mammois. Kuulostaa niin tutulta toi nimimerkki. :)
 
Viikko sitten plussasin melko hailakat viivat niinä päivinä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta jokaisessa viidessä testissä mitä tein eri vuorokaudenaikoina oli viiva näkyvissä jotenkuten. Oletan että jos tulee edes hailakka jotenkin nähtävissä oleva viiva niin olisi raskaana? Menkat on tällähetkellä viikon myöhässä ja olo on kyllä ollut, noh, melko kuvottava. Onneksi oon ollu lomalla niin saanu olla rauhassa sohvalla.
 
Sandstrom kyllähän se yleensä sitä tarkottaa eli onnittelut! :)
 
Rabsu ja Lamppis: mäkin piikittämässa, menekö se ajassa paremaksi tai onko se aina niin inhottava fiilis?

Mulla myös yllätysplussa ja voi olla että en olis vielläkin testiä tehnyt kun ei olis kotona ollut valmiina, ehkä vasta elokuun alussa kun olis huomannut että menkkoja ei tuu mistään. Oli vähän jotakin vuotoa kesäkuun lopussa mitä luulin olevan menkkoja niin tein sen testin pari viikkoa myöhemmin "huvikseen". Ja mies popsahti aamulla vessaan just siihen aikaan kun toinen viiva tuli näkyviin ja huomas kohta mitä olin tekemässä niin kauan siellä vessassa (meillä ei ole yleensä vessan ovi lukossa mut kuitenkin aika harvoin sillei että toinen tulee sisään samaan aikaan). Oli aika poker-face siinä hetkellä edessä ja sanoin että ehkä meillä pieni ongelma :D
 
Musurullu, itse koen asian aika inhottavaksi loppuun asti. Eihän se silleen edes kipeää tee, mutta jotenkin aina "jännittää" se pistäminen. Muistelen viime raskaudesta että kun maha alkoi kasvamaan, niin sitä inhottavampi oli löytää pistokohta. Mutta kyllä tähän on jotenkin tottunut, mutta olen tyytyväinen ettei raskauksien ulkopuolella tarvitse piikittää :)
 
Takaisin
Top