Plussa <3

Sitä kerettiin jo alkaa huolestumaan, kun kohta olisi vuosi tullut yritystä täyteen...Mutta vahvanoloista plussaa tuli eilen ja tänään :Heartred Ihanaa! Nyt sitä sitten odotellaan neuvolaa. Ihmettelin hieman, kun sanoivat että ei mitään labroja, pissanäytteitä yms. kuulemma enää alkuunkaan oteta, sillä kotitestit on niin luotettavat. Suoraan vaan neuvolakäyntiä kuukauden päähän, oletuksena että kaikki on niinkuin testi on näyttänyt. Onko muilta otettu labroja tai ollut muita käyntejä positiivisen tuloksen saatua? Tietämätön ensikertalainen täällä kyselee...
 
Juu ei mitään labroja.. Sitten vasta seulontaan liittyvät labrat vähän ennen np-ultraa. :)
 
Okkei, kiitoksia vastauksista... Kun tarkoitus oli nimittäin jo viikkosen sitten mennä labroihin kilpirauhastesteihin, mutta siirsin sitä tämän raskausepäilyn vuoksi. Luulin, että noita labroja tulisi kuitenkin, että samalla ottaisivat ne kilpparitkin. Pitänee varmuudeksi ne kilppariarvot käydä nyt testauttamassa, vaikka tuo plussa tulikin :)
 
Mulle sanottiin kilpparista, että se testataan vasta viikolla 10 muiden verikokeiden kanssa. Olin jo itse ajatellut, et pitääkö se tarkistaa heti, kun mulla on vajaatoiminta. Mut eii. Annostusta nostettiin vaan vähän ja tsekki sit kuukauden päästä.
 
Hassua, näitä plussaus uutisia kun lukee niin tulee vahvasti se olotila mieleen mikä silloin tuli kun ite näki ne omat viivansa ekaa kertaa :D
 
Huomenna aattelin tekeväni vielä puikon (on niitä onneksi myöhempääkin varten jäljellä) ja toivon saavani jo jotakin, mikä lähestyisi leffaviivoja :D
 
Täälläkin vielä huomiselle testiä säästelty. Pakko nyt ainakin kahdella eri merkkkisellä asia varmistaa :wink
 
Tänään tuli täälläkin plussa, tein ensin aamulla apteekin testin, siihen ilmestyi todella todella haalea viiva. Kauppareissulla ostin Clearbluen digitaalisen testin ja kun se näytti plussaa niin uskottava se kai on :happy:

Meillä on entuudestaan huhtikuussa 2016 syntynyt tyttö ja hänen 1-vuotispäivänään jätettiin ehkäisy pois. Laskettu aika olisi kuukautisista laskettuna 25.3.2018 eli heille tulee vähän alle 2 vuotta ikäeroa, mikäli uuden tulokkaan kanssa päästään maaliin asti.
 
Mutta nyt ei auta kuin toivoa että kyytiläinen pysyy matkassa, edellinen kun meni marraskuussa kesken..

Meillä sitten sama tilanne kun meni maaliskuussa kesken viikko 11+3. Minäkin ilmoittaudun varovaisesti keskusteluun. Plussasin viime viikon keskiviikkona ja esikoisemme laskettu aika pitäisi olla 20.3 2018 hujakoilla. :)
 
Muokattu viimeksi:
Miun hailurat päätty rv 4+5 vuotoon. Josko ens kierrossa sitte jäisi kyytiinkin.
 
Takaisin
Top