Pk-seudun odottajat LA syksy 2015

Täällä ilmoittautuisi 26v. esikoisen odottaja myöskin Vantaalta, laskettu aika 5.11.
Haluaisin liittyä fb ryhmään sekä olisi kiva tavata teitä muita äitejä ja odottajia :)
 
Täällä ilmoittautuisi 27v espoosta, esikoisen LA 23.9 ☺ haluaisin myös liittyä fb ryhmään
 
Hei! Espoolainen täälläkin :) Eli esikoista odotellaan, LA on joulukuun 28. päivä ja ikää on vielä hetken aikaa 25 vuotta (ensi kuussa täytän vuosia). Mielelläni liittyisin fb-ryhmään, jos sellainen on jo olemassa? :) Omassa kaveriporukassa ollaan ensimmäisiä odottajia.
 
Heippa! Mä oisin kans kiinnostunu tapaamaan muita odottavia/äitejä, onkoha tulossa tapaamisia? :) oon siis lokakuisista, ekaa odottelen, 29 v ja Helsingistä :)
 
Moikka! Espoosta 26v, odotan ensimmäistä lasta lokakuussa syntyväksi. Pääsenkö mukaan yksityiseen ryhmään, olisi kiva tavata muita odottavia äitejä (varsinkin nyt kun äitiysloma lähestyy) ja jatkossa pienten kanssa ? :)
 
Heip! En ole nassukirjassa,enkä yksityisessä ryhmässä(vääntäkääs väsyneelle rautalangasta,miten sinne marraskuun mammoihin pääsee?). Mutta siis laskettu aika mulla marraskuun lopulla,äippis lähestyy ja nyt olis kyllä mukava tavata samassa tilanteessa olevia.Asun Espoossa,olisi kiva saada tulevia äitejä kamuiksi kotihuudeilta,mutta myös muualta pääkaupunkiseudulta:) Laittakaa mulle vaikka yksityisviestiä,niin sovitaan tapaaminen:)
 
Voi rähmä,tätä tää unettomuus(bileet masussa) teettää...suljettuun ryhmäänhän pääsee kun vaan lähettää liittymispyynnön:D
 
Täällä esikoista odottava Espoolainen, laskettu aika joulukuussa, mäkin olisin kiinnostunut fb-ryhmästä :)
 
Hei! Mäkin haluaisin mukaan fb-ryhmään. Olen 29-vuotias helsinkiläinen ja odotan ensimmäistä lasta. Laskettu aika oli 11.10. Alkaa aika käydä pitkäksi, joten liityin viimein foorumille, vaikka olen taustaillut pitkään.
 
Takaisin
Top