Pk-seudun esikoiset

Myös ryhmästä ilmiselvästi vihjailu on kiellettyä ja todella kurjaa toimintaa kun säännöstä tiedetään.
 
Hei löysin tämän vasta nyt! Olen Espoosta, 27v ja laskettu aika huhtikuussa, tosi mielelläni olisin tässä mukana! Oon about eka kaveripiiristä joka saa lapsen.
 
Meillä eka neuvola 19.9. ja vielä ei olla kerrottu muille kun mun 4 läheiseksi tulleelle työkaverille, koska oltiin tämä vkl mökillä ja niille ei millään ois menny läpi mikään tipaton selitys :D

Tämä vkl on ollut moneen viikkoon ekat päivät kun ei ole minkäänlaisia oireita. Pitäisi olla tyytyväinen kun ruoka on maistunut ja uni on tullut mutta samalla heti tulee pieni huoli. :)
 
Kiitos ihan hyvää, ensimmäistä ultraa odotellessa :) perjantaina oli tosin melko kamala päivä kun sain kamalan päänsärky-kohtauksen. Lääkäri totesi, et saattaa olla raskauden aiheuttama migreeni. luulin oikeesti et taju lähtee. Kaks päivää on nyt menny koomaillessa kotona. Mitäs sulle Mansikkavene kuuluu? :)
 
Moikka!
Juuri tämmöisen ryhmän perään huutelinkin huhtikuisissa. Esikoista odotellaan ja pk-seudulla vaikutetaan!
 
Tästä asiasta on jo täällä sanottu useampaankin otteeseen, mutta tehdään nyt vielä asia selväksi.

WhatsApp-ryhmän mainostus, sellaisen perään kysely, sellaisesta vihjailu, siihen liittyvien yksityisviestien laittaminen ja muu siihen liittyvä toiminta tällä foorumilla on kiellettyä. Poistin ja muokkasin jälleen useita viestejä tästä syystä.

Foorumilla saa keskustella ja tehdä vapaasti keskusteluryhmiä, jos ne on foorumikeskusteluryhmiä. Tämä ketju ei siis ole kielletty, mutta jos järjestätte täällä WhatsApp/facebook/mitä vaan muualla toimivaa ryhmää, se on kiellettyä. Saatte toki perustaa tykönänne ihan niin monta ryhmää kuin haluatte, mutta niistä ei puhuta täällä.

On todella ikävää että säännöistä tietoiset rikkoo niitä ja yrittää kiertää olemalla mainitsematta itse asiaa ja vihjailee. :sad001 Sääntöjä ei ole tehty teidän kiusaksi.

Lisätietoa täällä.
 
Muokattu viimeksi:
Moi! Täälläkin esikoista odottava, LA tosin vasta toukokuussa. Alussa siis mennään :) Lapsia on toki lähipiirisssä mutta olis kiva saada uusia tuttavuuksia tulevista äideistä. Epäilen nimittäin että kaveripiiri supistuu tään jälkeen melkoisesti :D Olen 41 v nuorekas savolaislähtöinen puhekone.
 
Mä oon kanssa Helsingissä asuva esikoisen odottaja minunkin LA on vasta toukokuussa. Olisi kiva jutella muiden samanmoisten kanssa. Mä oon 33 ja ekasta yrityksestä tärppäs ja vieläkin melkein vaikea uskoa että oltiin näin onnekkaita! :Heartred mies on 37 ja yhdessä oltu reilu kolmevuotta!
 
Moikka. Vähän aikaa oon seurannut teidän juttuja ja ajattelin että olisi kiva liittyä mukaan :) Oon 22 vuotias ja asutaan miehen kanssa Tikkurilassa. Vauvan laskettu aika olisi ehkä toukokuun alussa, mutta mulla on kierto todella epäsäännöllinen niin ei vielä varmaksi tiedetä.
Mitä muille kuuluu?
 
Just tämmöstä ketjuu etsinkin! Mulla on la huhtikuun lopussa ja Helsingissä asun, ikää piakkoin 22 vuotta :) Kaveripiirissä ei oikeestaan oo lapsia eikä odottajia, joten vähän pelkään et tylsistytän kaikki vauvajutuilla jos en pura niitä muille samanmielisille.
 
Takaisin
Top