Meillä myös hyvin pitkä taival takana ja toivottavasti enään lyhyt edessä, jotta pieni saataisiin kotiin asti
Lopetin ehkäisyn 12/2011 ja annettiin lapselle mahdollisuus tulla, mitään ei kuitenkaan tapahtunut, mutta en vielä huolestunut. Lopulta kuitenkin plussa tuli testiin ja oltiin super onnessaan! Mutta kuitenkin kyseinen raskaus oli hyvin vaikea ja lopulta menikin kesken 8/2013 myöhäisillä viikoilla Rv19 (tarkkaa syytä ei tiedetty, lapsi olisi ollut terve). Se oli mun elämän tähän mennessä kovin paikka, mutta jatkettiin yrittämistä.
Toinen plussa tulikin jo 2/2014, mutta lähes samantien alkoi tiputtelut ja menikin sitten kesken rv5-6(?).
Sen jälkeen ei plussia kuulunut kunnes nyt 2/2016!
Tuossa välissä oltiin yritetty käydä monessa eri paikassa tutkimassa, että missä voisi olla ongelma. Toivoin, että minulta löydettäisiin se syy kaikkiin näihin ongelmiin, eikä vain annettaisi lääkettä joka hetkellisesti auttaisi, mutta ei korjaisi varsinaista ongelmaa.
Lopulta tämä ongelma tuntui löytyneen kun minulta löydettiin kohdun rakennepoikkeavuus, kohdussani oli aika paksu osittainen väliseinä. Pääsin leikkausjonoon. Jonossa olon ajan söin pillereitä, koska en tahdonut tulla "vahingossakaan" raskaaksi, koska ennustukset raskauden loppuun asti onnistumiseen ei olisi hyvät.
Lopetin sitten uudelleen pillerit leikkauksen jälkeen, joita ehdin syödä noin 3 kiertoa ja en olisi voinut ikimaailmassa uskoa, että toisesta kierrosta saisin jo plussan!!!
(Olin ehtinyt jo varata helmikuulle kunnallisen puolelle ajan, että pääsisin lapsettomuustutkimuksiin).
Itse uskon, että omalla kohdallani tuo väliseinä oli se ongelma (vaikka lääkärit eivät suoraan sitä ole suostuneet myöntämään) ja olen onnellinen, etten lähtenyt ottamaan ovulaatio lääkkeitä yms koska jos näistä olisin raskautunut, niin olen varma, että keksen olisi mennyt koska lopulta olisi tullut tilanpuute vastaan!
Tälläinen tarina meillä tähän mennessä. Olenkin tätä jo vähän avannut muissa ketjuissa, eli saattaa olla jo tiedossa :)
Oli hyvin epäuskoinen olo alkuun! Mutta ihme kyllä itsellä aika luottavainen olo nyt tästä raskaudesta kuitenkin (olen kuvitellut, että olisin hermoraunio
) Ultra varattu yksityiselle ensiviikolle ja uskon, että sitten vasta pystyy kunnolla uskomaan tämän todeksi!
Olen lukenut Beisla, teidän keskusteluja tuolla 'ei tää voi olla niin vaikeeta'- ryhmästä. Ihan hurjan paljon onnea sulle plussasta !! Ja varmasti kuuluu tuohon alkuun, vaikka ei olisi oireita. Uskon, että niitä tulee kyllä sullekin ja siinä vaiheessa toivoo, että olo helpottaisi
Ja kiva kun keksit tämän ketjun :)
Rv 6+0