Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Eilen oli alamahalla kipeä kouristus, tänäänkin vähän lievempiä. Ei oo ollut koskaan... Siis mahatautiin liittymättömiä / hormonaalisia.
Nyt tietysti mieli toivoo, että siellä olisi kiinnittymishommeleita ollut :rolleyes::oops:

Miten muilla menee näin vuoden alussa? :)

LaraS kp16/dpo5?/27-28?
 
Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Toivottavasti tämä olisi meille kaikille hedelmällinen vuosi♡
 
Hyvää ja plussarikasta uutta vuotta täältäkin! :)

LaraS, kuulostaa hyvältä :wink

Täällä juhlittu uuttavuotta pedin puolella pysyvän hymynaaman takia :) n.viikon päästä pitäs mennä labraan jolla vahvistaa että ovulaatio tapahtunu :) jännää aikaa siis! Toinen virallinen kerta kun ovisplussan kunnolla saan, tosin edellinen ei clomien kanssa ovulaatiota tuonut, nyt letrot joten toivotaan että ovulaatio vielä tapahtuu :)

Puhvis kp 16/27-34 dpo-1
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1483297232.652343.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1483297232.652343.jpg
    65.7 KB · Katsottu: 241
Heippa.
Täällä kans ilmottautuu uusi esikoista yrittävä ketjuun mukaan. Oon jonkun aikaa seuraillut foorumia ja tota Ei tää voi olla näin vaikeeta-ketjua, mut josko nyt uskaltautuis mukaan kirjottelemaankin.

Meillä siis yritystä takana 12/15 lähtien, johon on mahtunut km05/16 ja kkm09/16.

Rankka vuosi takana, ja foorumin juttuja lueskeltuna monia muitakin tuo 2016 ei oo kohdellut kovin hääppöisesti. Toivotaan parempaa tätä vuotta ja vahvoja plussatuulia!
 
Tervetuloa :) joo vuosi 2016 ei ole ollut kovin mukava monia kohtaan..uskotaan parempaan tänä vuonna! :) mullakin on flunssa jo oikeestaan selätetty, varmaankin tuplasinkkiannoksen ansiosta :) kiitos vinkeistä!
 
Hei.

Anteeksi, eilisen väsymyksen takia unohdin esittelyn kokonaan.

Olemme aloittaneet yrittämisen 12/15. Vielä ei ole plussia näkyny kuin parissa ovistestissä.
Olemme molemmat 30v ja yhdessä ollaan oltu ihan parin päivän päästä 9vuotta.

Ennenkuin meidän yritys alkoi, ennätin kärvistellä todella kovan vauvakuumeen kourissa noin neljä vuotta.
 
mauste ja pikkunen85 Tervetuloa mukaan ketjuun :)

Puhvis messevä o+ :) toivottavasti letrot tuottaa oivan tuloksen ja irtoaa muheva folli uimareille :happy:

tiiamariia hyvä, että lenssu jo hellittää!

Niin, eilen tuli muuten ekat eggikset tähän kiertoon :eek: loppui kyllä samoin tein, mutta.. :grin
 
Tervetuloa uusille :)

Puhvis, hyvältä vaikuttaa :happy: toivottavasti labrassaki kaikki ok!

LaraS, toivotaan että vatsan kouristukset olis merkki plussasta :happy:

Mulla on nyt kp2, ja ihan ihmeelliset menkat.. alavatsaa on jomottanut nyt 4 päivää putkeen, mutta vuoto oudon niukkaa.. kuitenkin sen verran että voi menkoiksi laskea. yöllä oli sen verran etova olo, että ei meinannut saada nukutuksi! yleensä jomottaa vaan sen päivän, kun menkat alkaa, ja vuotokin aina ollut runsaampaa. Mikä lie nyt sitten :confused:
 
Elisenda ootkos r-testiä tehnyt varmuudeksi? Niitä "menkkoja" tulee yllättävän monella. Tai sitten se on vaan tää naisen ihmeellinen kroppa, joka toimii miten sattuu :confused:
kirpparilla törmättiin johonkin "naisopas"-kirjaan, siinä olisi ollut kaikkea naisena olemisesta, hormoneista, ruuista jne. Miehelle on alkanut nyt avautumaan, miten hankalaa on olla nainen, kun ei tunne omaa kroppaansa vaikka kuinka kuuntelis - no, munkin kroppa kun on mitä on. Nyt mies harmittelee, ettei sitä opusta itelleen ostanut... :grin:hilarious:
 
Oikein hyvää ja hedelmällistä vuotta 2017 kaikille!!

Täällä lähti uus vuos nyt sellaisella asenteella käyntiin, että laitoin heti ens alkuun taas ison läjän ovistestejä tilaukseen.
Raskauskeijulla sattui olemaan joku uuden vuoden tarjous :hilarious:
Vielä mennään taukokierrolla, mutta ens kiertoon sitten taas clomeilla ja lugeilla mennään!

Niin ja tervetuloa uusille pitkään esikoista toivoneille! Olkoon vuosi 2017 meidän kaikkien onnellisin vuosi :Heartpink

Alina kp 14/36
 
Moikka ja parempaa uutta vuotta kaikille! Olkoon tämä se the vuosi! Mä alan palailemaan tauoltani ja isken suoraan tänne. Primolut-kuuri kesken ja ens viikolla sitten täti tulee ja pitäisi varata aika 0-ultraan. Mikäli kysta on poissa niin hoidot jatkuu :)

Tsemppiä kaikille!

Eltsi kp 18/25
 
LaraS, koitin tehdä eilen aamulla testin, mutta jotenkin höselsin sen kanssa ja se kastui koko tikku.. se oli ainut mitä mulla oli jäljellä :dead: ja oon menossa tänää lääkäriin, kun nää mun menkkakivut on nyt ihan hirveet.. ja muutenki raskauden mahdollisuus tässä kierrossa on olematon, kun ainut puuhapäivä oli 4 pv ennen ovista :rolleyes:
 
Elisenda mullakin kerran kastui sellanen puikkotesti, kun oli niin kamala pissahätä ja tuli hirveellä paineella :laughing021 se onkin ainoa kerta, kun oon saanut viivanpaikat näkyviin - tosin kontrolliviiva näkyi samanlaisena, ilman mitään värejä, kun kastui puolet puikosta. Käytän siis kertakäyttömukia näytteen ottamiseen :hilarious:
Toivottavasti saat kipuihin apuja lääkäriltä :)

Alina sillä lailla, vimma käyntiin vaan heti alkuvuodesta :grin
Mulla ei taida mitkään o-testit toimia :bored: tiiä sitten, jos clomeilla tms joskus ovista piiskataan niin ehkä sitten.
 
Hyvää uutta vuotta arvon naiset, toivotaan että tästä tulisi meille kaikille se onnen vuosi:dummy1::dummy:

Komea o-plussa Puhviksella ja hyvänkuuloisia tuntemuksia Laralla! plussapuhuria :talk017

Tervetuloa uusille! Meillähän on täällä kivasti porukkaa:)

Täällä kp 18/n.27, dpo 4, ei mitään erityisiä tuntemuksia suuntaan tai toiseen:)
 
LaraS, mulla se testi vaan ei pysyny kädessä :grin tipahti vielä kahteen otteeseen... toisella kertaa meinas pudota kuppeineen päivineen lattialle!:rolleyes:

Lääkärissä käyty. Ja on se kumma kun eivät suostu ultraamaan :angry4 paineli taas mahan päältä ja pisti hcg verikokeeseen. Nega oli. Vuotoki nyt runsastunu, jospa ne kivut menis nyt ohi. Alkoi vaan pelottaan endon tms mahdollisuus :shifty:
 
Hyvää ja positiivista :wink uutta vuotta kaikille!

Alina, mulla sama meininki, vuoden aluksi on kaapit täytetty ovistesteillä ja muutama r-testikin varalla siellä odottelee... Jotenkin kummasti on toiveikas ja tomera olo, voihan se olla että kovaa kolisee, kun tästä taas palaudutaan :dead:

Kp 11 menossa, keskiviikkona ultralla tsekkaillaan onko munista kypsynyt tällä kertaa. Sen jälkeen muokataan sotasuunnitelmaa, ainakin sen verran puhelimessa lääkäri sanoi, että lähete polille jatkotutkimuksiin luvassa jos ovis näyttäisi olevan tulossa. Epäilen, että jollei kypsää munasolua löydy niin sit kallistuttanee testaamaan letroja. Mutta keskiviikkona siis taas enemmän tietoinen jatkosuunnitelmista :rolleyes:
 
Takaisin
Top