Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Suosittelen todella odottamaan siihen asti et menkat on myöhässä. Itsehän en siihen pystyny ja oli kyllä piinaavaa tehdä niitä roskishaamuja ekat päivät. Helpommalla pääsee kun odottaa muutaman päivän ja saa sitten kunnon viivan testiin. Pidän teille kaikille peukkuja! Tuutte sitten syyskuisiin turisemaan!
 
Jahtu Mulla kävi viime kierrossa kemiallinen; oli niin etova ja paha olo koko ajan, että tein testin. Tuli kp27 herkkään testiin viiva, jota ei sen koommin näkynyt, vuoto alkoikin samana iltana. Jos tuollaisen pahoinvoinnin tekee taas, yökkäilyä ja etovaa oloa, niin varmaan testaan jo aiemmin :grin tosin oireethan ei takaa vielä testiin plussaa.

Nytkin jo kohtu painaa kamalasti. Vaikea oli yöllä nukkua, kun nukun silleen puoliksi mahallaan ja puoliksi kyljellään. Huolettaa tietty, että aikaisen oviksen takia ei limakalvo oo riittävä alkion kasvuun. No, sittenpä se ajallaan näkee.
Tuo aikaisin testaaminen on tosiaan siinä mielessä kinkkinen, et jos tulee kemiallinen ja ennättää jo iloita. Mulle tällä hetkellä on se pelkkä plussakin jo menestys, kun ei niitä oo aiemmin koskaan ollut. Siis ajatuksena se, että munkin kropassa voi plussa tulla! :eek: niin antaa uskoa, että oikeilla tukilääkityksillä saadaan oma pienokainen :joyful:
 
Mä oon itselleni perustellut tuon aikaisen testaamisen sillä että negatestin jälkeen alkavat menkat on helpompi kestää. Jonkun muun mielestä taas se negativinen testi on paljon musertavampi kuin alkavat menkat. Samaa asiaahan ne tarkoittaa, mutta kuumeilevassa päässä niillä voi olla isokin ero.
 
Jahtu niin siinä pitää mennä sen oman fiiliksen mukaan :happy: mullakin varmaan se nega testissä valmistaa menkkojen tuloon. Plussaa ei varmaan uskoiskaan ennen ku näkis ultrassa :shy:
Niin, kaipa se täti kurvaa taas kp27, terokuurin jälkeen, jos on tullakseen.
 
Tänne taitaa iskee flunssa, kaikilla ympärillä ollut eli ei toivoakaan että johtuis jostain muusta..vinkkejä taudin selättämiseen?
 
Mulla on jo toka flunssa joulukuussa! Lepo se taitaa olla ainut apu..

Mikä kp Lara sulla oli ovisplussa jos on aikasilla päivillä tullut? Mikä on liian aikaisin?

Niin ja miten se nyt laskettiin, onko ovisplussapäivä dpo 0?
 
Muokattu viimeksi:
Minäkin tänne tulisin, jos vaan mukaan mahtuu...

Meillä ikää molemmilla jo 36 vuotta. Yritystä 3/2014 alkaen. 4/2015 sain elämäni ensimmäisen ja tähän saakka ainoan plussan joka sitten päättyi kkm pari kuukautta myöhemmin.

Pari päivää tuota plussaa ennen olin saanut ajan lapsettomuustutkimuksiin. Sen peruin onnesta soikeana turhana aikana. En tiennyt, että sisälläni kasvanut elämä oli jo silloin lakannut kehittymästä. Uskoin tuon kkm:n jälkeen, että raskaudun pian uudelleen, koska olinhan jo kerran tullut raskaaksi. Nyt siitä on kulunut 1,5v eikä uutta raskautta ole kuulunut.
Puolisen vuotta sitten päätin, etten aio asiaa enää murehtia enkä halua lähteä hoitoihinkaan. Jos niin on määrätty, ettei meille lapsia tule, niin se on hyväksyttävä. Meillä on hyvä kaksinkin.
Mutta nyt on taas iskenyt ihan järkyttävä vauvakuume!
Emme ole mieheni kanssa asiasta sen kummemmin keskustelleet ennen kuin tänään mieheni sanoi, että "pitäisköhän meidänkin hakea jotain piikkiä persauksiin".
 
Täällä ilmoittaudutaan kanssa mukaan ! :) Yritystaustaa siis pian 2v takana, Naikkarille saatiin eka aika toukokuussa. Kesän lopussa saatiin Clomit, 3.kiertoa niillä, todettiin etten ovuloi niiden kanssa ollenkaan. Nyt tähän kiertoon letrot ja keskiviikkona löyty yks johtofolli, ja varmaan ovulaatio tuleekin parin päivän sisään. Testauspäivä menis kanssa sinne 13-15.1, että kiva kun meitä on monta jännittelemässä! :wink

Bambi, ovisplussapäivä on dpo-1. :)
 
Tervetuloa myös Anannaa ja puhvis! :)

Bambi Niin, se varsinainen ovulaatiopäivähän on dpo0, ite kun en tikkuun o+ saa niin menen munasarjakivun mukaan ja siitä seuraava on dpo1.
Nyt tuli kivut jo kp11, mikä on mulle itselle (viimeksi kp15 ja sitä ennen kp20) ja mun mielestä tosi aikainen. Sitä en tiiä, onko "liian" aikainen. Se siis vaikuttaa varmaan just kohdun limakalvon paksuuteen, et kerkiikö kasvaa riittävän paksuksi alkion kiinnittymistä ajatellen.

Taas alkoi pahoinvointi heti aamusta.. Vasemmalla edelleen lievää kipuilua/jomotusta ja alavatsalla hentoista paineen tunnetta. Vilutustakin ollut jo pari pv. Liekö ihan pms-oireita :confused:
Kulta teki aamupalaksi pekonia ja kananmunaa sekä ruisleipää. Nyt pitäis jaksaa autossa istua puolisen tuntia: ollaan jo menossa pilkkireissulle :hilarious: Kiva ulkoilla muutama tunti :)
 
Aikani kuluksi löysin vauvakuvan itsestäni josta tuskin kukaan minua tunnistaa niin vaihdoinpa sen käyttäjäni kuvaksi :) Heräsin jo 8 aikaan vaikka olisi saanut nukkua vaikka kuinka, mutten koskaan saa flunssassa nukuttua.
 
Kuten arvata saattaa niin flunssan takia on myös toiveet hiukan nostaneet päätään ja välillä tuntuu myös pientä vihlontaa. Tää on niin piinaa. Ja samalla yritän kertoa itelleni et just siks että on flunssa niin ei voi "oireista" kyllä päätellä mitään, jäitä hattuun ettei tiputa kovaa ja korkeelta taas :D
 
Äh mä en ny tiedä koska se ovis oikeen on/oli ja tekeekö flunssa vaan tepposet. Ainakaan ei voi talletella vähään aikaan kun mieskin flunssan kourissa. Mutta siis kaiken perusteella aattelin sen olevan kp16, nyt on kp19 ja taas jotain valkovuotoa tms tulee ja alaselkä tosi kipeä. Mitä tää nyt on.
 
tiiamariia ihana kuva :happy: voisiko nuo olla jotain kehon valmistautumista alkion kiinnittymiseen :rolleyes: tai ovulaatiokipuja ja -valkkareita.
Mulla ei tule vv edes oviksen aikaan - tai siis ei oo tullut taas monen moneen kuukauteen :sorry: tilasin sitä conceive Plus -liukkaria, mut myöhästyi tyyliin päivällä oviksesta :sorry: Seuraavassa kierrossa sekin käyttöön :happy:

Anannaa ihanaa, että sun mies on nyt halukas lähtemään hoidoissa etenemään :happy: hauskasti hän sen toi esiin :)
Musta on ihanaa kans, kun mun mies on nyt ollut aktiivisempi tän raskautumisprojektin suhteen. Tiirailee tikkuja (ei niistä kyllä mitään ymmärrä; puna-viher värisokeus ehkä hankaloittaa haaleiden viivojen näkymistä), kyselee lämpöjä, jos kuulee mittarin piippaavan jne. Meille siis maaliskuussa lupa mennä lapsettomuustutkimuksiin, ellei tärppää. Sitten selvitellään mun pco-tilanne, miehen uimarit jne.
 
Kyllä tää mun flunssa on ihan vaan virusperäistä, alkoi jo ennen ovista Mutta tiiamariian flunssan toivon johtuvan jostain ihan muusta! Ihana vauvakuva muuten

Onko se Lara niin että kaikilla pco naisilla jää ovistikut negoiksi vai mistä se sulla johtuu ettet voi niitä käyttää apuna? Mä oisin ihan pihalla ilman niitä, kun tuntuu että oon niiden kanssakin!

Tervetuloa Anannaa ja Puhvis!
 
Kiitos :) mä en o ees alkanu ovistikkujen maailmaan vielä kun tähän saakka oon sen niin hyvin kehossa tunnistanut ja uskon että tuo itselle vaan lisästressiä. :D
 
Bambi en tiiä kaikilla, mut ilmeisesti useammalla :depressed:
Aloitin vasta tikuttelun jokunen kierto sitten, että saisin tärppipäivät selville ja sen, että tuleeko ovulaatio yleensäkään. No, eipä se onnistunu. Onneksi sen tärkeimmän, ovulaatiopäivän kivut tunnistan. Sitähän en tiiä, irtooko sieltä kehityskelpoinen yksilö.
 
Niin ja nyt tulee muutenkin kuunneltua kroppaa tarkemmin. Enkä menkkakalenteria muutoin aiemmin käyttäny kuin ihan vaan vuotopäivien merkkauksen tein taskukalenteriin. Nyt kirjaan monipuolisemmin noihin kännyappeihin oireet :)
 
Takaisin
Top