Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
sirius, Jospa plussa ei vaan vielä näkynyt! Tsemppiä :Heartred Mulla oli eilen dpo 10, kun 6päiväset siirretään dpo5. Eli niitä käsitellään samanlailla kuin 5 päiväsiä blastoja.

Mulle tuli eilen dpo10 todella haalea viiva pregchekin liuskaan. Toi mistä otin kuvan on semmonen todella varhainen raskaustesti, joka voi näyttää plussan jo kuus päivää ennen kuukautisten alkua.
 
Kiitos tsempeistä ihanat naiset!! Kyllä vielä tähän uskon, kun ei näin hyvältä ole koskaan tuntunu! Ja jos putoan korkealta niin olen pudonnut niin monta kertaa että osaan varmaan jo melkein lentää!!
 
Kiitos kaikille tsempeistä ja vastauksista! Olispa kyllä hyvä juttu, jos pääsis viimein tutkimuksiin. Oon jotenki hölmösti ajatellut, että tuo vuoden yritys koskee vaan niitä, jotka ei oo ollenkaan onnistunu raskautumaan. Vielä pitäis saada mieskin lämpeneen ajatukselle tutkimuksiin hakeutumiselle, luulen että sille tulee olemaan kovempi paikka hakea ulkopuolista apua raskautumiseen.

Niin ahdistavaa, kun ei tiedä että mikä meillä oikein mättää. Ja tuntuu, että koko elämä pyörii tän vauva-asian ympärillä. Lähipiirissä tullut useampia vauvauutisia lähiaikoina, ja välillä on vaikea jaksaa iloita toisten puolesta. Ei voi kuin hattua nostaa teille, jotka ootte jaksanut painiskella tän asian kanssa vielä pidempäänkin.:Heartred
 
sirius, mun mielestä aika harvinaista että plussa näkyis jo dpo9, mulla on haamut tullu vasta dpo 12 herkällä testillä eli ihan hyvin voi olla plussa vielä tuloillaan. :thumleft
 
littlemermaid, joo se tuntuu olevan monesti miehille kova pala kun pitää hakeutua tutkimuksiin, varmaan pelottaa miehistä itsetuntoa että jos löytyykin siittiöistä häikkää. Toivottavasti mies kuitenkin ymmärtää asian tärkeyden ja pystyy laittaa omat huolet hetkeksi syrjään. Jokatapauksessa tervetuloa ketjuun ja toivottavasti plussa löytää tiensä sinne ennen pitkää!

Mä oon muuten käsittäny että tutkimuksiin voi päästä myös jos on kaks vuotta yritystä ja kaks keskenmenoa takana, ettei joutuisi kohtuuttoman kauan odottamaan kun joku helposti raskautuva voi ehtiä saamaan ne kolme keskenmenoa vuodenkin sisään ja kokonaan tärpeittäkin pääsee vuoden päästä tutkimuksiin.
 
littlemermaid, toivottavasti pääsette pian tutkimuksiin ja mieskin lämpenee ajatukselle. Tsemppiä!

sirius, ootko testannut uudestaan? Niin lupaavat oireet ainakin!

Itse testailin tänään aamusta uudestaan ja pregchekin liuska oli mielestäni vahvistunut ja digi antoi tuloksen "pregnant 1-2" :Heartred Linkissä vielä kuva testeistä. Ensi viikolla menen veritestiin.

https://aijaa.com/95hnpq
 
Ronya :smiley-angelic003

littlemermaid voithan sä mennä vaik yksin ensin terveyskeskuslääkärille. Sieltä kuitenkin määrätään ensin tiettyjä verikokeita, tehdään papa ym., niin pääset vähän jo alkuun. Siinä ohessa juttele miehen kanssa ja pidä hänet ajan tasalla. Siemennesteet tutkitaan vasta lapsettomuuspolin kautta. Ja sinne tk-lääkäri voi tehdä lähetteen, kun nuo perusjutut on ensin tsekattu.
Tsemppiä ja voimia!
 
Kiitos Gadian! Kyllä tässä vielä toivoa on!

Oi Ronya, upeaa!!

Littlemermaid, toivottavasti pääsette pian eteenpäin! Odottaminen on niin kamalaa ja myöhemmin harmittaa kaikki menetetty aika. Yritä selittää miehelle miten paljon asia sinua huolettaa ja että auttaisi paljon käydä puhumassa lääkärille.

Täällä on tänään pysytelty testeistä kaukana. En oikein kestäny sitä eilistä negaa niin että nyt yritän odottaa kunnes on kunnon leffaviivat (toivottavasti). Maha tuntuu tosi turvonneelta koko päivän ja selässäkin tuntuu. Ja tänään jopa vähän rinnoissa pientä arkuutta. Jos kaikki tää vaan johtuu lugeista niin kyllä on ihan sanonko mistä! Voi olla että testaan jo sunnuntaina mut en kyllä aiemmin.
 
En uskaltanu vielä testata. Turvotus on vähän laskenu mut nyt on nenä tukossa. Toivon kyllä vieläkin ja huomenna on pakko testata.

Hienot viivat Ronya! Näyttää tosi hyvältä!!
 
Minä ja kihlattuni olemme yrittäneet lasta n. 1,5v.

21.11 kävin neuvolalääkärillä joka tutki munut ja laittoi lähetteen labraan verikokeisiin.

19.12.18 minä menen uudestaan neuvolalääkärille jossa katsotaan verikokeiden tulokset ja mietitään lääkkeen aloittamista joka auttaa raskaaksi tulossa.

Toivottavasti pian tulisin raskaaksi
 
Takaisin
Top