Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
sirius, paljon onnea matkaan :Heartred Jäikö teillä monta alkiota pakkaseen?

Meillä oli siirto torstaina ja siirrettiin hyvin sulatuksesta selvinnyt 6pv blasto. Ja pakkanen on nyt tyhjä. Viime kierrossa tehdyn ERA:n vastaus oli normaali, joten siirto ajankohta on oikea. Tämä oli meille yhteensä jo seitsemäs siirto. Jos vieläkään ei onnistu, niin vika on varmasti alkioissa :sorry: Jos seuraavaan hoitoon täytyy vielä lähteä, niin sitten alkiot tutkitaan alkiodiagnostiikalla.
 
Muokattu viimeksi:
Voi kuinka teille molemmille plussaa toivon! En voi edes kuvitella, kuinka paljon jännittää.

Soitti tosi tympeä hoitaja Naikkarilta alkiodiagnostiikan puolelta, tivasi että ollaanko enää edes asiasta kiinnostuneita ku ei peruttu sitä viikkoa aiemmin aikaa mikä olis toivomuksena. Sillai wtf, en mä valinnut sairastua tai joutua sairaalaan! Oli aika tulenkatkuinen puhelu, että tosi hyvillä mielin joo uutta aikaa odottamaan.
 
Minä olen unohtanut tämän ketjun ihan kokonaan. Pian tulee 36 vee mittariin ja esikoista ei näy ei kuulu. Tässä kierrossa kokeiltiin inseminaatiota mutta eipä tuo näyttänyt toimivan, negaa näyttää tän aamun testi -huomanne pitäisi vielä käydä verikokeissa mutta taidan perua sen kun en näe mitään järkee käydä siellä elleivät halua tsekata jtn muutakin samalla.

Mitenköhän kauan sitä joutuu odottelemaan hoitoon pääsyä tuonne IVF tai vissiin meidän tapauksessa ICSI hoitoihin? Miten kauan muilla on ollut -jos olette siis lapsettomuushjoidoissa?

Tsemppiä kaikille muille ja plussa tuulia :)
 
Ihanaa Ronya! Ajattelin just kysyä miten siulla menee ja sitten olikin näin kivoja uutisia!!! Onnea ja nyt sisua pikkukyytiläiselle! Onko ollu mitään tuntemuksia?

Itse en ole vielä uskaltanut testata. Mutta lauantai-iltana alkoi tuntua menkkajomottelua ja sitä on ollut joka päivä. Tosin sitten iski epäusko kun tuntuu että se aina pahenee lutinuksen jälkeen. Niin ehkä se vaan johtuu lutinuksesta. Ilmavaivoja on myös ollu ja ne haisee samalta kun menkkojen aikaan. Ja eilen tuntu että naapurissa haisee roskikselta ja piti yökkö-nielasta ylimääräsen kerran kun mies ja naapuri vitsaili että koira löytää lattialta makaroneja. Ja paleltaa mutta onhan nyt kylmäkin. Ja sitten tulee yhtäkkiä tosi kuuma. ja rintsikat kiristää. Ehkä pitäis uskaltaa testata mut kun en halua nähdä sitä negaa enää :sad001
 
Kiitos Pene! :Heartred

sirius, kiitos :Heartred Tää tuntuu niin epätodellista, että vihdoin 3v3kk yrityksen jälkeen raskaustesti on plussa :Heartred Mulla on oireina ollut epämääräistä paineen tunnetta alavatsalla ja lieviä menkka tuntemuksia. Arvelin niiden johtuvan lugeista, mutta ilmeisesti ovat sitä itseään :shy: Ja turvotusta on ollut. Muuten en ole huomannut mitään erityisiä oireita. Mutta noi sun oireet kuulostaa hyvältä, toivottavasti testi on plussa kun testaat :Heartred
 
Ronya, voi miten hienoa! Onnea plussasta ja lykkyä tykö ettei tuu mitään mutkia matkaan!

sirius, sieläki kuulostaa lupaavalta, kunpa olis plussa muhimassa!
 
Hei!

Vieläkö tänne sopii yksi pitkään omaa pikkuista toivonut kuumeilija? Hiukan keskustelua täällä seurannut ja ihanaa nähdä, että pitkään yrittäneillekkin plussia pärähtänyt. :) Hurjasti onnea plussanneille ja onnistumisia vielä yrittäville!

Me aloitettiin yritys elokuussa 2017, eli vuosi ja 4kk jo yritetty ilman tulosta. Minä 27v. ja mies 37, kummallekin lapsi olisi ensimmäinen. Tulin viime syksynä yk2 raskaaksi, joka päättyi kkm, joka todettiin rv 11 ultrassa. Keskenmeno oli kova paikka, mutta sillon sai lohtua ajatuksesta, että on ylipäätään tullut raskaaksi. Nyt alkaa kuitenkin epätoivo iskeä, kun keskenmenosta on jo vuosi, eikä sen jälkeen ole plussaa kuulunut. :sad001

Tietääkö kukaan, että onko toivoakaan päästä kunnalliselle tutkittavaksi, jos on yksi keskenmeno alla? Silloin vuosi sitte sanottiin, että pitäisi olla 3 keskenmenoa, ennen kuin mitään tutkivat. Tuntuu, että pää hajoaa kun asiat ei etene, eikä tiedä missä vika on. Mulla menkat on tosi säännölliset, kierrot 27-29 päivää, ja ovulaation tunnistaa oireista ja välillä myös testeillä ajankohtaa varmistellut.

Anteeksi kauhea avautuminen, pakko johonkin saada purkaa ajatuksiaan.
 
Littlemermaid,
Tottakai sopii mukaan!
Kunnalliselle pääsee tutkimuksiin jos on ollut kolme peräkkäistä keskenmenoa tai yritystä ilman raskautta vähintään vuosi eli nythän te voitte jo hakeutua sinne. Kannattaa soittaa omaan sairaalaan/naistenpolille ja kysyä sieltä lisäohjeita miten edetä.
 
Ronya oi ihana viiva kurkistaa :nailbiting: kunpa nyt tarttuis napakasti kiinni :smiley-angelic001

Sirius kuulostaa oikein lupaavalta, jännittävää :nailbiting: jään odottelemaan testiä... :nailbiting:
 
Sirius:Kuulostaa hyvältä Toivottavasti tulisi tärppi. :happy:

Ronya: Oijoi miten kivat viivat :joyful:Onnea ja tarrasukkia matkaan.

Littlemermaid:Tervetuloa ja tsemppiä teillekin tulevaan. Julkiselle pääsee kyllä tuolla historialla ilman muuta. Sinne lapsettomuus puolelle saattaa joutua hetken jonottaa mutta mä oon käyttänyt ekan kerran yksityistä joka laitto lähetteen ja reilu kuukausi ni oltiin jo julkisella hoidon kartoituksessa. Tk lekuri tms jos laittaa lähetteen ni menee usein kauemmin.

Omaa: Juttelin eilen kätilön kanssa joka teki mulle inssin ja ihmettin hänelle miksin mun loppukiertoon ei määrätty mitään tukilääkitystä. Mulla siis toimii kroppa kuin kello aina kierron alussa, ovis tulee kp9-11ja hyvän näkösiä ja isoja folleja. Mutta loppukierrossa tuntuu menevän aina jtn mönkään kun ikinä en oo ees haamua testiin saanut.

Ollaan siis nykyisen kihlattuni kanssa seurustelu 2 vuotta ja yhden kuukauden oon käyttäny ehkäisylaastaria, sen jälkeen menty ilman ja puolitoista vuotta ajoitettu yhdyntöjä. Exän kanssa oltiin puoli vuotta lapsettomuus hoidoissa ja ilman ehkäsyä joku 6 vuotta josta n. 3 vuotta ajoitettuna. Tilastot ei hyvälle näytä ja 36 v tulee ens kuussa mittariin ja vielä halusivat kokeilla inseminaatiolla. :shifty::banghead:

Tässä kierrossa kokeiltiin inssiä, joka tehtiin ovistestin plussaan perustuen (ja edellisen päivän ultraan) ja pregnyl piikin laitoin 17h ennen inssiä sen jälkeen kiitos ja heipparallaa. :dead: Meneekö tässä joku pieleen? Kokemuksia? Plussaa ei oo tulossa koska testit näyttää negaa, ootan vielä eilen otettuja verikoe tuloksia.
Sori ku tuli avautuminen :sad001Harmittaa vaan niin paljon. Onneksi kätilö sanoi että päästään Helmikuussa kokeilemaan Ivf tai ICSI. Jos ei tärppiä tule ennen sitä
 
Kiitos kaikille :Heartred Yritän olla vielä liikaa innostumatta, kun on niin kovin aikaista. Toisaalta tämäkin, että edes saa sen plussan on jo voitto.

littlemermaid, tervetuloa mukaan!
 
Nukuin tosi huonosti ja aamulla oli pakko tehdä testi. Negahan se oli, mut vielä ei itketä kun vasta maanantaina on virallinen testipäivä ja silloinkin pitää tehdä kaksi jos on nega. Ja oli liuskatesti vaan niin eihän siihen voi luottaa. Turvotusta on vielä ja toisinaan menkkatuntemuksia mut muuten tuntuu vähemmän. Vielä en luovuta vaan ajettelen että kiinnityminen aiheutti kaikki oireet ja nyt se vähän lepäilee ja kohta näkyy testissä.
 
Ronya, mietin tässä (itseäni lohduttaakseni) että kun sun alkio oli 6 päivänen torstaina niin oliko sulla tavallaan dpo 11 eilen? Eli olet kolme päivää mua edellä kun meijän oli vaan nelipäivänen perjantaina? Kun onhan tää vielä aikasta ja kun olen lukenu täällä vähän ympäriinsä niin ei monikaan ole vielä dpo9 plussaa saanu. Tänään on taas ollu enemmän tuntemuksia ja vähän niin kuin olis pala kurkussa koko ajan. Ja paino on noussu kilon! Mun on aina ollu tosi vaikeeta saada sitä kohoamaan ja nyt painan kilon enemmän kun koskaan. On kyllä ollukin aika kova nälkä. Kamalaa tää piinailu. Olin melkein jo unohtanu. Ja nyt on sentään hyvä ettei menkat voi alkaa, kun molemmilla aikasemmilla siirroilla olen joutunu laittamaan viimeset luget kun jo vähän vuotaa.
 
Takaisin
Top