Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
sirius, huh minkä hintasia nuo lahjasoluhoidot! Mutta varmasti sais säästettyä, jos siihen asti asiat etenis. Ai mä en vaan ollu ennen kuullukkaa, että Procrenia käytetään noinkin, vaikka sillä onki ilmeisesti monia käyttöaiheita :)

Joo niin mäki oon ymmärtäny, että lääkkeellisissä kierroissa/siirroissa se tiputtelu on erittäin epätodennäköistä kun oma hormonitoiminta ajettu alas. Ja niissä jatkuu keltarauhashormoni just sinne rv10-12.

Lueskelin, että ekan piikin vaikutusaikana voi tulla tyhjennysvuoto ja oireet/kivut voi olla ekat pari viikkoa pahemmat ennenku helpottuu. Kipuja on vielä (2,5vkoa eka piikistä) jonku verran ja mun 3kk kestäny tiputtelu loppu 5 päivää pistämisen jälkeen, joten elättelen toiveita, että ei tulis sitä tyhjennystä ollenkaa. Eli pitäis siis pysyä menkat pois tän 3kk ja sit suoraan muniksia kasvattelemaan :happy:

Olin ennen ekaa ivf:ää niin optimistinen ja innoissani, sitte kaikki haaveet romahtiki kertarysäyksellä :sorry: Pakko jaksaa silti välillä toivoa ja uskoa, että vuoden päästä meillä ehkä voi olla pieni ihme maailmassa :Heartred
 
Heippa taas. Olen jotenkin täysin unohtanut kirjoittaa tänne. :)
Meillä siis 2.10 aika naisten polilla ja alkaa vähitellen jännittämään. Kävin tässä kuun alussa verikokeilla ja prolaktiini oli tas koholla, melkein 1000.

Ikävä lukea huonoja uutisia täällä, mutta toivottavasti meille kaikille paistaisi se aurinko risukasaan myös. :Heartred
 
Triana, toivon niin että nyt lapan jälkeen teillä stimulaatio onnistuu paremmin ja saisitte kunnon saaliin hyviä munasoluja! Toivottavasti jaksat vielä toivoa että hoito onnistuu, tsemppiä stimulaation odotteluun!

jennao, kiva että teillä alkaa aika lähestymään niin toivottavasti lähtis hommat sieläkin etenemään!
 
Triana täällä edelleen tsempataan, että kaikkien vaikeuksien ja vastoinkäymisten suhteen teille lopulta se oma pieni suodaan :Heartpink

Tsemppiä kaikille muillekin ja voimia rankalle polulle :Heartpink käyn edelleen lukemassa ja toivon, että kaikki täältä pääsee tonne jatkoketjuihin :smiley-angelic001

LaraS rv23+0
(taustalla pco, kilpirauhasen vajaatoiminta, ovulointiongelmat ja luomuihme 2,5v yrityksen jälkeen)
 
Triana, juu maksaahan se paljon. Mutta toisaalta meille nyt myös luvataan vähintään kaks huippualkiota ja täytyyhän kaikki keinot kokeilla. Toivottavasti nyt kuitenkin onnistutte jo ennen sitä!
Otitko procrenin jonain tiettynä kp:nä. Mä otan kp 23 niin että kuukautiset tulee vaan noin viikon myöhässä ja sitten aloitan estrogeenin heti kp 3. Oletko saanu kuumia aaltoja? Mulle tuli viimeksi varsinkin iltaisin ja oli kyllä aika ikävää. Mut onpahan ainakin kokeiltu niin että tietää sitte aikanaan mikä odottaa.

Jennao, mikä teidän tilanne taas olikaan? Anteeksi etten muista!
 
Minäkin vielä tässä ketjussa.

Alkaa pikkuhiljaa jännittää. Naikkarille aika marraskuussa. Meillä tilanne se että miehen simpat priimaa, mulla alhainen Amh - arvo. Aukkaria ei ole tehty, todennäköisesti Naikkarilla sitten?
Nyt odotan kovasti ferritiini - arvoa, kävin iltapäivästä verikokeet otattaa ja siinä katsotaan myös tuo.
 
Ainii, unohtu kirjoittaa, että jotain muutosta on parin viime kuukauden aikana tapahtunut. Kierrot pidentyneet 24 - > 27/28 ja vuotopäivät vuorostaan lyhentyneet kuudesta neljään! Ihan huippua.

Yritys aloitettu 1/2017, ei yhtään kunnon plussaa testiin.
 
Kiitti tsempeistä :Heartred

sirius luulen, että mekin voitas harkita lahjamunasoluja. Kyllä sitä on valmis kaikkensa tekemään tämän eteen. Mä söin e-pillereitä ja aromataasin estäjää tauotta 3kk ennen Procrenia, joten mulla ei oikeestaan oo kiertoa :grin Menkat kyllä yritti noiden pillereiden aikana puskea läpi, mutta ei kunnolla tullu kuitenkaa. Tälläkin hetkellä kärsin kuumista aalloista, tulee usein just näin iltasin! Ja välillä herään yöllä ihan hiestä märkänä. Joo nyt tietää mitä sit joskus on tulossa :confused: Luulen kyllä, että tää ei jää mun viimeseksi Procren-kuuriksi, kun tää kuitenki taitaa olla yks tehokkaimista vaikean endon hoitomuodoista.

Pene teilläkin asiat etenee :) Kuulostaa hyvältä, että kierrot vähä pidentyny! Kuinka alhainen sulla olikaan amh? Ja juu, siellä Naikkarilla sitten aukiolotutkimus.
 
Triana, mun AMH oli 0,84. Se tosin otetaan uusiksi kohta, ku hoito siirtyy kotipaikkakunnalta Naikkarille ja pidän sormet ristissä et arvo olis noussut ja edellinen alhainen johtui pitkästä e-pillereiden syönnistä. No, toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.
Mikä tilanne teillä nyt?
 
Triana, juu maksaahan se paljon. Mutta toisaalta meille nyt myös luvataan vähintään kaks huippualkiota ja täytyyhän kaikki keinot kokeilla. Toivottavasti nyt kuitenkin onnistutte jo ennen sitä!
Otitko procrenin jonain tiettynä kp:nä. Mä otan kp 23 niin että kuukautiset tulee vaan noin viikon myöhässä ja sitten aloitan estrogeenin heti kp 3. Oletko saanu kuumia aaltoja? Mulle tuli viimeksi varsinkin iltaisin ja oli kyllä aika ikävää. Mut onpahan ainakin kokeiltu niin että tietää sitte aikanaan mikä odottaa.

Jennao, mikä teidän tilanne taas olikaan? Anteeksi etten muista!

Meillä neljä vuotta yritystä, mulla ongelmia prolaktiinin kanssa, nyt päästään Tyksiin naisten polille käymään ensi kuun alussa ja katsotaan siitä miten päästään etenemään. Mulla siis tällä hetkellä kiertopäivä 218, huoh. Toivottavasti tulis tolkkua tähänkin. :/
 
jennao, no huhhuh mikä megakierto....

Pene, kiva kuulla että sielläkin on aika tulossa ja toivottavasti pääsette kohta suunnittelemaan hoitoa. Toivottavasti amh olis edes vähän noussut.
 
Pene mulle lääkäri sanoi, että e-pillereiden käyttö tauotta voi laskea amh:n jopa puoleen normaalista. Joten kyllähän sulla saattaa pitkästi yli 1 olla luomuna tuo arvo :)
Mä tosiaan pistän nyt 3kk Procrenia endon hoitoon ja viimesen pistoksen vielä vaikuttaessa alan pistää Pergoverista eli pitkän kaavan ivf. Just varattiin hoitajan kans ultra-ajat ja punktio on viikolla 50 mikäli sinne asti tällä kertaa päästään. En malta odottaa! :rolleyes: Jännittää, kun mulla vaan yks munasarja ja se on niin vaikeessa paikassa, että alakautta ultraamalla ei välttämättä näy. On siinä lääkäreille miettimistä, miten saavat punktion tehtyä :hilarious:
 
Triana kiva kun pääsette tositoimiin :)

Meillä oli eilen ensimmäinen käynti naisten polilla ja oli ihana lääkäri. Mulla edelleen prolaktiini korkea, nyt sain onneksi lääkkeet ja verikokeet tietysti otetaan parin kuukauden päästä. Tietysti tässäkin oli mutka matkassa; lääkettä ei edes toimittajalla ja ensimmäinen toimitus viikolla 14 (huhtikuu 2019)!! Soitin sitten 13 Turun alueen apteekkia läpi ja onneksi löysin yhden jossa lääkettä oli edes vähän. Soittoaika lääkärille 24.10 jos löytyisi joku muu lääke sitten jatkoon. :) Muuten kaikki ok.
 
On:
Oon autuaan tietämätön tässä kierrossa oviksesta. En tikuttanut tai laske dpo:ta, otan rennosti ja odottelen marraskuun aikaa Naikkarille. Usko nimittäin mennyt luomutärppiin, joten en ole nyt sitten asiaa kummemmin stressannut. Ihme että olen kyennyt. Tottakai vauvahaave on olemassa ja pyörii mielessä, mutta se ei hallitse nyt kaikkea. Oon ollut leikkauksessa, joten peittojen heiluttelu ollut vähissä, se varmasti vaikuttanut paljon fiilikseen. Ollut muutenki parempi mieli asian suhteen, oon kyennyt katsomaan kuvia fb:ssä kavereiden vauvoista ilman itkua.
Marraskuu tulee onneks pian ja saa asioihin selvyyttä, hirveesti jännittää kyllä.
Kuten aiemmin kerroin, kierrot pidentyneet ja vuotopäivät vähentyneet, joten usko on kova että IVF meille vauvan tuo. Aiemmin kierrot saattoi olla 23 pvää ja vuoto kestää kuusi, nyt kierto n 27 ja vuotopäiviä 4! Huippua.
Pene, 15/27, yritys alkanut 1/2017.
 
Pene, Tsemppiä, hyvä kun kierrot tasaantuneet.

Jennnao, toivottavasti lääke auttaa ja korvaava tuote löytyy.

Triana, ihanaa, että asiat edistyy!

Sirius, tsemppiä, toivottavasti seuraavassa hoidossa saatte monta loisto alkiota.

Oon itse pitänyt taukoa kirjoittamisesta, kun ottanut tosi koville nämä hoitojen epäonnistumiset. Nyt seuraavaksi tehdään ERA testi ja katsotaan jos siinä löytyisi jotain selittävää. Alkaa olee voimat lopussa, kun jatkuvasti tulee pettymyksiä. Perjantaina kp12 on ultra. Meillä kolme vuotta yritystä ja ei yhtään viivan alkuakaan ole näkynyt.
 
Kiitos tsempeistä Ronya!
Procrenin otin torstaina ja nyt sitte odottelen menkkoja. Tällä viikolla tuskin vielä tulee mut varmaan jo seuraavalla. Punktiota on suunniteltu viikolle 45 niin että toivottavasti kaikki sujuu hyvin siihen asti.

Kaikille muillekin onnea ja jaksamista!! Toivottavasti asiat etenee sujuvasti kaikille!
 
Ronya, liian pitkä taival teillä jo. Piti ihan googlettaa tuo era-testi. Toivon todella että sen avulla plussa teille suodaan!

sirius, mikä tilanne?

On : Tuossa WomanLogia selatessa tajusin että peittoja heiluteltiin oletettuna ovispäivänä. Ja koska olen minä niin toivo kipusi jälleen kattoon, kp 25/27. Yhtään testiä ei kaapissa ole ja kauppaan en nyt pääse, joten odotettava on. Realismi vs tunteet taas kerran...
 
Oi Pene, toivotaan parasta!!!!!! Olispa ihanaa!!!!

Täällä menkat alko eilen ja vuodan ihan mielettömästi. On mulla aina ollu aika runsaat menkat mut ei kyllä ikinä näin paljon. Ehkä sinne jäi osa viime kerrasta, mut hyvä kai että tyhjentyy nyt ainakin kunnolla. (Anteeksi että kerroin!). Keskiviikkona ultraan, mut pitää kyllä vielä tänään kysyä alotanko estrogeenin jo huomenna kun viimeksi alotin kp 3. Kivaa että menkat tuli jo nyt niin kaikki muukin tapahtuu pikemmin!
 
Takaisin
Top