Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Hei kaikki pitkästä aikaa!

Pikaisesti luin läpi viimeisimmät viestit.
Onnea Deb ja tsemppiä pikkuiselle :Heartred
Ja Trianalle tsemppiä kans leikkaukseen! Mahtavaa että vihdoin pääset :Heartred

Ja onnea kaikille jotka on plussan saaneet! Ja kovasti tsemppiä vastoinkäymisiä kokeneille!

ON: Mulle tuli vähän tunne että katosin keväällä täältä foorumilta kuin savuna ilmaan :rolleyes: oon joutunut käsittelemään lapsettomuutta uudella tavalla, ja myös hyväksymään sen, ettei meille välttämättä koskaan tule lapsia. Mulla todettiin syöpä, ja hoidot on alkamassa. Ennuste on hyvä, mutta hoidot voi aiheuttaa ainakin parin vuoden lapsettomuuden jo itsessään. Joissain tapauksissa jopa pysyvän lapsettomuuden, en ole kysynyt että voiko lahjasoluilla kuitenkin onnistua. Mutta en vielä heitä toivoa, hoidetaan ensin terveys kuntoon, ja katsotaan sitten perheenlisäystä uudestaan :)

Mukavaa loppukesää kaikille, ja syksyisiä plussatuulia! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Kyfi, olen pahoillani että teidänkin kohdalle on sattunut noin monta menetystä. Toivottavasti saisitte jotain vastauksia tutkimuksista ja mahdollisesti toivoa tulevaisuuteen. Olisihan se kaikista paras tapaus että löytyisi joku syy joka olisi hoidettavissa.

Triana, mahtava juttu että leikkaus on tiedossa! Toivon todella että kivut jää historiaan ja se plussakin sieltä aikanaan tulee.

Mangusti, tosi hienoa kuulla että siellä mennään nyt jo noin hyvillä viikoilla, peukut pystyyn että tämä on se joka tulee syliin asti.

Elisenda, huhhuh, varmasti tosiaan meni suunnitelmat perusteellisesti uusiksi... Onneksi ennuste on hyvä, hirmuisasti tsemppiä ja jaksamista hoitoihin ja parantumiseen!
 
Mukava lukea onnistuneista kokemuksia, kun tällä hetkellä on ollut jotenkin epätoivoinen olo. Ehkä se uusi perheenjäsen meillekkin vielä joskus suodaan. Onko sinulla ollut mitään tukilääkityksiä nyt tässä viimeisessä raskaudessa? Olen ymmärtänyt, että jotkut ovat ottaneet tueksi keltarauhashormonin ja mini-disperinin.
Ihanaa kun saa jakaa omia kokemuksia sellaisille ihmisille, jotka ymmärtävät tilanteet. Asiasta itse en ole puhunut kuin yhdelle ystävälle. Mukava että on joku paikka mistä saa vertaistukea ja muita kokemuksia! :)
 
Elisenda nyt kyllä menin ihan sanattomaksi. Hyvä, että ennuste näyttää hyvältä. Paljon voimia ja positiivisia viboja :Heartred jos tuntuu, että kaipaat juttuseuraa, niin laita yv ihan millon vaan.
 
Elbardo, meillä siis Naikkarin lähetettä vastaan ottanut gyne piti kahta ensimmäistä raskautta kemiallisina... Hyvä kemiallinen, kun menkat 2 vk myöhässä. Mutta siis kummastakin erinäisten kipujen vuoksi ultrattiin hyvin varhain ja ei nähty kuin paksuuntunut limakalvo, kai siitä kemiallisen tuomio. "Hauskaahan" tässä on se, että jos en olisi lähtenyt mihinkään tutkimuksiin, olisivat saattaneet hyväksyä sen lähetteen...

Ja joo, nt-ultraan enää reilu viikko! Kahdestihan ollaan jo käyty yksityisellä ultrassa, 6+6 ja 8+5. Mutta onhan tuo nt aika merkkipaalu, sen jälkeen ollaan suunniteltu, että kerrotaan suvuille, jos kaikki ok.

Elisendalle hurjasti tsemppiä, tuollainen uutinen kyllä pistää ajatuksien mittasuhteita uusiksi. Hienoa, että ennuste hyvä, voimia hoitoihin ja toipumiseen!
 
Elbardo, meillä siis Naikkarin lähetettä vastaan ottanut gyne piti kahta ensimmäistä raskautta kemiallisina... Hyvä kemiallinen, kun menkat 2 vk myöhässä. Mutta siis kummastakin erinäisten kipujen vuoksi ultrattiin hyvin varhain ja ei nähty kuin paksuuntunut limakalvo, kai siitä kemiallisen tuomio. "Hauskaahan" tässä on se, että jos en olisi lähtenyt mihinkään tutkimuksiin, olisivat saattaneet hyväksyä sen lähetteen...

Ja joo, nt-ultraan enää reilu viikko! Kahdestihan ollaan jo käyty yksityisellä ultrassa, 6+6 ja 8+5. Mutta onhan tuo nt aika merkkipaalu, sen jälkeen ollaan suunniteltu, että kerrotaan suvuille, jos kaikki ok.

Elisendalle hurjasti tsemppiä, tuollainen uutinen kyllä pistää ajatuksien mittasuhteita uusiksi. Hienoa, että ennuste hyvä, voimia hoitoihin ja toipumiseen!

Aivan. Itselläkin itse asiassa oli juuri toisessa km:ssa tuli vuoto 2 viikkoa siitä, jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa...olikohan minullakin tässä tapauksessa kemiallinen raskaus :D Tässä vuodossa tuli kyllä niin selviä kudospaloja yms. Yllättävän helposti kyllä pääsin tutkimuksiin, ei tarvinnut selitellä yhtään mitään.

Lohtua onneksi tilanteeni tuo tämä tämän vuotinen raskautumisputki, helposti on nyt tämä vuosi mennyt raskautumisen suhteen. Tietysti eipä se paljoa lapsen saantiin vaikuta, jos plussia tulee, mutta mitään tulosta ei saa koskaan aikaiseksi.
 
Elbardo mulle määrättiin foolihappo 1mg, tiedä sitten onko sillä ollut vaikutusta. Keskenmenneissä olen syönyt sitä miedompaa käsikauppa valmistetta.

Elisenda hurjasti voimia! Onneksi ennuste on hyvä.
 
Elisenda, olenkin miettinyt muutamaan otteeseen että mitä sinulle kuuluu. Hirveän pahoillani olen tilanteestasi ja toivon hyvää, paljon tsemppiä!
 
Elisenda, mulla pääsi ihan itku kun luin sun viestin. Onneks ennuste on kuitenkin hyvä! Tsemppiä rankkoihin hoitoihin :Heartred
 
Elisenda, minäkin oon usein miettinyt, mitä sulle kuuluu. Sanattomaksi tosiaan vetää! :Heartred Oikea asenne sinulla, onneksi lääketiede pystyy nykyään vaikka mihin ja syöpiä voidaan hoitaa tosi hyvin. :Heartred Paljon voimia ja haleja sinne!
 
Tsemppiä Elisenda hoitoihin!!

Täällä tuli km eilen, viikkoja oli kasassa 7+1. Huomenna ois ollu varhaisultra eli ei oo tietoa oliko tuulimuna vai mikä syynä.. mieli on maassa, en tiedä miten tästä selvitään.. oli ensimmäinen kunnon raskaus 1 vuoden ja 8 kuukauden yrittämisen aikana. Kemiallinen oli maaliskuussa.
 
Tiinuliinu, olen todella pahoillani että kesken meni. Voimia toipumiseen niin fyysisesti kuin henkisesti! :Heartred
 
Kovia kohtaloita ja kuitenkin hyviäkin loppuja täällä luettavana. Toivottavasti meillä kaikilla asiat järjestyvät.
Itsellä on ollut lähipiirissä muutamilla vaikeutta saada omaa lasta. Tällä hetkellä heillä molemmilla on omat lapset.
Toisella useat keinoputkihedelmöitykset ja pieni todennäköisuus oman lapsen saamiseen...lopputuloksena heille kuitenkin suotiin oma lapsi huonosta ennusteesta huolimatta. Tämä jälkeen hänelle syntyi 2 lasta lisää ja aivan luomusti.

Toisella ystävällä 3 vuoden yrittäminen ja sen jälkeen 2 raskautta ja keskenmenoa. Kolmas raskaus onnistui, tätä tyttöä kävin eilen moikkaamassa. Hän on vanhempien silmäterä.

Nämä kertomukset tuovat toivoa silloin, kuin itse epäröi omaa kohtaloaan. Uskon, että kaikella on loppupelissä omat tarkoituksensa...ehkä meillä, jotka eivät ole vielä saaneet odottua lopputulosta, odottaa se jossain tuolla aivan nurkan takana.
 
Tiinuliinu92, olen niin pahoillani :sorry: oikein paljon voimia toipumiseen!
Jos yhtään lohduttaa, niin yleensä keskenmenon jälkeen myös uusi raskaus alkaa nopeammin. Ei menetetä toivoa :Heartpink
 
Takaisin
Top