Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Varpu mä oon oikeestaan suurimmaksi osaksi testannu aina vasta just ennen oletettujen menkkojen alkua tai ku on ollu vähä pidempi kierto ku yleensä ja ollu tarkotus juoda viiniä ym., inhoon niin paljo sen vitivalkosen negan näkemistä.

Täällä tosiaan ”tauko” päällä joo. Kohta 3 viikkoa syöny pillereitä ja muutaman päivän letroja päälle ja turhauttaa jo :arghh: Tiputtelu jatkuu vieläki ja kivut ainaki toistaiseksi menee kierron mukaan edelleen. Jospa kesän aikana kuitenki alkais helpottamaan, sitä odotellessa. Magneetissa kävin tänään ja loppuviikosta soittelen polille, että joko näkevät tuloksia siitä.
 
Hei,

Eihän sitä Varpu tiedä, toivotaan että on muuttunut plussaksi.

Täällä kp 15. Eka kertaa tässä kierrossa oli käytössä halvemmat ovistikut, joka hieman mietityttää. Ennen siis testannu sillä hymynaama testillä ja nyt pelkästään liuskat. Perjantaina aamulla( kp 12) tuli testiin kuvassa näkyvä ja illalla yhtä vahva viiva, mutta heti lauantaina jo selvästi haaleampi. Torstaina tuli limoja ja pe väänsi mahaa jonku aikaa. Ottaapa nyt selvää, onko mun ovis ollu jo? Onko tuo testi ovisplussa? Kertokaapa, sillä ei kokemusta tällaisista testeistä. Ja minä päivänä ovis ollu, jos on ollu?

Tässä kierrossa eka kertaa join greippimehua n. 2-4dl päivässä ja täytyy sanoa, että kyllä siihen pahaan makuun on vähän tottunu :wtf: Selvästi silti huomasin eron, limoja tuli huomattavasti enemmän kuin yhdellä vessareissulla. Pitäsköhä greippimehua juua vielä, vai ootteko lopettanu ovikseen?
 

Liitteet

  • 8B1B055A-C187-47CF-87D3-7628D6EB32E0.jpeg
    8B1B055A-C187-47CF-87D3-7628D6EB32E0.jpeg
    707.3 KB · Katsottu: 229
Jännä, miten eri tavoilla eri ihmiset käsittelee tuon testaamisen. :) Itse testailen pari-kolme päivää ennen menkkojen oletettua alkua (joskus lipsahtaa "hiukan" aiemminkin) ja negat on taas itselläni helpompi käsitellä kuin suoraan menkkojen alkaminen. Antaa aikaa valmistautua ja itse kun olen niin vainoharhainen, että en välttämättä menkoistakaan uskoisi, että ei ole tärpännyt. :facepalm: Mutta onhan niitä negoja turhauttavaa tihrustaa, etenkin, jos on joku haalea viivanpaikka kiusaamassa.

Täällä dpo 5 ja olen vihainen itselleni, kun tulkitsen erilaisia alamahatuntemuksia (eilen alkoivat) kiinnittymisyrityksenä... Samanlaista tuntemusta kuitenkin varmaan joka kierrossa jonkinlaista. Tällä kertaa erilaista siinä mielessä, että näitä ja aiemmin ovulaatiotuntuja on ollut molemmilla puolilla, yleensä vain toisella ja useimmiten oikealla. Koitan piinailla vähintään sunnuntaihin asti ennen kuin sorrun testaamaan.
 
Tiinuliinu, omiksi testeiksi nuo eivät olisi ihan vielä plussia, mutta vaihtelee ihmiskohtaisesti. Joskus se hormonipiikki saattaa olla hyvinkin lyhytkestoinen, onko mahdollista, että olisi tullut noiden testien välissä? Oireet kuulostavat, että olisi saattanut ovulaatio jo olla. Oletko testaillut lauantain jälkeen? Jos plussa testissä oli pe, niin yleisesti lasketaan, että ovulaatiopäivä eli dpo 0 olisi siitä seuraava eli la.
 
Tiinuliinu, mun mielestä ei ole ihan plussa tuo kuvassa oleva mutta jos seuraavana päivänä oli jo vaaleampi niin ehkä LH-huippu oli yöllä:) Ja siitä sit 12-36 h päästä ollut sitten ovulaatio. Ne perjantain vatsakivut on voineet hyvinkin olla oviskipuja:) Greippimehua ei varmaan oo hyötyä juoda enää oviksen jälkeen mutta jostain täältä palstoilta kuulin vinkin syödä ananasta oviksen jälkeen tukemaan kiinnittymistä:p Sitä nyt sitten ite söin kiltisti joka päivä ovulaation jälkeen ihan tähän dpo10 saakka :grin Tiiä sitten auttaako mitään mutta hyvää on ainakin:)

Mangusti, joo ihmiset reagoi eri tavalla menkkoihin ja negaan, mikä kenellekin on se pahempi pettymys. Mulla kun kierrot on luomuna olleet pahimmillaan yli 200 päivää niin tavallaan menkoista osaan olla myös iloinen kun ne sentään tulee :D Ja samaan oon sortunut ku sinäkin että jo dpo5 alkaa kuulostella kaikkia vihlaisuja ja poltteluita. Nyt ei oo vaan ollu juuri mitään kuulosteltavaa paitsi ihan vähän joskus dpo7. Mut yleensäkin nippailut ja poltot alkaneet vasta dpo11 joten katotaan tuleeko huomenna sit jo kuulosteltavaa...
 
Ilpuri onnea plussasta!!!! En oo pitkään aikaan avannut vauta, mutta oon sun yritystä seurannut alusta asti, kun oot tänne kirjoittanut. Siis ihan sun kuulumisia tulin lukemaan ja voi mikä ilouutinen!! :Heartred Onnea onnea onnea!!! :Heartred
 
Tiinuliinu, itselleni olis liian vaaleat mutta kehot on erilaisia. Mut loppujen lopuksi, seksiä vaan säännöllisesti niin kyllä pitäis onnistua, jos ei oo mitään ongelmaa kummassakaan tai muuten jokin sotkemassa :)

Mangusti mä oon ihan samalla testannu kun sä, se jotenkin oli aina pehmeämpi lasku menkkoihin se nega. Suoraan menkat sai mulla aika hirveen huutoitkukohtauksen.
Kumpa sulla tässä kierrossa onnistaisi :)

Kuuurankukka, ♡ voi kiitos paljon! :) kyllähän tämä on outoa, just sen takia kun on kestäny niin kauan! Samaan aikaa tuntuu tosi normaalilta ja toisaalta tosi oudolta :D
 
Tiinuliinu92 tosiaan aika vaaleet on, mut enpä oo itsekään koskaan saanut tasavahvoja. Miten herkkiä noi liuskat on? Niitä voi kokeilla eri herkkyyksiä kans, et löytyykö omaan hormonitasoon sopivaa :) mulle ees 10mlu herkät ei antaneet o+ mut luultavasti ei niissä kierroissa ovista tullutkaan.
 
Tiinuliinu, itselleni olis liian vaaleat mutta kehot on erilaisia. Mut loppujen lopuksi, seksiä vaan säännöllisesti niin kyllä pitäis onnistua, jos ei oo mitään ongelmaa kummassakaan tai muuten jokin sotkemassa :)


Eipä se oo niin yksinkertaista ja helppoa. 1,5 vuotta yritetty, eikä mitään vikaa oo kummastakaan löytyny. Ja peittojaki on kyllä heiluteltu aina oviksen aikaan lähes päivittäin.
 
Tiinuliinu92 tosiaan aika vaaleet on, mut enpä oo itsekään koskaan saanut tasavahvoja. Miten herkkiä noi liuskat on? Niitä voi kokeilla eri herkkyyksiä kans, et löytyykö omaan hormonitasoon sopivaa :) mulle ees 10mlu herkät ei antaneet o+ mut luultavasti ei niissä kierroissa ovista tullutkaan.


Kyseessä erittäin herkät testit.
Entiiä laimentaako viivoja se, että tein testit suoraa pissasta enkä käyttänyt astiaa niinkuin ohjeissa neuvotaan. Mökillä juhannusta vietettiin kavereiden kanssa, joten piti ulkohuussissa testailla:grin
 
Tiinuliinu, toivottavasti et ymmärtänyt väärin! En missään tapauksessa tarkoittanut että olisi helppoa. Meillä yritystä 4.5 vuotta ja seksiä ollu säännöllisesti eikä tärpänny luomusti. Tarkoitin vain että jos ovistesti ei ole ihan plussa sillä ei ole niin väliä, jos se on onnistuakseen se onnistuu olis testi plussa tai ei. Että ei testi ikinä ole kiveen hakattu eikä kannata siitä liikaa stressata.
Toivottavasti pian teillä onnistuu! :)
 
Kuuurankukka, ei varsinaisesti. Diagnoosi on naisesta johtuva selittämätön lapsettomuus. Mutta mulla on tosi stressaava työ mikä tietty vaikuttaa. Toisaalta nyt plussan aikaan oli sellanen superstressi päällä et oksat pois. Mut suurin kuvio oli kilpirauhasen vajaatoiminta ja siinä meni yli 1.5 vuotta et se saatiin kuriin lääkkeillä ja ruokavaliolla. Ja siitäkin vielä vuosi tähän plussaan.
Jotenkin kun noihin hoitoihin siirtyi vaikutuin tosi paljon siitä mitä lääketieteellä saadaan aikaan. Eka siirto kun oli oli jotenkin huonolla fiiliksellä ja sehän ei onnistunut. Mut nyt toisella kerralla psyykkasin itseni tosi positiiviseksi koska uskon että alkio tarttuu paremmin äitiin, jonka fiilis on hyvä. Ja sitähän se onnistuikin. Join myös lasin punkkua muutamana iltana siirron seutuun, sekä pidin käsiä ristissä paljon.
 
Ilpuri: Ohhoh! Kiitos kun kerroit ja onneksi vihdoinkin hän on kohdussa kasvamassa. :Heartred On se lääketiede niin ihmeellistä kyllä ja osaa yllättää aina uudestaan. Ymmärsinkö, että tämä pienokainen on kuitenkin teidän omista soluista?
 
Eihän lämpö nousis jos ovista ei ois tapahtunu? Palellu jo muutaman päivän ja nyt mittasin tahalleen niin oli 36,7. Normaalisti 36 pinnassa. Eli kaippa se ovis on sit ollu sillo pe-la.:rolleyes:
 
Soitin naistenklinikalle labratuloksista, että löytyikö jotakin hälyttävää kun aikakin siirtyi vasta elokuulle. Kaikki hoitajan mukaan viitearvoissa, mutta kysyin ferritiinin. Ja se oli 8!! Eikö olekkin todella alhainen raskautta yrittävälle?? Ja hoitaja sanoi, että ihan viitearvojen sisällä se on, kun kuulemma viitearvot 5-90. :wideyed:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top