Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Jep, eihän se tosiaan varmaan vielä dpo8 näy mutta kokeilempa nyt kerrankin. :) Jos saisin vaikka samalla mun testikammoa vähenemään, yleensä mä aina viivytän ihan viime tippaan kun ahdistaa se nega.
 
Ilpuri oih, ihana haamulainen! :joyful: toivottavasti vahvistuu pysyväksi :smiley-angelic001

Varpu kopparilla on hyvä luomuomena alkoholiton siideri, jos tuleekin aikanen plussa :rolleyes: plussatuulia +++

bluebe kurjuus, että lenssukin painaa phv lisäksi :confused: voimia :Heartpink
Mulla ihan jees olo :) välillä yököttää, mut vähentynyt viime viikkoisesta. Väsymyskin vaihtelee ja yritän muistaa huilia.
 
Laras, just toiseen ketjun laitoin että luonnossa on ihan selkeä viiva ja ihan pokkana väitän olevani raskaana! :joyful: Mulla on ihan mielettömän varma ja luottavainen olo, en jotenkin (vielä ainakaan) osaa pelätä yhtään mitään. Tuo oli siis 4 h pidätyksellä, odotan aamua että voi tehdä kunnon testin:)
 
Muokattu viimeksi:
dd62f3c2036a30e9ab4c05b14100c8b3

Tässäpä tältä aamulta, musta on tummempi kuin eilen. Ihan vähän testiajan jälkeen mut viivst oli jo testiajalla rikä mun negoihin oo ikinä mitään jälkihaamuja tullut. Mies halua nähdä vien illalla eilisen testin niin ei muka nähnyt kun yhden viivan. Sanoin sille että ooppa hiljaa, minä kyllä tiiän miltä nega testi näyttää ja se ei näytä tältä. Näytän sille seuraavan kerran vasta Digin tai leffaviivat. Mulla on 2 digiä varastossa, toinen kylläkin vanhentunut, katson jos sen teen ylihuomenna sit.
 
Onko teillä käytössä jotain tosi hyviä raskausappeja? Haluisin sellasen hyvin monipuolisen eikä haittaa jos on maksullinen. Ärsyttää kun noita on niin monta mutta ei tiiä et mikä ois hyvä
 
Ilpuri, hyvältä näyttää, onnea! Mä luin jostain että ei miehille kannata näyttää ku digejä missä lukee selvästi että "raskaana", ei ne kuulemma muuten meinaa uskoa. Meillä kyllä mies uskoo että viivat siinä on mutta useamman kerran on kysyny että tarkottaako se ny varmasti että on raskaana. :rolleyes:

Eri appeja en oo paljoa kokeillu mutta neuvolakortin mukana mainostettiin suomalaista ilmaista appia nimeltä Layette missä pitäis kuulemma olla ihan neuvolatason infoa.
 
Onko teillä käytössä jotain tosi hyviä raskausappeja? Haluisin sellasen hyvin monipuolisen eikä haittaa jos on maksullinen. Ärsyttää kun noita on niin monta mutta ei tiiä et mikä ois hyvä

Mä käytän preglifee ja englanninkielistä pregnancy+ sovellusta. Jälkimmäisessä joka päivälle oma infoteksti ja blogiteksti, viikoille omat selostukset, kokoinfot, painoo voi seurata ja merkitä omia neuvoloita yms. Oon tykänny!
 
Bluebe ja Ilpuri, ihanaa, paljon onnea plussista! :Heartred Oon ehtiny käymään foorumilla tosi vähän, mutta tulkaahan jooko tonne jatkoketjuun sitten, kun siltä tuntuu! :)

Kaikki ei täällä varmasti tiedä mua, mutta tuli tutuksi ja tärkeäksi tämä ketju omana yritysaikana. Meidän parikuinen pistoshoitovauva just nukahti olkapäälle. Luin nopeasti viestejä ja alkoi itkettää hirveästi, kun tekee niin pahaa, että monilla se vauvan syliin saaminen saaminen kestää tosi pitkään - tai mikä kamalinta, sitä ei koskaan tapahdu. :sorry: Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin ja yrittäkää nauttia juhannuksesta ja kesästä, vaikka helppoa se ei aina olekaan. Muistan, miten kaks edellistä kesää meni aika negatiivisissa mietteissä - mietin silloin, että jos tietäis, että vauvan joskus saa, pystyis nauttimaan lapsettomasta ajasta, mutta itse en ainakaan siihen pystynyt, kun ajattelin vain, onko mulla lapsetonta aikaa koko loppuelämä.
 
Ilpuri meilläkin vei aikaa, että mies alkoi uskoa mun olevan raskaana. Nyt vasta juhannuksena on kertonut kotipuoleensa parille sukulaiselle. Toki sykkeen näkeminen ultrassa auttoi, mutta siitäkin meni vielä 1-2vk, et on alettu puhua ja suunnitella vauvalle huonetta jne. Mut kyllä se siitä pikkuhiljaa tajuntaan alkaa sielläkin hiipimään :happy:
 
Ilpuri se olisikin hienoa ku saisi raskaustesteihin jonkun oletusasetuksen:hilarious: Saisi edes joskus nähdä plussan jos semmone asetus olis:grin

Mitäs muille kuumeilijoille kuuluu, onko kenelläkään piinailu menossa vai onko kesätauot päällä ?:) Mä hassuna testasin viime perjantaina dpo7 ja puhdas negahan se oli. Eikä kyllä vähentänyt mun testauskammoakaan kun taas huomaan vältteleväni testausta. Tänään on dpo10 ja aika epätoivoinen olo. Rinnat on sinnikkäästi arat kuten aina mutta siinäpä ne oireet sit onkin. Höh. :meh:
 
Takaisin
Top