Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Mitä, dopplerko toimii myös ruokaöljyllä? Sehän olisi paljon helpompaa kuin erillisen geelin ostaminen. Pitääpä pitää mielessä siltä varalta että joskus tulee tarvetta ostaa doppler.
 
Hirvi no toimii ja toimii - varmaan sitä voi lisätä aina välillä, kun imahtaa ihoon. Ja pisaralla pääsee pitkälle :) kokeilla kannattaa ainakin.
 
Mä käytin aikoinaan dopplerin kanssa Ceridal ihoöljyä ja hyvin toimi :) varmaan ihan joku perus baby oilki kelpaa.
Raskausarvilta ei välttämättä pysty pelkällä rasvailulla välttymään. Enemmänkin geeneistä riippuu ja miten masu kenelläkin kasvaa. Mulle ei tullu raskausmahasta ollenkaan venymäarpia, mut maito nous tisseihin sellasella vauhdilla, et niihin tuliki sit kunnon venymäarvet :facepalm: Rasvailin raskauden aikana masua ja rintoja ihan tavallisella Herbinan ihorasvalla :)
 
Heippa!

Ihanat tsempit kaikille omiin tilanteisiin :)

Tänään oli mun kauan ja hartaasti odottama pas. Siirto meni hyvin, tällä kertaa osasin ajoittaa pissihädän sopivaksi ja alkio oli selvinnyt sulatuksesta 100% :) laatu oli erinomainen ja nyt se siellä viuhtoo.
Tässä taas alko tämä ruuan stressaus, ei muista et mitä voi syödä ja mitä ei, kävin lounaalla ja siinä oli sinihomejuustoa, uunissa kyllä oli käynyt joten luulis et on kaikki kuolleet mutta heti stressin iski päälle :D no tuskin tulee mitään. Fiilis on jokatapauksessa superhyvä, oon pienelle jo höpötellyt että ottaa nyt sit oikein kovasti kiinni.
 
Ihanaa Ilpuri, toivotaan parasta!

On:
Mua nyt hirveästi väsyttää tää tilanne. HUSiin meidät otetaan ehkä puolen vuoden sisällä ja OYSiin ei ole sitä ennen asiaa. Tiedän että musta tulisi hyvä äiti ja miehestä hyvä isä... Miks tän pitää mennä näin?
 
Pene, koitin selata taakse päin mutta en löytänyt, mikäs ongelma teillä olikaan? Anteeksi kun en muista:sad001
On niin inhottavaa odottaa jos tietää et raskautuminen on kiinni jostain asiasta ja joutuu odottamaan. Voimia sulle!
 
Pene onpa kurjaa, että ette saa asioita eteenpäin :sad001 Mua niin suututtaa tuollainen. Ja tuntuu epäreilulta, että toisissa paikoissa ei taas ole jonoja ollenkaan, kuten TAYS:lla, jossa minä taas käyn.
 
Jonottaminen on tosi ikävää, kun muutenkin nää asiat tuntuu menevän niin hitaasti. Yksityisellä ei olis jonoja jos vaan on varaa käydä. En oikeen ole selvillä miten iso hintaero on nykyään mut kannattaa ehkä kattoa. Netissä on kyllä hinnastot.
Toivottavasti pääsette pian eteenpäin.
 
Täällä on viimeinen raskaustesti tehty. Jospa nyt voisi huoahtaa kun viikot olivat nousseet. :) Maanantaina sitten ultraan.
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1529133034.875654.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1529133034.875654.jpg
    35.8 KB · Katsottu: 299
Mä kävin tänään varhaisultrassa (6+6) ja siellä oli viikkojaan vastaava kaveri, jolla oli vahva syke. Ehkä tässä uskaltaa jo pikkuhiljaa siirtyä muihinkin ketjuihin mutta lueskelen tätä edelleen.

Mä toivon tänne ketjuun paljon plussia mahdollisimman pian :Heartred
 
Onnea Bluebe! Iloista odotusta!!

Täällä on hoito nyt suunniteltu! Luovuttajat on valittu ja nyt vaan odotellaan seuraavia kuukautisia heinäkuun alkupuolella. Elokuun lopulle menee kyllä ennen kuin saan alkion toivon mukaan haettua, mutta nyt tuntuu jo että ollaan taas paljon lähempänä. Niin että hyvät ja inspiroituneet fiilikset!!!! Lomakin alkoi jo niin että nyt teen vaan kaikkea kivaa ja syön hyvin.
 
Pene voimia odotteluun :Heartpink

Ilpuri mikä on olotila? Milloin aiot tehdä testiä, vai ootatko viralliseen testipäivään? Jännittää :nailbiting:

bluebe onnea hyvistä ultrauutisista :Heartpink millainen on vointi?

Sirius hyvää lomaa ja rentoilua! :happy: pian se kesä menee! Toivottavasti siirto mahdollistuu suunnitellusti!

Mitäs muille kuuluu?
Hyvää juhannusta kaikille :hello
 
Penelle kovasti voimia odotukseen, kohtuutonta että tulee lisäodotusta kun tää oon muutenkin odottamista odottamisen perään:sad001

Sirius rentoa kesää ja peukut syksyn siirrolle!:happy:

LaraS, täällä piinapäivät menossa, nyt dpo6 ja raskaustestin kävin ostamassa jos tällä kertaa kokeilisin testata jo aikaisin kun on juhannus niin voi sitten yhden saunasiiderin ottaa jos näyttää selvää negaa. Vaikka tietty se voi enivei näyttää negaa kun on niin aikaista, ajatus testata lauantaina eli dpo8:grin toivottavasti tästä ei ala mikään himotestailu, yleensä oon odottanut sinne dpo15 asti:hilarious: Rinnat on hullun kipeät (ne on kyl aina) ja eilen tuli minipisara verta paperiin joten vähän on toiveikaskin olo vaikka samalla pelkään ettei taaskaan tärppää...

Hyvää juhannusta kaikille kaikkiin tilanteisiin! :happy:
 
Varpu olisipa tärpännyt! :) vaikka tosiaan ei dpo8 välttämättä vielä mitään näy..

LaraS mulla on pahoinvointi alkanut aika urakalla ja sain flunssan vielä sen kaveriksi. Muuten oon voinut hyvin :) Mites sinä?

Hyvää juhannusta kaikille! :)
 
Takaisin
Top