Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Voi kurjuus Pene :sad001 Vielä on kyllä aika aikaiset päivät ettei kannata menettää toivoa kokonaan.

Onko LaraS vielä testaillu, vahvistuuko viiva?:happy:

Täällä dpo5 ja pelkään ettei ovulaatiota ole positiivisesta ovistestistä huolimatta tapahtunut, koska mulla ei ole rinnat tippaakaan arat. Ja ne on mulla AINA arat heti oviksen jälkeen menkkojen alkuun saakka. Valkkaria tulee normaalia vähän enemmän ja väsyttäisi koko ajan, mutta eipä näistä voi mitään päätellä ku niin vähän aikaa mennyt mahdollisesta oviksesta. Toivon toki että väsymys olis keltarauhasen aikaansaamaa ja ovis olis tapahtunut. Mutta voihan nää helteetkin väsyttää.. On tää oireiden ylianalysointi ja odottelu kyllä välillä niin uuvuttavaa:inpain:
 
Pene onko tuo sitten varjoa kuvassa? Älä heitä toivoa, mulla oli nega vielä dpo13 (dpo14 en testannut). Toivottavasti kuitenkin :smiley-angelic001

Varpu3 kyllähän ne ovis- ja pmsoireet varmasti voi vaihdella, vaikka ennen ollut erilaiset oireet. Jospa se oireiden muutos onkin hyvä asia :rolleyes:
Eilen tein pc liuskan ja sen toisen/viimeisen digin. En sitten malttanut senkään kanssa ootella :facepalm: Digi oli vieläkin 1-2vk, mut pc viiva on vahvistunut :happy: (kuvat peräkkäisiltä päiviltä)

Tänään on kai 4+5 ja päänsärky ja pahoinvointiaallot oireena. Myös rinnat on vähän arat (ei yleensä oo ollut normi- tai OI- kierroissa sitä oiretta), tänään alkoi tuntua.
Ihmeellisesti luottavainen ja seesteinen olo (vaikka toki km riskit ja muut tiedostaa), että tammikuussa saan parhaimman synttärilahjan :love017
 

Liitteet

  • IMG_20180516_165943.jpg
    IMG_20180516_165943.jpg
    834.2 KB · Katsottu: 142
  • IMG_20180517_150214.jpg
    IMG_20180517_150214.jpg
    770.6 KB · Katsottu: 148
Meillä oli tänään siirto. Siirrettiin hyvältä näyttävä D3-alkio. Kypsiä soluja oli ollut 11, ja 5 hedelmöittyi. Näistä yksi ei kelvannut, mutta kolme meni pakkaseen. Viimeksi hedelmöittyi 9 solua kymmenestä, että nyt oli jostain syystä huonompi tuuri. Mutta saatiin meidän ekat pakkasalkiot, jännää! Edellenkään ei ole kyllä toivo kovin korkealla, koska viime hoidossa meidän alkiot näyttivät hyvältä vielä 3. päivänä mutta alkoivat sen jälkeen surkastua. Nyt kun ei viikonlopun takia päästä tekemään pitkää viljelyä niin ei nähdä käviskö näillä samoin... Sen näkee vasta jos joudutaan pakkasalkioita sulattamaan, kun sitten niitä vielä jatkoviljellään. Mutta näillä mennään tällä kertaa. Ei auta kuin toivoa parasta!
 
Hmm, kai se on varjo? Löysin toisenkin kuvan eilisestä testailusta.
 

Liitteet

  • 1526659245380.jpg
    1526659245380.jpg
    20 KB · Katsottu: 174
Pene ehdottomasti testiostoksille! Toivottavasti plussa pärähtää :joyful:

Tänään iski järkyttävä huoli siitä, että onko mun "raskaus" kystan aiheuttamaa oireilua ja hcg nousua :oops: viiva vahvistuu, on ollut pahoinvointi- ym. oireita. Mut suurimmat vastaoireet tuntuu oikealla puolella, jossa mulla todettiin joitain kk sitten kysta. En oo tuntenut sen puhkeamista (tai on ollut tosi kivuton), enkä oo käynyt kontrolliultrassa kystan osalta, kun ei olla oltu missään hoidoissa ja lääkärin mukaan kyseessä oli harmiton kysta joka ei myöskään raskautumiseen vaikuta.

Onko kenelläkään tietoa / kokemusta, et voiko kysta aiheuttaa hcg nousun ja raskausoireet?
Toki kohdun ulkopuolinenkin vähän huolettaa. :sorry:

*Muoks* niin ja pc-paketissa ihmeellinen toteamus nykyään, kohta 4. :eek:
 

Liitteet

  • IMG_20180519_073017.jpg
    IMG_20180519_073017.jpg
    837.4 KB · Katsottu: 173
Toivottavasti plussa tulee Pene!!

LaraS älä lue tollasia! Minullakin on sellanen harmiton kysta ollu jo ainakin 6 vuotta eikä se ole ikinä aiheuttanu raskaustikkuun mitään viivoja. Kyllä se on ihan oikea pikkuinen!

Itellä tänään kp 15 ja eilen oli ihan selkeät ovulaatiolimat ja halut. Harmittaa etten saa edes yrittää, vaikka yritänkin vakuuttaa itteni siitä ettei se kuitenkaan toimi. Nyt valitan täällä teille, kun miehelle en viitsi tätä sanoa kun oli perjantaikin. Nyt tuntuu vaan että olis hyvä ovulaatio kun oli täysin kivuttomat kuukautiset viimeksi ja näin hyvä kp ja näin hyvät tuntemukset. Ainahan sitä pieni toivonkipinä herää. Ärsyttää.
 
Pene ehdottomasti testiostoksille! Toivottavasti plussa pärähtää :joyful:

Tänään iski järkyttävä huoli siitä, että onko mun "raskaus" kystan aiheuttamaa oireilua ja hcg nousua :oops: viiva vahvistuu, on ollut pahoinvointi- ym. oireita. Mut suurimmat vastaoireet tuntuu oikealla puolella, jossa mulla todettiin joitain kk sitten kysta. En oo tuntenut sen puhkeamista (tai on ollut tosi kivuton), enkä oo käynyt kontrolliultrassa kystan osalta, kun ei olla oltu missään hoidoissa ja lääkärin mukaan kyseessä oli harmiton kysta joka ei myöskään raskautumiseen vaikuta.

Onko kenelläkään tietoa / kokemusta, et voiko kysta aiheuttaa hcg nousun ja raskausoireet?
Toki kohdun ulkopuolinenkin vähän huolettaa. :sorry:

*Muoks* niin ja pc-paketissa ihmeellinen toteamus nykyään, kohta 4. :eek:

Veikkaan että sun oireilut toispuoleisesti johtuu keltarauhasesta, joka ylläpitää raskautta. Mulla molemmilla kerroilla ollut vatsakipua, joka sitten loppunut kun istukka korvannut keltarauhasen.
Tsemppiä odotukseen, tiedän että piinaavaa on.
 
LaraS, mä en ainakaan ole koskaan kuullut että kysta vois aiheuttaa hcg nousua. On kyllä kumma toteamus tuossa selosteessa :eek: kai sitten jotain sairauksia tms on, jotka voi aiheuttaa sitä nousua, mut pitäis kyllä olla hormonit aika sekaisin :wideyed: mutta sä olit menossa ar-ultraan jossain vaiheessa? Tietysti kohdunulkoisesta ei tiedä, ennenkun ultraa, mutta toisaalta et voi tehdä mitään ennenkuin on ultrattu, niin koita pysyä rauhallisena ja luottavaisena :happy:

Tsemppiä kaikille tilanteisiinsa! Mä vaan edelleen koitan saada tuosta miehestäni jotain tolkkua.. heikolla menestyksellä :facepalm: oon jo tullut vähän siihen tulokseen, et se vaan on niin väsynyt ettei jaksa keskustella mistään.
 
Pene, pahoittelut menkoista! :Heartred

LaraS, en muista oonko onnitellut jo plussasta joten onnea ja vauvaliimaa vielä, sitä ei voi olla liikaa. Noista toisenpuoleisista nipistelyistä ei kannata liikaa murehtia, se on todennäköisesti just keltarauhanen mikä sielä juilii. Mulla on molemmissa raskauksissa ollu tosi reipastakin kipua oikeas munikses mikä säteilee nivuseen ja lääkäri on sanonu et se on keltrauhasesta johtuvaa.

bluebe, hyvä että saitte pakkaseenki asti alkioita, peukut pystyyn että joku näistä alkioista olis se sinnikäs joka tulee syliin asti.

Omaa napaa: täällä on dpo 16 ja menkkoja tai tuhrua ei vielä aamullakaa kuulunu nii tein testin ja sieltä pärähti puskista ihan selkee plussa. Pelko on sen verran kova etten yhtään oo vielä pystyny iloitsemaan mietin vaan että koskahan tämä menee kesken. Pitää nyt vaan pitää pää kylmänä ja elää päivä kerrallaan. Joka tapauksessa kolmas kerta toden sanoo, oli se sitten vauva sylissä tai toistuvien keskenmenojen tutkimukset.
 

Liitteet

  • IMG_20180519_093819.jpg
    IMG_20180519_093819.jpg
    796.8 KB · Katsottu: 172
Voi ei Pene :sad001 Ilmeisesti toi testi antaa sitten viivanpaikkoja kun siinä selkeä harmaa varjo oli.

LaraS en minäkään oo kuullut että kysta voi aiheuttaa vääriä plussia:eek: kai lähinnä jotkut hormonilääkkeet näkyy testeissä mutta tuskin kystat. Eiköhän se keltarauhanen siellä vaan jomottele:)

Ihanaa Gadian, vahvan näköiset viivat ainakin että jospa siellä olis vahva sinnittelijä kyydissä :) Pidän peukut että saatte hänet syliin asti :Heartred
 
sirius Voi että, on se tosiaan niin turhauttavaa, kun kroppa toimii "oikein" silloin, jos ei oo mahdollisuuksia muutoin. Mut jospa se enteilee, että tärppi vaanii nurkan takana :rolleyes:
niin, että mulla tulikin luettua tuon pc pakkauksen jutut :banghead: :shy: onhan mullakin kysta todettu jo kuukausia sitten, eikä oo ollut plussia testeissä. Mut aattelin, et jos se on jotenkin villiintynyt tjsp.

Nipper voihan se tosiaan olla tollastakin. Kun ei oo itellä kokemusta, niin uusia ja erikoisempia oireita säikähtää. Ja varmasti tää parin vuoden yritys tekee sen, että joka ripsahdukseen reagoi ehkä liian herkästi. Pikaraskautumisessa tuskin olis ees moisia osannut ajatella :think005

Elisenda Joo, kyllä meen ar-ultraan ja toivottavasti saan julkiselta sen.
Voi harmi, ettei mies vieläkään oo juttutuulella :confused: jospa hän kuitenkin miettii ja prosessoi asioita ja tulee vähän vastaanottavaisemmaksi. Voimia vielä :Heartpink

Pene kurjuus, pahoittelut :sorry:

Gadian oi että :excited001 toivottavasti tämä nyt tarraa tiukasti kiinni ja tulee syliin saakka :smiley-angelic001 varovasti onnea ja napakat vyöt kyytiläiselle :Heartpink

Varpu toivottavasti keltarauhanen vaan tosiaan jomoilee.

Kiitos kaikille taas tuesta ja infosta! :Heartpink arvostan tosi paljon ja pahoittelen, että oon niin kovasti nyt ollut omine napoineni äänessä :shy: tän ketjun tuki ja yhteishenki on kyl mahtavaa :Heartbigred

Soitin aamulla päivystykseen, kun alkoi niin pelottaa ja se oikeenpuoleinen paineen tunne ym. oli lisääntynyt eilisestäkin. Sieltä ohjattiin menemään näytille ja otettiin hcg sekä ultra alateitse. Kyseessä oli joku tosi nuori (varmaan mua 10v nuorempi) yleislääkäri, joka ei varmasti ihan pätevä ollut käyttämään ultraa. Sanoi kuitenkin, että munasarjat on siistit ja kohdussa näkyy alkioksi passaava piste :love7
Kehottivat ma menemään lääkärille, et saa kontrolli hcg, ja mullahan olikin lääkejuttujen takia aika jo varattuna.
Niin, ja se hcg on viikoihin nähden ihan viitteissä, jotain 250 luokkaa. Laskinkin, että tuplaantuminen jtp 2vk ajan tulee just noille noille lukemille :joyful:
 
Gadian, voi kun ihanaa ja varovaisesti onnea leffaviivoista! Mä pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä, että tää olis se superylksilö joka jaksais tulla syliin asti :Heartred

Bluebe, toivotaan että tämä siirto tuottaa tulosta ja pääsisitte nauttimaan raskaudesta!

LaraS, mä aloin ihan itkemään kun luin tota sun viimesintä, tuli ensin niin huono omatunto siitä että tuntuu etten tässä ketjussa tarpeeks oo kiitelly ihmisiä siitä, kun täältä sai yritysaikana ihan parhaan tuen ja vertaistuen :Heartred sit itkin yksinkertasesti vaan siks, kun kuulumiset ultrassakin sulla oli niin hyviä :Heartred Mä en yleensä edes itke, se vaatii paljon, mut tää raskaus.. :hilarious:
 
Takaisin
Top