Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Elisenda, voimia tilanteeseesi! Meilläkin pariin otteeseen ennen IVF-hoitoja puhuttiin rahasta, sekä hoitojen osalta että lapsen kanssa pärjäämisen osalta. Nimenomaan mies epäili rahan riittävyyttä. Se tunne on jotensakin lamauttava, kun joutuu kasvotusten sen mahdollisuuden kanssa, että haluaakohan kumppani lasta niin paljon kuin itse/ollenkaan... :banghead: toivottavasti aika tuo teillekin selvyyttä asiaan.

Deb, kiva kuulla sinusta.:) Tauko tekee varmasti hyvää ja välillä tosiaan kiva keskittyä ihan muihin juttuihin.

Bambi, oliko sulla siis vielä selvyyttä, milloin teillä siirto tulossa? Tammikuussako?

Frozen, voi kääk, mitä heittoja olet saanut kuulla :facepalm: kiva että sulle kuitenkin tukeakin löytynyt! Oot jo ihanan pitkällä :happy: Onnea matkaan loppupuolikkaalle!
 
Deb, mukavaa kuulla sinusta! Kivaa taukoilua sinne, sit uusin voimin jossain vaiheessa hoitoihin :) ellei sit tärppää luomuna :happy:

Kissankulta, lamauttava on kyllä juuri oikee sana siihen tunteeseen..:sorry:

ON: Mies tulikin nyt siihen tulokseen, että kyllä ne rahat riittää vauvan kanssa kun ei elä tuhlailevasti. Mutta hoitoihin hän ei vielä halua kuitenkaan.. Mä en vielä perunut sitä meidän naikkarin aikaa, miettiköön nyt pari viikkoa vielä. Ja voinhan mä pyytää niitä letroja kokeiluun jos ei muuta. Meni kyllä niin mieli mustaksi koko homman suhteen miehen käytöksen takia..
 
Olen miettinyt yhtä vähän kyseenalaista vippaskonstia. Olen lukenut että lapsettomuushoidoissa käytetään joskus kortisonikuuria tukemaan alkion kiinnittymistä. Suomessa ilmeisesti yleensä plussatestiin asti, joskus rv 8 tai 11 asti.

Minulla olisi kaapissa käyttämättä jääneitä kortisonitabletteja, joita en ole saanut kiikutettua takaisin apteekkiin. Tänään pärähti plussa ovistestiin, ja mietin uskaltaisinko syödä kortisonia omin päin 1-2 viikkoa. Onko ihan vastuuton ajatus?
 
Hirvi, En osaa sanoa kortisonista, mutta itse kokeilin omin päin Primaspania (mini aspirinia) ja yllättäen plussasinkin ja näillä näkymin vaikuttais siltä, että me saadaan meiän pieni viimein maaliskuussa syliin asti :) Ihan omalla riskillä siis, vaikken varsinaisesti kannatakkaan mitään ylimääräisiä lääkkeitä kehossa.

Alina 26+3
 
Elisenda eiköhän se miehen mieli vielä muutu, kun nyt jo on parempaan päin mennyt! Toivotaan, et mieskin tulee hoitokäynnille :)

ON: Tänään tuli tekstari, että meille on varattu IVF:n suunnittelukäynti 2.1.! :eek: Päästiinpä sittenkin nopeasti. Onneksi se maanantaina soittanut hoitaja oli vaan tietämätön. Nyt hoitaja sanoi puhelimessa, että yleensä menee reilu kuukausi suunnittelukäynnistä punktioon. Katselin kalenterista et mulla on kierto juuri alkamassa noina päivinä kun tuo käynti on, niin voiskohan sen punktion ja siirron tehdä jo heti tammikuussa? Vai pitääköhän odottaa helmikuun kiertoon? Onko jollain kokemusta kuinka kauan suunnittelusta on mennyt tositoimiin?
 
Bluebe, voi olla että menee seuraavaan kiertoon. Oliko sulla vielä tietoa onko pitkää vai lyhyttä hoitokaavaa ajateltu? Jos pitkää niin saattaisit päästä jo sumut aloittamaan tuossa tammikuun kierrossa. Meillä meni se yksi kierto suunnittelusta ekaan (lyhyen kaavan) hoitoon, kun hoitopaikassa haluttiin mahdollisuus säätää kierron alkupäivää, niin että hoidot saataisi osumaan arkipäiville.
 
Kissankulta, en tiiä onko pitkä vai lyhyt. Toivon et lyhyt, mä kuitenkin ovuloin normaalisti. Noin mä vähän aavistelinkin et se menis, että yksi kierto jäisi väliin. Olitko sä julkisella vai yksityisellä?

Mä tässä pohdin että kun lääkäri määräsi mulle aiemmin lugeja niin paljon et voisin ottaa niitä tässä kierrossa ovulaation jälkeen ja silloin lugekuuri ois vielä päällä tuolloin 2.1. (Pitäis käyttää 4.1. asti) jolloin ne vois säätää mun kiertoa jo silloin jos haluavat. Toivon niin et se tehtäis jo heti tammikuussa! No, mut katsotaan. :)
 
Hirvi, en usko että oikeesta kortisoniannostuksesta mitään varsinaista haittaakaan olis, kun jenkeissä sitä tunnutaan käytettävän hyvin yleisesti. Netistä löytyy se suositeltu määrä kun googlettaa.

bluebe, kiva että saitte noin pian jo suunnittelukäyntiajan! :happy: toivottavasti pääsette IVF:n jo tammikuussa!

Mitäs muille kuuluu?

Mulla on ihan törkeen kipeä toi oikee munasarja, särkee ihan jalkaan asti :dead: Mä luulen et ne on aina ne kierrot kun sillä puolella ovis, niin sattuu niin vietävästi!
 
Bluebe, me ollaan julkisella hoidoissa. Nopsaan se yksi kierto menee vaikka se tulisikin väliin, kun on jotain konkreettista mitä odottaa! Vaikkakin paljonhan tässä tätä odottelua onkin ja sen puolesta aina toivois että mahdollisimman lyhyitä jonoja ja odotteluita...
 
Frozen, voi kun siellä jo raskaus niin pitkällä :) ihanaa! Ja kiva kun on suurimmaks osaksi ainakin ihmiset ollut ymmärtäväisiä. Inhottavaa tollanen kun joku töksäyttää tyhmiä :/ tsemppiä loppuraskauteen :Heartred

elisenda, kiva että nyt vähän sentään mieskin leppy ton asian suhteen. Voitkohan mieheltä kysyä että tulis sinne ekalle käynnille nyt ainakin kuulemaan että mitä vaihtoehtoja sitä olis ja silleen, vaikkei sitten päätyisikään ihan vielä hoitoihin asti? Kovasti jaksamista tohon sun tilanteeseen ja pidän peukkuja että mies vielä leppyy siitä kun vähän "tönäsee" eteenpäin asiassa.

Deb, kiva kun oot saanut rentoutua, vaikka nyt töissä ollutkin rankempaa :) mutta mieli varmasti lepää kun ei tarvitse jatkuvasti miettiä kuumeilua.

Hirvi, itse en kyllä ehkä sitä kortisonia suosittelis, eikös se oo just sellanen että sitä suomessa määrätään vasta kun on ihan pakko, että hyöty/haitta suhde on niin huono, en oo varma kyllä, ite oon vähän allerginen kortisonille niin ei oo kyllä silleen kokemusta :D . Ehkä sitä primaspaania kannatan enemmän, kun siitä ei oo niin paljoo haittaa vissiin. Tietty kaikki ylimääränen omalla vastuulla.

Alina, voi mahtavaa sinähän ootkin jo pitkällä :)

Bluebe, ite en tiiä noista ivf jutuista oikeen mitään, mutta ainakin suuresti onnea että noinkin nopeesti sinne suunnitteluun ja ehkä jo sitten helmikuulle viimeistään sitä ekaa hoitoa! :) jotkut kun joutuu odottaa jopa sen puoli vuotta :O mutta tsemppiä!

On: mulla kävi pikku vahinko ton pistoksen kanssa :O laitan sen aina 19.00 just ennen kun meen nukkumaan,,, noh eilen illalla sitten super väsyneenä nukahdin jo joskus kuuden aikaan eikä mies tajunnu mua herättää. Sain sitten vasta 3.00 pistettyä sen kun heräsin töihin :O toivottavasti tosta ei nyt ihan kauheesti ollut haittaa tai että ei sekottanut rytmiä tai jotain. Pakko muistaa kysyä tiistaina lääkäriltä haittaako se kauheesti. Muuten ei mitää kummaa/jännää täälläpäin. Peukkuja pitelen itelleni että se ovis osuis arkipäivälle.
 
Kissankulta Mitä siellä verikokeissa? Alkoiko kunnon vuoto, miten terot toimivat? Anteeks kyselyikä :shy: :Heartpink

Elisenda Voi niitä miehiä - taas kerran! Mut jospa se siitä ajatustyön jälkeen höllenee hoidoille, kuten raha-asioiden kanssa alkoi mieli muuttua :smiley-angelic001 Tosiaan eri hoitovaihtoehdoista kannattaa jutella, koska miehelle voi sana "hedelmöityshoidot" olla pelottava mörkö, johon liittyy paljon tuntematonta. Mun mies on kyllä ollut sikäli vastaanottavainen, että heti oli tutkimuksiin ym. valmis. Sitten, kun juteltiin ihan käytännössä tästä "hoitopolusta", mitä seuraa minkäkin jälkeen suunnilleen (ellei tärppää, tietty), niin mies olikin ihmeissään jottei heti tarvikaan mennä sinne koeputkihommiin. Ehkä voisitte yhdessä miettiä esim. kysymyksiä lääkärikäynnille ja mies lähteä sinne mukaan seuraavalla kerralla? Tai, teillähän taisikin olla tulossa jo yhteinen käynti :)
Inhottavia noi sunkin kivut :sad001 Jospa siellä on nyt messevä folli kasvamassa (ovista vissiin oottelet?), kun niin kipuilee. Toivottavasti ei kuitenkaan mitään endokipuja ole :confused:
Tsemppiä sinne! :Heartpink

bluebe Olipa nopeeta, onneks! :)

Deb heipähei sinnekin, kiva kuulla sunkin kuulumisia! :) Taukoilut tekee hyvää (itekin vähentänyt paljon foorumia, vaikkakin aktiivinen yritys on päällä), jospa se ylläritärppi tuleekin siinä muun touhun ohessa :)

Hirvi kaikkeahan voi kokeilla, mutta tiedä sitten, onko hyötyä vai haittaa enemmän.. Sikäli suosittelen kysymään lääkäriltä :)

Täällä tänään vietetään kp26 / 28? (viime kierto 24 pregnylin jälkeen, sitä ennen luomukierrot 27-32pv), ja dpo tuntematon. Tein päivällä pari negaa (tultiin yönyli reissusta, ei ollut testit siellä mukana aamupissiin :D). Kaikenlaisia oireita taas on, mut lienee enteilevät menkkoja. Toivottavasti ei ala viikonloppuna, niin saan heti kp1 soittaa lääkärille aikaa sitä ultraa (letrot kp2-5) + aukkaria varten :rolleyes:
 
Tiedän, että oon onnekas kun täällä Pirkanmaalla on näin lyhyet jonot! Kamalaa ajatella, että toiset joutuvat odottamaan jopa yli vuoden IVF:ään. Tuntuu niin epäreilulta. :sad001 Kyllähän tuo pari kuukautta nopeasti menee, vaikka tammikuun sijasta oliskin vasta helmikuulla. Meille vaan tammikuu sopis noin muutenkin paremmin. Helmikuu on kauhean kiireinen miehellä töissä, joten stressaan et mitä jos miehellä onkin punktiopäivänä sellainen työpäivä, et se ei kerkeä tulla tekemään omaa osuuttaan. No, turhahan sitä on vielä stressata.

Elisenda, mulla ainakin särkee aika summittaisesti molempia puolia, vaikka ultrassa ois näkynyt johtofolli vaan toisella puolella. Toivotaan, et sullekin tulis ovis oikeelle puolelle!

tttii, voi ei toi unohdus! Kannattaa varmasti kysyä lääkäriltä vaikuttaako toi johonkin. Toivottavasti ei. Pidän sulle peukkuja!

LaraS, piinapäivät on kyllä niin rasittavia, kun jokaista kehon tuntemusta pitää niin pähkäillä ja miettiä. Mä tosin oon jo heittänyt kirveeni niin kaivoon, et en taatusti usko sitten siinä toivottavasti joskus tulevassa plussakierrossa, että mikään oire viittaisi raskauteen vaan oon vaan varma menkkojen alkamisesta. :grin Toivon sulle, ettei menkat nyt alakaan! Mutta jos alkaa niin vasta maanantaina. :)
 
Tttii, monesko pistospäivä sulla oli tää unohdus? Tuskin toi nyt tätä hoitokiertoa ainakaan kaataa, mutta tottakai kannattaa kysyä vielä lääkäriltä. :) Ja kiitos tsempeistä, vaikka enemmän kaikki täällä olevat niitä kaipaa! ♡
 
LaraS, mä oon huomannut että oma mieliala on kans vähän noussut eikä stressaa ihan niin paljoa kun vähän vähentänyt foorumilla käymistä, osin tietty ihan väsymyksestä johtuu ettei käy kirjottelemassa niin usein mutta tosiaan stressikin vähentynyt. On tää foorumi kyllä silti ihan super tärkee vertaistuki itselle. Toivotaan että se kp1 tulis arkena, vaikka eihän se vissiin haittaa että esim sunnuntaina alkaisi. Itelläkin alko vuoto perjantai illalla, soitin ma aamulla klinikalle ja sain ajat silti kivasti varattua :) peukkuja!

Bluebe, toivotaan siis tammikuulle aikoja teille :) tsemppiä odotteluun!

Frozen, se unohtunut oli kolmas pistos, onneksi sitten aamulla (muiden mielestä varmana yöllä :D ) muistin sen heti pistää kun sängystä nousin. Onhan tässä vielä ma iltaan asti pistoksia.

On: Tosiaan laskeskelin että jos nyt heti tällä ekalla annoksella onnais niin inssi vois olla just perjantaina ennen joulua, tai sitten se ovis vaan harmillisesti menee sinne joulu pyhien päälle :sad001 toivoisin niin kovasti että ne ei ainakaan nosta annosta, vaan samalla annoksella joulun yli ja inssi sitten välipäivinä. Oon vaan niin varma että inssiin päästään vasta tammikussa, ei millään jaksais vaan odottaa :sad001
 
Bluebe, mahtava juttu kun IVF suunnittelu käynti aika tuli noin nopeasti :) Toivottavasti pääsette myös aloittaa heti tammikuussa.

LaraS, toivottavasti menkat ei alkaisi ollenkaan. Mutta hyvä kun seuraavassa kierrossa on suunnitelmia ja pääsette etenee :)

tttii, toivottavasti yhden pistoksen myöhästyminen ei vaikuta, tsemppiä! Ja toivon että pääsette inssiin tässä kierrossa. Tiedän niin sen tunteen, kun ovis ajoittuu väärään päivään :sorry:

Kissankulta, pahoittelut negasta :sad001

Elisenda, voimia tilanteeseesi. :Heartred Varmasti on tällä hetkellä todella synkkä mieli. En osaa edes kuvitella miltä tuntuu, jos mies olisi alkanut jarruttelee hoitoihin menemistä.

Deb, mukava kuulla sinusta. Toivottavasti taukoilun aikana saat levättyä ja työstressikin helpottaa. :)

On: Täällä kovasti ollut kiirettä ja en ole ehtinyt kirjoitella. Ensinnäkin sain uuden työpaikan! Aloitan siellä vuoden alussa. Nykyinen työ on stressannut jo pitkään, mutta en ole aiemmin viitsinyt hakea uuttaa. Oon ajatellut, että en mä vielä kun jos vaikka ensi kierossa onnistuu tai sitten ICSI:llä. Mutta nyt 1.ICSI:n 1. PAS:n negan jälkeen päätin, että en voi elää niin. Päätin hakea yhteen paikkaan ja sain sen! :) Ainoa huolen aihe on, että jos hoitojen takia täytyy olla pois töistä niin miten saan käynnit hoidettua. Mutta eiköhän sekin järjesty.

Lisäksi mulla tuli kp1 viime viikolla. Käytin letroja kp3-7. Keskiviikkona kävin ultrassa kp9. Limakalvo oli jo 8,6mm ja folli löytyi 19mm. Illalla ovistesti plussa, siis jo kp9! Muuten olisi päästy siirtoon, mutta koska siirto on oviksesta neljän päivän päästä niin ei onnistunut. Kun olisi siis osunut sunnuntaihin. Jää siis tämä toinenkin kierto väliin :sad001 En olisi uskonut, että letrot noin tehokkaasti vaikuttaa. Ehkä tammikuussa vihdoin pääsisi taas piinailemaan.
 
bluebe No niinpä, kaikenlaisia oireita sitä onkin! Ja mulla aiemmin on ollut suht oireettomat kierrot (tai ehkä niihin ei oo silleen kiinnittänyt huomiota), mutta nyt thyroxinien myötä viime kuukausina onkin alkanut oireita tulemaan! Eli kai se mun kropassa sit oikeesti vaikuttaa ja vajaatoiminta on ehkä jopa estänyt ovikset :eek:

tttii Jospa se nykyinen annos ois just passeli ja jouluksi pääsisitte jo taas tositoimiin! :) Toivottavasti yks unohtunut / myöhästynyt pistos ei vaikuta mihinkään - tai jos on vaikuttanut, niin välipäiville sitten tähdet toivotaan linjaan! :smiley-angelic001
Tosi tärkee tää ketju mullekin ja kaikki te kanssasisaret (toki muitakin ketjuja luen, mut eniten täällä esikkoketjussa on sitä vertaistukea itselle), enkä tietoisesti vähentänyt foorumia. Se tuli ihan jaksamisesta, kun välillä on niin tahmeaa muutenkin. Talvi ja lumi on ihana, mut tää pimeys :grumpy: Kunpa aika menis nopeeseen ja alkais kevättalven aurinko paistaa, sitten on taas energiaa :shy:
Lähinnä tuo ultra-aika ois alkukierrossa ollut hyvä, niin vois tehdä aukkarin samalla. Siksi toivoin, et heti kp1 pääsis aikaa soittamaan. Mutta letrojen suhteen seuranta on kp8-10, jolle varmaan ajan saan ultraan :) Toki, jos siltä ultrassa näyttää, niin ehkä ei oo myöhäistä aukkariakaan tehdä. Kuulemma ihan suolaliuoksella ja ilman ihmeempiä välineitä tehdään, niin onnistuu aika extemporekin :)

Ronya Oho, olipa tehokkaat letrot sulle! :eek: Harmi, ettei liian rivakasta vasteesta johtuen siirto onnistunut :sorry: Tammikuulle sitten toivottavasti onnistuu :smiley-angelic001
Onnea uuden työpaikan johdosta! :smiley-angelic003 Tuo on totta, että muutos kannattaa tehdä, vaikka tietysti aina miettii, et miten se vaikuttaa muihin elämän osiin. Mutta oma henkinen hyvinvointi on todella tärkeetä ja työ vaikuttaa merkittävästi siihenkin. Eli mahtijuttu, että uskalsit ottaa sen askelen! Ja uskon, että uudessakin työssä hoitoihin liittyvät käynnit mahdollistuu :)

Tänään kp 27, taitaa matka johtaa apteekkiin letrojen ostoon ja vaihtua kp1. Tein aamulla pari testiä ja toisessa näkyi ihan hentoinen pinkki häivähdys, mutta hävisi sitten. Tein päivällä uuden ja sama juttu. Tosin, samalla vessareissulla olikin jo vanhanverensekaista vv, niin tässähän tämä piinailu loppuukin. Eipä isommin edes harmita, vaikka olikin ihmeen rento ja jopa "tärppifiilis" :rolleyes: Niin näitä fiiliksiä tulee ja menee ihan joka suuntaan :wacky:
 
Kisaankulta joo tammikuun lopulla on eka pas. Mulle tehdään hormonituettuun kiertoon, nyt kp 6 ja aloitan sumut vuoden viimeisenä päibänä. Lisää lääkkeitä kehiin sitten kun seuraava vuoto alkaa.

Hirvi mulla oli nyt viimeisimmässä ivf kierrossa kortisoni, mutta multa on tarkemmissa tutkimuksissa löytynyt tumavasta-aineita, jonka takia sitä mulle nyt suositellaan. Tulevaan pas:iin alotan taas uudestaan. Ivf hoitovaste oli kyllä selvästi parempi alkioden lukumäärän perusteella kuin aiemmin, mutta oli muutenkin erilainen hoito niin en tiedä paljonko siitä oli kortisonin ansiota. Kannattaa ehkä kysyä lääkärin mielipidettä?

On. Eilin pas suunnittelukäynti, ultrassa hyvin kaikki palautunut punktiosta. Pas olis sitten luultavasti tammikuussa viikolla 4. Tänään kp 6 luomukiertoa.
 
Anteeksi pelkkä omanapailu. Kommentoin myöhemmin teidän muiden juttuja. Nyt on kolmas mun parhaista kavereista raskaana. Kaikki plussanneet parin kuukauden yrittämisen jälkeen. Vaikka kuinka yrittää olla iloinen ystävien puolesta niin kamalalta tää vaan tuntuu. Hävettää myös omat tunteet. Ja surettaa kuinka ulkopuoliseksi mä tuun meidän porukassa jäämään... :sad001
 
Olipas kivasti tullut viestejä tänne :happy: nyt onkin ollut monenlaista hommaa niin ei oo päässyt montaa kertaa päivässä tarkistamaankaan viestitilannetta :grin

tttii, ollaan me näillä näkymin kuitenkin sinne naikkarikäynnille menossa, vaikka minusta on vähän turhaa käydä jos käynnin tarkotus on se että sanotaan ettei aloteta hoitoja ainakaan vielä.. mut tietty jos ne letrot saisin niin olis hyvä! Jospahan ei myöhästynyt pistos haittaisi, varmasti ikävä tunne kun ei saanut pistettyä oikeeseen aikaan. Onko sulla siis tiistaina seurantaultra? Toivottavasti inssi onnistuu tässä kuussa.

LaraS, joo oon kertonut että millasta hoitoa meille on suunniteltu, ja oon antanut oppaita miehelle luettavaksi. Yhteinen aika meille on joo varattu tammikuun lopulle, voi mieskin kysellä sitten mitä on mielen päällä (jos uskaltaa :rolleyes:). Ovista odottelen, toi oikee puoli on tosi ärsyttävä kun sille päälle sattuu! Usein jos on kovat kivut siellä oviksen aikaan, niin jatkuu menkkoihin asti.. Pelottaa jos siellä on endoa, kun se johdinkin on tukossa.. Pahoittelut jos menkat alkaa, mutta kiva kuitenkin että on letrokierto seuraava :happy: toivottavasti aukkari onnistuis tarvittaessa, naikkarilla vaan piti ennen sitä ottaa buranaa koska se estää munajohdinten spasmeja, jolloin saattais näyttää että on tukos vaikka johdin oliskin "krampissa".

bluebe, toivotaan että onnistuis tammikuussa IVF ja pääsisit kaveriporukkasi jatkoksi plussaamaan :happy:

Ronya, kylläpä sulla olikin aikainen ovis! Pahoittelut että jää tämä kierto väliin, miten huonoa tuuria että osuu just viikonlopulle siirtopäivä :sad001 Onnea uudesta työpaikasta! Mä silloin reilu 2 vuotta sitten mietin, että pystynkö vaihtaan työpaikkaa tosi stressaavasta työstä, kun jos tulee kauhee raskauspahoinvointi tms, niin joudun oleen koeajalla paljon pois.. ihan hyvä että vaihdoin :rolleyes: Kyllä ne hoitokäynnit varmasti saa hoidettua! :happy:

bambi, mukavaa että kroppa on palautunut punktiosta :) tsemppiä luomukiertoon, kohtahan se vuosi jo vaihtuu ja pääset ootteleen PAS:ia :)

ON: Täällä taitaa miehen hoitovastaisuuden syy olla raha, kun on ok että letroja kokeillaan kun sanoin että ne on tosi halvat lääkkeet.. Kyseli pistoshoidon hintaa, mutta eihän sitä etukäteen tiedä mitenkä kauan täytyy pistää, eikä tiedä mitä lääkettä ne ees siihen kirjottais. Jos tässä ei nyt enää uusia mutkia tule matkaan, niin kysyn naikkarilta letroja ja pregnyliä. Haluaisin kyllä jo ne inssit alottaa niin pääsis niistäkin, kun lääkäri keväällä laittoi että 3 inssiä välikierroin. Tavallaan olis mukava päästä IVF:n jotta selviäis (ehkä) että miks tää ei onnistu! Mut toivottavasti sinne asti ei tarvis mennä.:rolleyes:

Näin muuten huvittavan unen, tajusin yks kaks että mullahan on 2-vee poika :grin mietin vaan että miten olin kokonaan unohtanut että mähän oon ollut raskaana ja synnyttänyt! Suurin huolenaiheeni oli, että mun täytyy tänne ryhmään pahoitella, että oon kirjotellut täällä vaikka olisin kuulunut kakkosen toivojien ryhmään :hilarious:
 
Bluebe, mahtava juttu kun IVF suunnittelu käynti aika tuli noin nopeasti :) Toivottavasti pääsette myös aloittaa heti tammikuussa.

LaraS, toivottavasti menkat ei alkaisi ollenkaan. Mutta hyvä kun seuraavassa kierrossa on suunnitelmia ja pääsette etenee :)

tttii, toivottavasti yhden pistoksen myöhästyminen ei vaikuta, tsemppiä! Ja toivon että pääsette inssiin tässä kierrossa. Tiedän niin sen tunteen, kun ovis ajoittuu väärään päivään :sorry:

Kissankulta, pahoittelut negasta :sad001

Elisenda, voimia tilanteeseesi. :Heartred Varmasti on tällä hetkellä todella synkkä mieli. En osaa edes kuvitella miltä tuntuu, jos mies olisi alkanut jarruttelee hoitoihin menemistä.

Deb, mukava kuulla sinusta. Toivottavasti taukoilun aikana saat levättyä ja työstressikin helpottaa. :)

On: Täällä kovasti ollut kiirettä ja en ole ehtinyt kirjoitella. Ensinnäkin sain uuden työpaikan! Aloitan siellä vuoden alussa. Nykyinen työ on stressannut jo pitkään, mutta en ole aiemmin viitsinyt hakea uuttaa. Oon ajatellut, että en mä vielä kun jos vaikka ensi kierossa onnistuu tai sitten ICSI:llä. Mutta nyt 1.ICSI:n 1. PAS:n negan jälkeen päätin, että en voi elää niin. Päätin hakea yhteen paikkaan ja sain sen! :) Ainoa huolen aihe on, että jos hoitojen takia täytyy olla pois töistä niin miten saan käynnit hoidettua. Mutta eiköhän sekin järjesty.

Lisäksi mulla tuli kp1 viime viikolla. Käytin letroja kp3-7. Keskiviikkona kävin ultrassa kp9. Limakalvo oli jo 8,6mm ja folli löytyi 19mm. Illalla ovistesti plussa, siis jo kp9! Muuten olisi päästy siirtoon, mutta koska siirto on oviksesta neljän päivän päästä niin ei onnistunut. Kun olisi siis osunut sunnuntaihin. Jää siis tämä toinenkin kierto väliin :sad001 En olisi uskonut, että letrot noin tehokkaasti vaikuttaa. Ehkä tammikuussa vihdoin pääsisi taas piinailemaan.

Mikä annostus sulla on letroissa?

Ite oon syöny yhen päivässä. Mulla pitänyt syyä kp 2-6 mut varmaan se jotenki vaihtelee miten lääkärit tilanteen näkee. Hyvän kokoinen folli sulla! [emoji4]
 
Takaisin
Top