Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Heippa kaikki! Toivotan niin kovasti onnea ivf ja inssi kiertoihin! Toivottavasti ihan jokaisella nappaa, siis muillakin kuin hoito kierroilla olevilla! Oon täällä taustalla lueskellut koko ajan ja hiljakseen tsemppaillut ja pidellyt peukkuja.
Itsellä tuli niin vaikeeta kun se alkuraskaus väsytti ja olis voinut nukahtaa vaikka seisaalteen. En sitten itse oo kirjotellut vaan jättänyt foorumit lukemisen puolelle.

Tällä nyt kuitenkin kävi niin, että ensin rv 6+0 tuntui menkkamaisia nippailuja, kaikki käski olla huolehtimatta, että ihan normaaliahan se.
Noh 6+2 alkoi ensin tuhrutella sellaista ihan haaleeta punaruskeeta paperiin, ilman mitään kipuja. Tiesin jo siinä vaiheessa itse alitajunnassa, että se oli nyt siinä. Kukaan ei uskonut vielä.
6+3 tuhru vaan tummui ja tummui,
6+4 alkoi tulla ihan pieniä veri hyytymiä ja soitin naistenklinikan päivystykseen, siellä käskettiin odottaa koska ei ollut kipuja.
6+5 aamulla heräsin kamaliin pulssimaisiin kipuihin (supistuksia) mutta veri alkoi loppumaan. Päivystyksessä ultrattiin ja kaikki muu sieltä löytyi paitsi itse alkio :sad001 lääkäri arvioi, että alkio oli tullut ulos edellis päivänä, mutta päättivät antaa supistuksia kasvattavan cytotec läkkeen, kun istukka ja muut ei näyttänyt tulevan ulos. Kotona ensin buranaa ja tramalia ennakkoon, jonka jälkeen 4 cytoteciä kielen alle. Vielä samana iltana tuli istukka kahdessa todella isossa osassa ulos :sad001 ja näimpä se sitten löi virallisesti tajuntaan, en vaan enään ollutkaan raskaana :sad001
Vielä tulee heikosti verta joka voi jatkua vissiin vielä ainakin 2 viikkoa. Lääkäri totes että on täysin normaalia ensimmäisen mennä kesken ja uutta inssiä vaan heti suunnitteille kunhan raskaustesti alkaa näyttää ensin negaa. Maanantaina soitan vielä hormonipolin puolelle ja kerron tilanteen.

Mies siellä ultrassa kädestä piti ja sano, että heti uutta yritystä perään vaan kun voi. Täällä taustalla vielä lueskelen, mutta muuten vielä taukoilen kunnes uuteen kiertoon ja toiv. heti myös uuteen inssiin päästään. Miehen kanssa otetaan toisistamme oikeen kunnolla irti tässä pienen hetken, kyllä niin koville kävi molemmille tämä.

Ps. Sori pitkä valitus omanapailu, mutta palailen sitten kunnolla takas myöhemmin.
 
Oon tosi pahoillani tttii! Pelkäsinkin että noin on käynyt kun ei susta kuulunut mitään. Hyvä että sulla on mies tukena. Se on tosi tärkeetä. Toipumista sinne ja parempaa onnea uuteen yritykseen:Heartred
 
Tttii, voi ei, oon pahoillani!! ♡ Ja oon kanssa tän viikon ajan miettiny, mikä siellä on tilanne. ♡ Paljon voimia teille ja olkaa toistenne tukena. ♡
 
tttii, harmi että kävi noin :Heartred Pidän peukkuja teille seuraavaan inssiin!

ON: Täällä rinnat kipeemmät ku koskaan ja raskaan tuntuset, hiukset jotka on luonnostaan suorat, menee kiharalle (?) ja nukun öisin silleen 11-12h :wideyed: kai sitä ens viikolla vois testailla :)

Deb kp23 dpo10
 
tttii, oon niin pahoillani, voimia :Heartred

Kissankulta, voi ei noiden lääkkeiden kanssa. Muutenkin jo stressaa hoito, niin ei tarvitsisi yhtään enempää ylimääräistä stressiä! :sad001 Toivottavasti nyt kuitenkin apteekki saa lääkkeet ajoissa. Ja on kyllä hauska yhteensattuma, että täsmälleen samoilla lääkkeillä sekä annoksella mennään :)

Herukka, joo nää lääkkeet menee tähän yhteen IVF kertaan. Toivottavasti saadaan alkioita myös pakkaseen, niin PAS kierrot pitäisi olla halvempia :) Toivottavasti teidän inssi tuottaa tulosta, tsemppiä piinailuun!

Deb, Lupaavia oireita, toivottavasti testissä olisi kaksi viivaa!
 
Ronya: ei ole kummoisia oletuksia. Tuntuu ettei tää onnistu ikinä ja on todellakin rakettitiedettä tämä raskautuminen :sad001 toivotaan silti parasta:)

ttiii: ihan hirveesti haleja sinne ja tsemppiä toipumiseen :Heartred en voi ees kuvitella miltä sinusta tuntuu :sad001
 
Tttii, pahoittelut :sad001 varmasti todella raskas kokemus, jaksamista teille!

Ronya, olikos sulla tänään toinen kontrolli jo?

Deb, joko testasit?

Mites muilla menee?

Täällä kp1 tänään, vähän odotettua aiemmin, mutta sain nollaultran siirrettyä hyvin tälle päivää. Pistokset alkaa keskiviikkona kp3, juuri sain apteekista tiedon, että saivat järjesteltyä lääkkeiden toimituksen taksilla tänne.. Pikkuisen siis tosiaan tuolla tukkurilla toimituskuviot sekaisin :facepalm: Mutta nyt siis hetken epätoivon jälkeen näyttää taas siltä, että pääsemme jännittämään ekaa IVF kiertoa :nailbiting:
 
Heipä hei! :greet025
Täällä "taukokiertoa" viettänyt; oon kyllä käynyt lukemassa ja elänyt teidän mukana eri tilanteissa. Kirjoittaminen jäänyt vähemmälle, kun ei juurikaan mainittavaa oo ollut.
Mulla oli lh-liuskat lopussa, sylkitestillä tullut tähän mennessä kahdesti full ferning -kuvioo (eka kerran jo kp8 ja sen jälkeen kp10 o-kipuja, sitten kp15-17, jolloin myös himot jylläsi). Ei siis oikeestaan hajuakaan, onko ollut ovis vai ei. Kuukauden "s-paaston" jälkeen oli nyt vkl toimintaa makkarissakin :joyful: (Miehen leikattu nilkka alkaa olla vähän paremmassa kunnossa).
Tänään oli oikealla alavatsalla kipuilua, niin mietin et pääseekö tässä piinailemaankin vielä :rolleyes: luultavasti menkat alkaa kuitenkin lähipäivinä.
Uutta kiertoa odotellessa, testejäkin tilattu nyt taas iso läjä seuraaville kierroille :)

Tsempit jokaiselle kaikkiin tilanteisiin! :Heartpink

LaraS, kp22/28-29?
 
Kissankulta, hyvä kun saat lääkkeet! Ihme sekoilu kyllä lääke tukkurilta :eek: Koska sulla on sitten ensimmäinen ultra? :) Toivottavasti sulla lähtee kierto ja pistelyt hyvin käyntiin!

LaraS, toivottavasti tulisi ylläri plussa! :)

ON: kävin toisessa folli ultrassa. Edelleen 12 follia. Vielä pistän tänään ja huomenna Puregon + Orgalutran. Keskiviikko iltana Ovitrelle ja perjantaina punktio. Alkaa jo jännittää tuleva punktio! :nailbiting: Ja sitten jännittää paljon muniksista on kypsiä sekä monta hedelmöittyy!
 
Ronya, ensi maanantaina sitten viiden pistopäivän jälkeen on eka kontrolliultra. Hyvälle kuulostaa sun tilanne, tsemppiä sinne! Jännäilen sun mukana :)

Deb, mahtavaa itsekuria! Toivotaan, että tärppäis.

LaraS, kiva kuulla susta. Ja makkarin puolellakin taas toimintaa! :)
 
Ronya, toivotaan parasta, että sieltä kehittyis vaikka muutamakin alkio! :)

LaraS, jospa pääsisit vielä piinailee tässä kierrossa :p

Kissankulta, tsempit sinne tulevaan ivf:ään! Toivottavasti tärppi tulis :Heartred

ON: mä nyt sittenkin vähän tulin uteliaaks ja testasin tänäaamuna pc:llä, jonkunlainen hailura siihen pieneks yllätykseks testiin tuli :wideyed: nyt varmaan luultavasti testaan seuraavan testin silti vasta jos menkat jää pois, pitäis vissiin pe alkaa viimeistään..

Tässä vielä kuvaa testistä:

IMG_20170919_123653~2.jpg
 
Ronya jänniä hetkiä taas käsillä :nailbiting: toivottavasti jää hyvä saalis :)

Kissankulta sielläkin alkaa olla jännittävät ajat :nailbiting: tsemppiä ivf-kuvioihin ja -kiertoon!

Deb oi, mikäs siellä kurkistaa :wideyed: :nailbiting: jännittävää!
Tänäänkin oli oikeella jotain tuikkimista. Oiskohan ovis (taas vaihteeksi) myöhässä. Ehkä toiveajattelua :shy:

Villisilmä onpa ollut rankat keskustelut. Mut hienoa, että mies sai puhuttua omista peloistaan ja huolistaan! Ja huippu juttu, että otolliseen aikaan kellistykset onnistui :)
Ehkä sun mies nyt taas oman aikansa prosessoi asiaa ja on helpompi hänen avautua jatkossa. Tsemppiä vaikeisiin hetkiin! :Heartpink

Triana pahoittelut negasta :sorry: mikä muutoin tilanne, tuliko täti? Ja onko pahat kivut?

Bambi pääsit kanssa piinailemaan :) oliko nyt luomukierto, vai mikä tilanne? Onko teillä ne selvitykset käynnissä? Anteeks, kun en muista :shy:

Herukka oi, siellä kanssa jännittävät piinailut! :nailbiting: on varmasti tarkkaan arvioitu riski lähtee 3 follilla etenemään. Kunpa nyt olisi tärppi käynyt :smiley-angelic001 mahtavaa, että simpatkin oli kohentuneet :)
 
Deb jotain hailuraa siinä meinaa näkyä, jännää! Toivottavasti lähtee vahvistumaan :nailbiting:

Mitäs muille kuuluu? :woot:

Täällä kp 20/27, dpo todennäköisesti jotain 7 paikkeilla, mutta mahdotonta vahvistaa kun tuli niin monta päivää juuri siihen väliin etten voinut mitata lämpöjä. Siitä omituinen kierto, että yllättäen samoin kuin viime kierrossa, rintoja ei arista yhtään. Tiedä sitten onko hyvä vai huono merkki vai merkkaako yhtään mitään. Toinen outo juttu on tämänhetkinen valkovuoto (sori tmi :wtf:). Mulla siis yleensä aina oviksen jälkeinen valkovuoto on ollut aika runsasta mutta aina selkeesti valkeaa ja hyytynyttä "käsivoidemaista". Nyt kun oon sitä ihan kohdunsuultakin välillä tiiraillut, niin se onkin ollut vähäisempää ja kirkasta, ei venyvää mutta jännää liukasta. Jännä yksityiskohta jonka luulen johtuvan siitä että ennen ovista puristin joka aamuna greipin/verigreipin juotavaksi :bookworm:
 
Moikka kamut. Kyselisin semmosta että onko teillä pregnyl 5000IU aiheuttanut kovia vatsa kramppeja? Meikällä dpo 7 vaihtu puolen yön jälkeen ja dpo 6 aamulla heräsin tosi koviin vatsa kipuihin. Nyt vaan jomottaa molempia munasarjoja. Onkos tuon piikin tepposia..

Herukka kp 22/26-30 dpo 7
 
Herukka, itse pistin aina 10000IU, mutta en kyllä muista että noin pitkällä ois enää mitään oireiluja ollut.. silloin oviksen aikaan kyllä hetkellisiä kramppeja.

Villis, jospa ois hyvä merkki?!

Ronya, sait vissiin eilen pistosurakkasi päätökseen? Tsemppiä punktion odotteluun, se on itselleni se jännittävin operaatio tässä :nailbiting:

Minä puolestani aloitin pistokset eilen! Nyt vaan pistellään loppuviikko ja maanantaina sit kurkataan, että mitä on saatu aikaan.

Tsemppiä kaikille meneillään oleviin tilanteisiin!!
 
Pikaisesti omanapailua. Mulla kp7 ja pidetään kokonaan välikierto, en siis syönyt edes letroja enkä aio tikuttaa ovistaa eikä onneksi kyllä oo testejäkään :smug: Toisaalta ois ollu kiva nähä, tuleeko puolen vuoden letroilun jälkeen minkäänlaisia viivoja tikkuun luomukierrossa, mutta töissä on tää ja ens viikko niin hullunmyllyä, että tää homma on nyt pakko jättää taka-alalle. Lokakuussa sitten tehdään se viimeinen inssi.

Tssmppiä kaikille, toivottavasti saadaan pian plussia kun täällä on monella jo rankemmatkin hoidot menossa! :Heartred
 
Takaisin
Top