Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Tää "Ottaako vai eikö ota?" -kysymys on kyllä aina yhtä hankala... Mä oon just menossa Profeettojen keikalle ja jätin autonkin kotiin tän kelin takia, joten mietin, ottaisinko yhden siiderin siellä. Ja huomenna vappubileet, tosin autolla meen käytännön syistä, mutta sen puolesta vois kyllä yhden skumppalasin ottaa, mutta sit taas en tiedä viittinkö riskeerata mitään follinkasvattelun kannalta... Ei kyllä mitään munasarjatuntemuksia oo ollu, että ehkei siellä mitään edes kasva.

-Frozen kp8, tiistaina tokan Letro-kierron vasteultra
 
Frozen mullahan oli tässä kolmannessa letro-kierrossa vähiten tuntemuksia ja silti paras vaste :grin Mutta kyllä mäki oon alkukierrossa oon 1-2 ottanu ihan huoletta.
 
Niinpä frozen kaikki täsmäis just eikä melkein. Mutta noi paperiin jääneet pienet punaiset tahrat oli kyllä sellasia et ois voinu jäädä huomaamatta jos en olis paperiin katsonut ihan tarkoituksella. Eli määrä oli ihan kuin pipetillä pistelty paperiin. Pari tuntia ton jälkeen alamahalla kävi joku ihme "suonenveto" tunne. Mä en osaa kuvailla sitä paremmin se kesti 2-3min ja oli ailahtelevaa. Lisäksi tänään lämmöt notkahtanut alas ( eilen vielä 36.7-36.9 ) luin jostain että jos kiinnittyminen tapahtuu lämmöt tekee notkahduksen. Mut eipä nää mene aina kun oppikirjoissa ja niin kuin totesin, todellla vaikea uskoa plussaan.

Vitsi miten ihanaa frozen pääset profeettojen keikalle :P aaaah... cheek on mun salainen päiväuni. Räppiä tulee kuunneltua enimmäkseen jo lapsuudesta asti :) muista nauttia ja pidä hauskaa :Heartred
 
Huutelen sivusta tuohon alkoholi-asiaan, että ei se varmaan huono ollu meillä plussa-kierrossa kun ovulaation aikaan skumppaa tuli juotua muutama lasi + sitten viikko sen jälkeen oli vähän enemmän kosteampi ilta :P
Jokainen toki tekee omat ratkaisut :) Toki enemmän ne letrot siellä on vaikutellu :P

Puhvis 19+1
 
Deb, pahoittelut tädistä :sad001 toivottavasti tutkimuksissa löytyisi nopeasti syy miksei tärppää, ja pääsisitte pian aloittamaan hoidon :)

Tsemppiä piinailijoille :nailbiting::)

ON: Eilen talleteltu, ja taitaa siihen jäädäkin :shifty: en jaksa enää "pakottaa" tota miestä..
Ihmettelin kun katoin omakannasta, siellä luki että molemmat munasarjat monirakkulaiset :eek: ja lekuri sanoi että kaikki näyttää hyvältä :bored: noh, täytyy siellä aukkarissa kysyä että mikä juttu.. Simppatulokset ei vieläkään näy, onkohan ne unohtaneet laittaa jotenkin ne näkymään siellä kannassa..
 
Elisenda meidän miehenkään simppa tulokset ei näy omakannassa :eek: kävin eilen katsomassa kun halusin nähdä onko mun proge tulokset siellä ja samalla pyysin miestä käymään omassa. Ilmeisesti ne ei sit tule omakantaan ollenkaan :sad001 kun saatiin simppatulokset jo yli 1kk sitten puhelinsoitolla,
 
Muokattu viimeksi:
Lume, vähäistä sen kiinnittymisvuodon ilmeisesti kuuluukin olla. Ja vielä toi lämpöjen lasku, niin kyllä nyt kuulostaa hyvältä! :)

Triana, joo mäki päädyin eilen sit yhteen siideriin ja tänäänkin ehkä juon yhden skumppalasin. Alkukierrossa tuskin noilla just on mitään vaikutusta. :)

Puhvis, kiitos taustahuuteluista ja mukavaa odotuksen jatkoa. :)

Elisenda, onpa outoa, että lääkärin puheet ja omakannan tiedot ei täsmää! Kysy joo ihmeessä siellä aukkarissa, että mitä toi nyt meinaa... Ja kannattaa ilmeisesti muistuttaa simppatulosten kirjaamisesta. Me kun käytiin pelkästään simppatestissä yksityisellä klinikalla (joka on kaiken lisäks eri klinikka kuin mihin päädyttiin hoitoihin), niin saatiin sieltä paperilla kotiin noi tulokset. Mies ei oo käyny edes katsomassa, onko ne omakannassa (sillä on monta vuotta edellisestä lääkärikäynnistä, koska se ei sairasta oikein koskaan mitään pientä nuhaa lukuunottamatta), mutta toki noi simppatuloshommelit riippuu varmasti siitä, onko ne just ollu yksityisellä vai julkisella. Hyvä että teillä eilen kuitenkin tallettelut onnistui! :)
 
Tosta alkoholista, itellä on vähän sellanen kanta ollu että ainaki ennen hoitoja oli kierron mikä vaihe tahansa, otan samalla tavalla kun ennenki koska moni tuttu sairaanhoitajakin on sanonu et vaikka oliskin raskaana niin edes sillon jos menkat on paei päivää myöhässä, niin ei se vaikuttais alkioon mitenkään.. toiset taas sanoo että vaikuttaa. Mut ei voi kuitenkaan kahden vuoden lapsettomuuden jälkeen elää jokaista loppukiertoo niin että ois raskaana. Toisaalta yleensä kun otan niin otan vaan muutaman, kun ei toi yökerhoilu oo enää yhtä hienoo kun ennen, vaikka nuori oonkin vielä :D

Eilen ei tarvinnu miettii sen kummemmin kun just oli menkat alkanu :D oltiin tapparan torijuhlissa (hyvä Tappara! :Heartred) ja kaverin tupareissa, tuli otettua reilummalla kädellä eikä mulla (onneks) tullu edes krapulaa, vaikka olinkin pitkästä aikaa loppuun asti. Vähän väsyttää ainoostaan. Tänään mies taas menossa vappua viettää, se ei ollu siis eilen ku palas työreissulta. Menee vähän ristiin, mutta saadaanpahan viettää omien kavereiden kans aikaa :) ens viikolla tarkotus tehdä jotain spesiaalia sit yhessä :) Ite otan rennosti tänään, kun en ihan viitti kahta päivää putkeen..

Frozen, aattelinkin että kaikesta päätellen mulla pitäis olla kaikki kunnossa, kun täysin normaalit kierrot jne. Ellei sit oo se vasta-ainehomma. Ens viikolla varataan ne labrat ja miehen simppanäyte pitää viedä ni sit selviää enemmän :)

Niin ja mietin nyt että koska mun kannattais tässä kierrossa alottaa oviksen tikuttelu, nyt ollu kaks pitkää kiertoo (32 ja 34pvää), mut ennen sitä oli 26 päivän kierto :D veikkaisin et joku kp10 ois sellanen passeli? Kun tullu ovikset kp11, kp16 ja kp19.
 
Moi ja mukavaa vappua kaikille :)

Deb: Joo, oviksia on bongailtu kyllä, monena kiertona, mut jotenkin alkaa toivo loppumaan tän asian kanssa että en oo jaksanut enää kytätä niitä. Tuntuu että tulee kahta kovempi ressi siintä. Kaikki kaverit on raskaana. Toiset raskaana vaikka ei olisi lapsia enää halunneetkaan, turhauttavaa.

En ole tehnyt edes raskaustestiä. Vuoto joka oli, alkoi tosiaan sillä ruskealla vuodolla ja päättyi ruskeaan vuotoon. Ihan kun siirappia olis alkkareissa kun kävi vessassa. 2 päivää kesti. En tiedä mitä lie on.. Mitään raskausoireita ei ole.

Hoidot alkaa joo. 18pv mennään sairaalalle mieheni kanssa yhdessä ja katsotaan sitten mitä tapahtuu.
 
Mä nyt tuun tänne ihmettelemään.. mulla on siis menkat nyt, kp2 menossa. Vuoto on ihan kirkkaan punasta ja normaalia, ehkä vähän niukempaa kun yleensä. Se mitä ihmettelen, on että oon tosi paljon normaalia väsyneempi, nukkunu muutamana päivänä päiväunet ja silti valmis menemään yöunille jo aikasin illalla. Lisäks mulla on aivan järkyttävä ruokahalu ja kokoajan nälkä, vaikka oisin just syöny. Normaalisti menkkojen aikaan ruokahalu ihan kadoksissa ja energiat katossa.

Pelkään eilisen juhlimisen takia että mulla ois valemenkat, koska haamuilin kuitenki :eek: testejäkään ei oo niin en voi varmistaa (negaa) asiaa. Tekis mieli käppäillä lähikauppaan ostamaan pc :hilarious:
 
Frozen totta kyllä että ei sitä vissiin kamalasti tule. Kohta ja pianhan se nähdään.
Lämmöistä sen verran vielä et toissapäivänä oli 36.9 eilen 36.8 ja tänään 37.04 :eek: ! Ps. Tulin jo nukkumaan kun niin on väsy. :P ihanaa Vapun jatkoa kaikille :Heartred
 
Herukka, kannattais kyllä varmaan tehdä varuiksi se testi, jos kuukautiset on ollu vaan pelkkää ruskeaa parin päivän ajan! Eihän kaikille edes tule raskausoireita, varsinkaan niin varhaisessa vaiheessa.
 
Frozen, mä vaan toivoin et semmosta kiinnittymisvuotoa olisi tullut. Se olisi ollut se selkeä merkki. Mutta niinkuin sanoit, ei sitä kaikilöa tule. Siihenkin varmaan vaikuttaa niin useat eri seikat..

Elisenda, onpa outoa, ettei tiedot täsmää. Kyselet sitten aukkarissa, että mikä on homman nimi!

ON: dpo 12. Eikä mitään hinkua testata. Milä mua vaivaa? Viime hoitokierroksella testaaminen oli koko ajan mielessä, vaikka lopulta vain kaksi testiä tein. Nyt jotenkin semmonen olo, et kyllä mä sen tuloksen kuitenkin saan tietää :D pystyinpä eilen vielä ottaa lasin skumppaa, kun en ollut raskaana. Ei testiä, ei raskautta. :wink
 
Deb, tee ihmeessä varmuuden vuoksi testi. Jos se on nega, niin kp10 on varmasti hyvä alottaa o-testailut. :)

Herukka, sinun myös kannattaisi varmaan tehdä varmuuden vuoksi r-testi. :) Se, että toiset saa vauvoja vaikkei välttämättä ois halunneetkaan, on niin turhauttavaa.

Lume, vitsi että toi väsymyskin kuulostaa niin lupaavalta oireelta!! :)

Eltsi, ehkä toi on merkki siitä, että tiedät jossain takaraivossasi nyt olevasi raskaana? :) Tule kertomaan tänne sitten heti kun olet testannut! :)
 
Ei mulla muuta:
e6a77bdd389330bb3f334852c9a69a4e
 
Eltsi, toihan on haalee plussa!! Onnea ja vahvistumisia :Heartred Mulla tuli tippa linssiin kun näin ton kuvan, oon aivan superonnellinen sun puolesta! :Heartred Nyt kovasti tarrasukkia matkaan!

Frozen, ajattelin joo tänään mennä sen verran kauppaan että testiä ostan :)

Herukka, sinuna tekisin testin, ei noi ihan menkoilta kuulosta ainakaan :)

ON: Mulla näyttää siltä että vuoto loppu tänään seinään, kaks päivää siis vuoti ja nyt oon vielä enemmän pyörällä päästäni ja toivoisin kovasti että kaapissa olis testejä.. vaan eipä ole. Ei ollu ihan normaalit menkat ainakaan, kaks päivää normaamia niukempaa, mutta veristä vuotoo ja ei minkäänlaisia kipuja, normaalisti joudun kaks päivää syömään särkylääkettä.

Sit on vielä tää nälkä ja väsy, ja aivan ylettömän tyyni ja oudon onnellinen olo, mikä ei kyllä käy ollenkaan menkkojen kans yhteen :hilarious:
 
Vähä omanapailen. Eilen ja tänään on alavatsa tuntunu jotenki "kireältä", en osaa sen paremmin kuvailla. Jos hedelmöitys ois tapahtunu niin kiinnittyminen ois kai kuitenki vasta pp6-pp10? Mies on jotenki ollu tosi varma, että nyt on heti ekasta hoidosta napannu. Pitäny vähä toppuutella sitä että kyllä se kuitenki aika epätodennäköstä on.. Just kyllä kaveri kerto että eräs hänen kaveri tuli raskaaksi ekasta inssistä. En vaan jotenki voi uskoa että koskaan saan niitä kahta viivaa tikkuun, se on jotenki niin uskomaton ja mahdottomalta tuntuva asia.

kp17/23-28, pp5
 
Takaisin
Top