pissalla käynti ei ole lisääntynyt

Hepa85

Silmät suurina ihmettelijä
Olen tässä mietiskellyt, että kuuluuko tuo vessassa ravaaminen aina normaalisti alkuraskauden oireisiin vai onko täällä muitakin joiden ei ole tarvinnut käydä sen enempää kuin ennenkään? Itse ravasin vessassa päiväsaikaan töissä ehkä viikolla 5 useammin kuin ennen, samoihin aikoihin tein plussa testin ja oikeastaan sen jälkeen ei ole kyllä enää tarvinnut vessassa juosta, ei varsinkaan yöllä. Omat raskausoireeni ovat muutenkin olleet ihan minimaalisia, ja nyt ne vähätkin tuntuvat kadonneen tyystin joten alkaa huolestuttaa. Tänään tuli rv 7 täyteen.
 
No en ole kyllä itekään öisin heräillyt juoksemaan vessaan enkä ainakaan itse oo huomannut että oisin tos iha alkuvaiheilla pissalla ravannut kovinkaan useasti. Enemmän alkanut nyt tosiaan toi ravaaminen mutta sekin on vaan päiväs aikaan eikä tuu öisin herättyä ollenkaan. :) 
 
Ei minäkään ole joutunut ravaamaan useammin vessassa. Mietin tätä juuri pari viikkoa sitten ja pohdin, pitäisikö huolestua ;-)

Mutta - aikaisemmin join aamulla kupin kahvia ja töissä jättimukillisen teetä sekä aamupäivällä että iltapäivällä. Plussaamisen jälkeen ei kuitenkaan ole tehnyt mieli kuumia juomia tai mitään kofeiinipitoista. Siitä huolimatta olen käynyt vessassa suunnilleen yhtä usein, joten ehkä olisinkin joutunut siirtämään työkoneeni naistenvessan puolelle, jos olisin jatkanut teenjuontia...

Raskausoireet on yksilöllisiä ja ainakin lievempinä tulee ja menee. Mullakin on kadonnut välillä päiväksi ja tulleet sitten takaisin. Jokaisen oireen puuttumisesta ei kannata huolestua, sen minäkin olen jo oppinut tähän mennessä (rv 10+0) :-)
 
Oletko muuten käynyt varhaisultrassa? Minua ainakin rauhoitti nähdä tasaisesti sykkivä pikku sydän. Tieto siitä, että kyllä siellä alkio on ja ihan vieläpä elossa, vaikka oireet olivat ja ovat suhteellisen vähäisiä ja välillä vielä olemattomampia, auttoi kestämään seuraavien viikkojen epävarmuuden paremmin.
 
Takaisin
Top