Pillereiden lopetus ja kovat alavatsakivut

Anilla

Silmät suurina ihmettelijä
Heiiiips! Löytyisköhän täältä kohtalontovereita tai muuten vain viisaampia ihmisiä auttamaan huolestunutta ja epätietoista... Lopetin pillereiden syönnin 2viikkoa sitten n. 16 vuoden syönnin jälkeen (Mercilon). Minulla alkoi kp11 kohdalla alavatsakivut oikealla puolella ja painetta on siitä asti tuntunut sekä keskellä, että oikealla puolella vaihtelevasti, mutta nyt jo kuitenkin neljän päivän ajan... Paine on niin kova, että nauraminen vihlaisee ja liikunta (hyppiminen) tuntuu epämiellyttävältä.
Onko muilla ollut samanlaisia oireita pillereiden lopettamisen jälkeen. Johtuneekohan tuo hormonitoiminnasta vai voisiko olla ovulaatiooireita?? Ja jos teillä on ollut samanlaisia kipuja heti pillereiden lopettamisen jälkeen niin tulivatko ensimmäiset luomuenkat sitten ajallaan?
 
voi olla ihan kyllä ovisoireitakin.
varsinkin kun sun kroppas nyt heräilee kunnolla niin nehän voi olla vaikka kuinka
voimakkaat.
muuta en itse osaa asiaan sanoa[:)]
 
Itse söin myöskin Mercilonia (2v.) ja samanlaisia oireita koin myös itse lopettamisen jälkeen, tosin hieman lievempinä, en muista että olisi ihan vihlonut nauraessa, epämukavaa painetta kuitenkin ja pientä vihlontaa asennosta tai liikkumisesta riippuen. Ensimmäisten menkkojen jälkeen oireet loppuivat, mutta siitä vaikuttiko se menkkojen luonnolliseen tuloon mitenkään, en ole täysin varma sillä itselläni on luonnostaan epä-säännöllinen ja hyvin pitkä kierto.
Näin minulla, vielä ei ole tärpännyt (liekkö edes ovuloinut heti pillerien lopetuksen jälkeen), mutta mistä sitä tietää jos vaikka siellä ovuloitaisiinkin [;)]
 
Veikkaan kans ovista. Mulla oli myös pitkän pillerirupeaman (10v) jälkeen ensimmäinen ovis TOSI kivulias, vihloi pari päivää niin että piti vaan maata kippurassa ja syödä särkylääkkeitä... Sittemmin onneksi helpottanut vaikka huomaa oviksen yleensä yhä. Ja ajankohtahan sulla passais siihen myös. Menkat tuli sen jälkeen sitten lähes yhtä säännöllisenä kuin pillereiden kanssa (alkoivat sekoilemaan vasta ekojen luomumenkkojen jälkeen).
 
 
Takaisin
Top