Pikkusisarusta odottavat

Täällä tuleva isoveli valvoo ainakin tänä yönä :sleep011 Oon niin väsynyt raskauden takia, vaikka nukun päikkäritkin nykyään pojan kanssa. Saattaa vaikuttaa myös se, että mies tekee nyt 12h vuoroja niin yksin saa olla lapsen kanssa. Mikä lie eroahdistus kausi meneillään kun sylissä vaan nukkuu, vaikka sitä ei ole tehnyt moneen kuukauteen :whacky011
 
Meidänki poika nyt 10 kk :happy: Ja sukulaiset varmasti ottaa asian hyvin vastaan ja osalta tulee aika varmasti kysymyksiä puolin jos toisin :joyful: Kavereistakin suurin osa ottaa asian hyvin, mutta on tietty muutama niitäkin jotka ei otakkaan niin kauhean hyvin :hilarious:
 
Meillä on tulossa pikkusisarus 7 kuukautiselle tytsylle. :-) Meillä ottaa varmasti perhe ja ystävät uutiset hyvin vastaan, kun tosiaan on sanottukin, että saa tulla kun haluaa. :Heartred
 
Meillä on 1v4kk tyttö ennestään. Pieni ikäero oli toiveissa, mutta nyt mennään tällä reilulla 2vllä joka toivottavasti tulee. Tyttö on ihanan hoivaava jo kaikkia pieniä vauvoja ja nukkeja kohtaan joten innolla odotan tulevaa !!
 
Esikko täyttää tulevana sunnuntaina vuoden, eli noin 1v8kk tulee ikäeroa.
Silloin kun on puhuttu miehen kanssa ikäeroista ni ollu että tällänen olisi kiva ikäero, mutta olin lähes varma että ei se niin vain onnistu.. :-)

Varmasti tulee olemaan rankkaa kyllä mut eiköhän se siitä.
 
Saanko miekin tulla tänne, vaikka onkin jo kaks lasta? :) Tytöt on 2/15 ja 8/16 syntynyt, eli pienempään tulee 2v ikäero. Pienempi ikäero ois ollu toiveissa, mutta minkäs näille mahtaa. Kovasti pelottaa et jos tää menee kesken, niin taas pitenee ikäero..
 
Mulla tyttö on pikkasen yli vuoden, niin ikäeroa tulee 1v9kk. Väsymys täälläkin kova, nukun myös lapsen kans päikkärit. Nyt ollaan yöimetyksistä luovuttu. Neljäs yö ilman tissiä takana ja viime yö oli eka vaikeampi.

Saa nähdä luopuuko hän tissistä ennen uutta tulokasta vai pitääkö tässä alkaa tutustumaan tandem imetykseen :rolleyes: tosin mulla ekassa raskaudessa tuli tosi helposti supistuksia, niin saanko edes imettää loppuun asti.
 
Meillä poika täytti just 1v ja samana päivänä tein plussa testin :)
Mielestäni ikäero on sinänsä hyvä ettei poikaa tartte nyt laittaa tarhaan ollenkaan pitkään aikaan
 
Itse olen saanut nukkua esikoisen puolesta täysiä öitä lähes poikkeuksetta 7 viikon iästä alkaen. Nyt oli muutamia öitä kun heräsi kun oli kontannut outoon asentoon yöllä. :-) Nyt sitten tosiaan hormoonit valvottaa aamuyöllä joten lievää väsymystä ja kiukkuisuutta havaittavissa omassa mielialassa. :-| Toivon, että tämä suht pieni ikäero säästäisi mustasukkaisuudelta, rankkaa tulee kyllä varmasti olemaan.
 
Huh, aikamoisia sissejä ootte jotka noin tiukalla ikäerolla ootte uskaltanut uudelleen raskautua :D Nostan hattua. Mä/me ollaan niin mukavuudenhaluisia vissiin että tää 2v. 7kk mikä nyt olis tulossa oli kyl ihan minimitoive :D Toiveena olis että saatais esikoinen esim. kuivaksi ennen kun vauva syntyy mutta saas nähdä mitä tyttö on ite mieltä..
 
Mie oon kanssa vähän aatellu et kaikki vaan samalla kertaa ohi :D mutta mutta.. jos tässä hyvin käy niin syksyllä on kaks uhmaikästä ja pieni vauva :eek: :'D
 
Takaisin
Top