Pikkujoulukausi/joulu/UV ja raskaus

Rouva L

Näppärä viestien naputtelija
Tammimammat 2018
Pitääpä tästäkin vielä tehdä avaus, kun juuri eilen tuli juhlittua miehen kanssa pikkujouluissa... tuli juotua glögiä ja maistettua alkoholitonta olutta (yöks). Tanssittua hullun lailla ja mentiin vielä kännikebabille porukan kanssa. Miesparka joutui juomaan munkin shotit ja nyt sillä on hirveä krapula! [emoji28] vasta kebabin jälkeen porukka tajus että me ollaan liikkeellä omalla autolla ja kysy että kuka muka on riittävän selvä kuskiksi. Mä sanoin olevani kuski ja se kyllä hiljensi porukan, koska oon tunnetusti ollut melkoinen bile-eläin. En tiedä uskoko kukaan meidän selityksiä siitä miksei tultu taksilla.. mutta toisaalta olivat myös niin kännissä että tuskin tänään enää muistavat.

Tämä siis alustuksena sille, että eipähän oo koskaan ennen tullu biletettyä selvänä ja ihmeen hyvin sitä jaksoi tappiin asti. Hyvää harjoitusta joulun ja uuden vuoden juhlille, toivottavasti pystyy vielä jatkossakin hämäämään ihmisiä, kun en asiasta vielä näin aikaisessa vaiheessa haluaisi puhua. [emoji4]

Minkälaisia pikkujoulukokemuksia muilla?
 
Mulle toi kuulostaa piinalta, tämän uuden väsymyksen kanssa on jo niin ihanaa olla sängyssä klo 21 kirjan kanssa :shy: eilen oli jo haastetta pysyä hereillä ja katsoa Saara Aallon esityksiä (nolo?) :)

Olen useasti juhlinut mieheni ystävien kanssa ilman alkoholia ja meiltä on monet kerrat kysytty että olemmeko raskaana.. tämä kun luonnollisesti on suomalaisen ainoa syy olla juomatta :eek:
Nyt ovat jo tottuneet asiaan eivätkä huomioi. Mutta teille jotka ootte olleet aikaisemmin kovia bilettämään niin onkin hieman haastavampaa. Mä oon usein perustellut juomattamuutta seuraavan päivän salitreeneillä yms.. ja totta se on silloin ollutkin :wink

Ihanaa juhla-aikaa kaikille jotka pysyvät hereillä!
 
Perjantaina olin perin työkaverin kanssa viettämässä rauhsllisia pikkujouluja, onneks he ovat sellaisia, jotka ei muutenkaan vissii paljon ryypiskele. muuten kyllä jännittää kaikki tulevat juhlat, et miten kestän selvinpäin muiden kännäämistä. Ite oon ollu myös aika menevää sorttia mut onneks mieskin on luvannu ottaa rauhallisemmin ns. ryyppyjuhlat....
 
Mulla jäi nyt kahet pikkujoulut välistä, kun en viitsi selitellä enkä katsella toisten kännäämistä.. Näitä tuli ooteltua semmoset 3kk.. Ens vuonna sitten!
 
Hauska kokemus sulla Rouva L! :smiley-bounce022

Itsehän olin eilen keikalla, alkoi 23.30 ja nukkumaan päästiin 1.30. Aivan järkyttävää! :smiley-angry017 tää väsymys on ollu jotain aivan hirveetä, esikoisen raskaudessa oli ihan samalla tavalla. Tuntuu ettei aamulla jaksa silmiä avata ja jo pari tuntia heräämisestä tekis mieli ottaa päikkärit. Huhhuh. Josko se helpottais tästä viikkojen kuluessa :smiley-bounce022
 
Töissä kävin pikkujouluissa syömässä, mutta lähdin ruokailun jälkeen kotiin, kun alkoi väsyttämään. Kellohan oli jo kuitenkin yhdeksän :D vaikka olenkin vasta 19v. ei juomattomuus ole haitannut millään tavalla. Suomalaiset yleensä kysyvät että "miksi et juo", mutta jatkuva ryypiskely ei aiheuta kysymyksiä, joka on outoa. Kun en ollut raskaana niin saatoin käydä kuukaudessa kerran tai kaksi viettämässä iltaa ja juomista kului noin sixarin verran :) enkä yleensä mennyt baariin, koska en viihtynyt kännisten ihmisten ympäröimänä :D
 
Itse juuri viime viikonloppuna pikkujouluristeilyllä.. Yhdelle kaverille sanoin että on tämmöinen käynyt..
Linja-autossa alkoholitonta siideriä (hyppy jos voin suositella jos siideristä tykkä)

Laivassa porukka alkokin olee sen verran humalassa että kun join grogi lasista niin kukaan ei epäilly
 
Itse pääsin helpolla pikkujouluista kun "kuskin nakki" osui.. :grin
Joulu se vasta jännittääkin, kun olen tunnetusti kalan suurystävä.. :nailbiting:
 
Täytyy kyllä sanoa että aika tahditonta myös ihmisiltä udella että ootko raskaana.. eiköhän heille kerrottaisi jos asia heille kuuluisi.. :wink mulla ei ole vielä ollut väsymystä, joten mielenkiinnolla odotan jatkoa oireille, voi olla että itsekin jo uudenvuoden aikaan on jo klo 21 sängyssä ihan raatona. :D
 
Meillä oli firman pikkujoulut perjantaina ja selvinpäin tuli oltua, kun arvailin plussaa. Eipä kukaan mitää epäilly, oon ollu ennenkin kuskina. Työkavereina siis mulla on vain 9 miestä! :)
Muutenkin olen todella huono juomaan, todella harvoin ja silloinkin vähän. On tuo makukysymyskin, kaikki litkun kun ei vaan alas mee, sen pitää olla hyvääkin eikä juoda vaan juomisen ilosta.
 
Takaisin
Top