pikkuisen sykkeet

nane♥

Näppärä viestien naputtelija
Minkälaisia sykkeitä olette jo saaneet pikkuisesta?

Mä olen koti laitteella saanut 140-150 siltä väliltä , välil tietenkin pomppii ylös ja alas. Neuvolassa ei ole vielä kuunneltu ollenkaan. Seuraavaa Neuvola aikaa odotellessa.
Edellisissä raskauksissa olleet aika lailla samat.. ja poikia tullut.

mitenkäs teillä?
 
Minkälaisia sykkeitä olette jo saaneet pikkuisesta?

Mä olen koti laitteella saanut 140-150 siltä väliltä , välil tietenkin pomppii ylös ja alas. Neuvolassa ei ole vielä kuunneltu ollenkaan. Seuraavaa Neuvola aikaa odotellessa.
Edellisissä raskauksissa olleet aika lailla samat.. ja poikia tullut.

mitenkäs teillä?

Aika lailla samoissa sykkeissä täällä menty,145 tainnu olla aika usein ☺
 
Meki aika samoissa eli n. 140-150 :) Neuvolas syke ole 150.
 
Täällä oli ultrassa 162 ja neuvolassa 157. Aika nopee syke ku vertaa ylläoleviin...!
 
Muistaakseni se syke hieman laskee, mitä pidemmälle raskaus etenee, joten siinä ainakin yksi syy vaihteluille.
 
Liljuska, meillä on syke ollut kahdella mittauskerralla noin 170.

Olis ihan mielenkiintoista tietää onko kenellekään tullut tuollaisilla sykkeillä poikia, vaan onko nopeamman sykkeen omaavat aina olleet tyttöjä? :p En ainakaan siihen usko, että jokin tietty maaginen raja sykkeissä minkä perusteella voisi sukupuolta varmasti tietää. Ja muistaakseni sen on kylläkin osoitettu olevan ihan huuhaata, että voisi sykkeen perusteella sukupuolen määrittää.
 
Meillä on noilla kahdella ensimmäisellä sykkeet ollu siellä 140 tuntumassa, aina alle 150, ja poikia tosiaan molemmat. Eilen lääkärikäynnillä kuunneltiin syke, mutta ei sanonu tiheydestä mitään. Mielenkiinnolla kyllä odottelen, että mimmoisia sykkeitä tulee.
 
Meillä pienen syke on vaihdellut 138-150. Mä ehdin jo tuosta alle 140 sykkeestä miettimään, että onko kaikki ok. Lääkäri sanoi, että tyypilliset raja-arvot ovat 130-170 ja tärkeintä on kuulemma, että ei olisi rytmihäiriöitä. Välillä ahdistun noista neuvolan mittaamista erilaisista arvoista ja käyristä, olisin varmaan tyytyväisempi, jos lääkäri vain toteaisi, että hyvät sykkeet juu.
 
Mä ootan seuraavaa neuvolaa 29pv et neuvola täti sais kuunnella paremmal laittel sykkeen... meillä tosiaan välil pyörinyt 180 ja 120 matalimpana.
 
Tällä kertaa syke oli hieman hillitympi :) 150:n molemmin puolin kuulemma oli. Sydänäänet saatiin heti kuuluviin dopplerin koskettua mahaan, mutta tyyppi päätti liukua heti karkuun! :grin Uudelleen löytyi pian kuitenkin :wink
 
Maanantaina neuvolassa sykkeet huiteli välillä 160 välillä oli 140 :Heartred oisko tytön sykkeet
 
Tänään oli neuvolapäivä ( rv 15+2 ) ja sykkeet oli 140 - 150 lukemissa. Ennen sykkeiden löytymistä Tiiveröinen monotti pari kertaa heikkojen äänien kera ja sitt livahteli karkuun, mutta kappas vaan kiinni! :grin

Ja siellähän se pikku pumppu jyskytti mukavasti. Mieheni sanoi jälkikäteen, ett syke oli mukavasti noussu mulla etsintöjen aikana...ihmekkös tuo, kun heti ei kuulunut. :wink
 
Takaisin
Top