Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Nyt kp26 (dpo11) äsken peittojen heiluttelun jälkeen tuli aika reippaasti kirkasta verta iha puskista, nyt letrozolien kans kierto ollu säännöllinen 30pv, noh, enpä ehtiny tuhlata testejä ja säästyin pms oireilta :)
Plussa onnea Heltsulle ja muille piinailijoille ! :)
Pipsu se veri voi tulla ihan emättimen limakalvoista. Itse vuosin kunnolla verta 3pv kerran ihan normiseksin jälkeen (siis ei mitään perinteisestä poikkeavaa), lääkäri sanoi et voi ne limakalvot joskus vaan mennä rikki, mulla sitten loppui se vuoto ja paikat rauhoittuivat, kun olin hissuksiin jonkin aikaa. Tästä kyllä on jo jokunen kuukausi, mut silti. Peukut pystyssä sulle/teille....
 
Pipsu se veri voi tulla ihan emättimen limakalvoista. Itse vuosin kunnolla verta 3pv kerran ihan normiseksin jälkeen (siis ei mitään perinteisestä poikkeavaa), lääkäri sanoi et voi ne limakalvot joskus vaan mennä rikki, mulla sitten loppui se vuoto ja paikat rauhoittuivat, kun olin hissuksiin jonkin aikaa. Tästä kyllä on jo jokunen kuukausi, mut silti. Peukut pystyssä sulle/teille....
Hope so, sen jälkeen ei oo kyllä enää tullu, mulla on nyt tämmönen itsehillintä harjoitus ja vain yksi r-testi kaapissa, sen teen vasta, jos näyttää, että maha alkaa kasvamaan :hilarious:
 
Vaiana älä muuta sano,tämä on kyllä todella hämmentävää. Koskaan ei tälläistä ole ollu mutta kerta se on ensimmäinen.
Pakko tähän on jonkinlainen selvyys saada,myös näihin o-plussiin.
Mikäs sinun tilanne on?

Oma tilanne: tänään sain testiin aamulla vilkkuvan naaman. Päivällä turvotus ja nippailu sai testaamaan uusiksi ja sainkin pysyvän naaman :) piinailu alkakoon siis!

Lasketteko te muut plussapäivän dpo -1 vai 0 ?
 
Samoin kuin Emk, eli huomenna olis 0 ja tiistaina dpo 1 :)
Nyt tsemppiä ja talletteluiloa! Mä pidän sormet ja varpaat ristissä teille! :Heartred
 
Lasken samoin siis! :) kiitos vastauksista!
Ja kiitos Meemis:Heartred toivottavasti pääsisi tässä kierrossa, sun jalanjäljissä, ihailemaan kahta viivaa :)

Ps. Olin muuten tosi hurjaa pahoinvointia tänään..ihan tuli raskausajat mieleen. Ei siis oksentamista, mutta järkyttävä etominen. Kaipa se ovisoire oli :D
 
Mä sain ensimmäisen vahvan + o-testiin lauantaina. Sama homma eilen! Mistä päivästä lähtiä laskemaan? o_O mä olen vähän tollo näissä, mut onko itse ovis yleensä plussausta seuraavana päivänä?
 
Vai dpo 2, kun "eka plussa" oli lauantai? Mulla ei koskaan aiemmin ole testit näyttänyt noin vahvaa +,saati kahtena päivänä :woot: Superovis hahhhah
 
Jahas. Kaivaudun takaisin kolooni. Lyhyin piinailu ikinä. Täti saapui. Kp 24 jäi kierron pituudeksi.. Ensi kierrossa kyllä tikutan...
 
Siis jaa.. tänään taas runsasta kanamunalimaa o_O tosin ei täysin kirkasta sunnuntai iltapäivällä oli siis hymynaama testissä.
Mitäköhän tästä taas päättelisi :D
 
Siis jaa.. tänään taas runsasta kanamunalimaa o_O tosin ei täysin kirkasta sunnuntai iltapäivällä oli siis hymynaama testissä.
Mitäköhän tästä taas päättelisi :D

Vastaan tännekin et toi vois olla mun tekstiä! Onko ne jotain oviksen jäljiltä irtoavaa vai mitä ihmettä. Mä oisin mieluummin ollut ilman mitään ihmeellisyyksiä tän piinailun ajan... epäilen ettei tiedä hyvää lopputuloksen kannalta. :meh:
 
Takaisin
Top