Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Huomenna!!
Mulla vaan pieni probleema. Äiti tulee meille yöksi enkä tiedä miten suoritan testauksen niin ettei se näe. Tai siis lähinnä tikun tuijottelun :)
Pitää salakuljettaa se testi makkariin ja käydä siellä kattelemassa. Olis vaan niin ihanaa kun sais rauhassa ihmetellä.
Lähdetään huomenna reissuun ja pakkasin ne loput testit jo mukaan. Ja siteet, varmuuden vuoksi. Mä oon aina testannut "salaa" mun mieheltä mut en tiedä onnistuuko se la aamuna hotellihuoneessa. Voi olla et silloin jää testailut, ellen sit vaan avoimesti toimi.
Olin vaan ajatellut et jos plussaan niin pitäisin sen salassa vähän aikaa ja antaisin testin 10v yhdessäolo lahjaksi.
 
Tänä aamuna testattu puhdas nega. Testaan sunnuntaina tai maanantaina uudelleen. Mä kun oon niin malttamaton ettei jaksa odottaa. Tsemppiä sulle Miilo toivottavasti sä plussaat!
 
Sama täällä , ei ois enempää negaa voinut enää olla. Mullakin saattaa huominen jäädä välistä. Palaillaan paremmin tuloksin sit parin päivän päästä!
 
Oireita on, juostessa tissit/nännit kipeät, alavatsa juilii ja selkä kipeä, väsyttää...
Testit negoja mut vasta ke tai to pitäs menkkojen alkaa.
 
Moro. En nyt tiedä vielä kuulunko tähän ryhmään tai muutenkaan saanko olla täällä, mutta jännitys iski: Eilen alkoi selkää särkeä ihan puskista, sitä jatkui koko päivän ja edelleen koskee kun liikkuu. Eihän siinä mitään, edellisissä raskauksissa ensimmäinen oire on nimenomaan ollut selkäsärky melko heti. Voi toki olla muukin selitys mutta saattaa olla mahdollista että oltaisiin vauvaan päin. Molemmat puolison kanssa kyllä toivottaisiin lisää lapsia, mutta juuri nyt on kyllä todella hankala aika sille. Mutta, jos plussa pärähtää niin takuulla on tarkoitettu :Heartred Halusin nyt vaan jakaa tämän johonkin, tämä tuntui sopivalta paikalta.
 
Vasta kp 25 eli ihan vasta just äskettäin ois kiinnittyny. Mulla kierron pituus heittelee 28-34 joten en osaa sanoa oisko ollu otollinen aika..... Teille kaikille kovasti myötäisiä ja stressittömiä tuulia!
 
Odotan että menkat alkaa jos alkaa. Vasta sitten 35kp tai jos tulee joku kuvittelemani lisäoire niin tuskin maltan niin kauaa odottaa! Aikaisintaan viikonloppuna kannattaa varmaan ellei menkat jo ala ennen sitä. Tänään pitänyt lämmintä kiedottuna vyötärölle selän päälle, ei niin kipeä kun eilen mutta tosi hellänä jotenkin.
 
Takaisin
Top