Piiiiiiiiiiiiiiiitkä kuukautiskierto?!!myöhäinen plussa toiveissa??

pemppu

Oman äänensä löytänyt
Tilanne tämä eli kuukautiset viimeksi ollu 6.6 ...nyt mennään kiertopäivä 45.....43 kohdalla tein negan....kaikenmaailman oireita on ollut ilmavaivoista pahaan oloon ja tissien kipeytymiseen ja menkkajuilimisia omituista oloa mahassa jne.  Just laskeskelin että ovulaationi on tainnut olla vasta tuossa 30.6 paikkeilla eli tosi myöhään..........toivoa siis vielä on että olisnkin raskaana tai sitten tää on vaan joku hormonihäiriö......ja varsinasita ehkäisyä ei ole ollut vuosikausiin........kokemuksia myöhään plussanneilta?
 
mulla oli itse asiassa melko samanlainen tilanne :) Viime menkat alkoivat 14.6. ja oletan oviksen olleen kp 18-19 paikalla. Siinä normi kp 15-16 tienoilla ei ollut mitään ovistuntemuksia ilmoilla... Plussasin kp 37 :) Viikot näyttäisi 5+4, mutta uskon niiden olevan ennemminkin 5+0... Tsemppejä! Kyllä se plussa vielä voi tulla!
 
täällä nyt menossa kiertopäivä 48 jos oikein laskin.........eilen taas yksi nega halpistestillä :/
valkovuotoa ja tissit kipeenä.......katsellaan :D
 


pemppu kirjoitti:
Tilanne tämä eli kuukautiset viimeksi ollu 6.6 ...nyt mennään kiertopäivä 45.....43 kohdalla tein negan....kaikenmaailman oireita on ollut ilmavaivoista pahaan oloon ja tissien kipeytymiseen ja menkkajuilimisia omituista oloa mahassa jne.  Just laskeskelin että ovulaationi on tainnut olla vasta tuossa 30.6 paikkeilla eli tosi myöhään..........toivoa siis vielä on että olisnkin raskaana tai sitten tää on vaan joku hormonihäiriö......ja varsinasita ehkäisyä ei ole ollut vuosikausiin........kokemuksia myöhään plussanneilta?

Mulla on myös viimeiset kuukautiset 7.6. ja ovis 27. pvä... Onkohan mitään toivoa olla raskaana(?) Tänään testasin ja nega oli. Mutta ollut myös oireita, esim. vasemmalta puolelta alavatsaa vihlonut, pahaa oloa, kuukautismaisia kipuja ym. Pillerit lopetin n. kesäkuun puolessa välissä, joten senkin vuoksi saattaa olla myöhässä. 
 
_kristiina:toivoa aina on vaikka testi näyttäiskin negaa ja sullaki ollut tosi myöhään ovulaatio ni voipi olla ettei vaan vielä näy testissä =)
toki pillereiden lopettamisen jälkeen kierto voi olla ihan sekaisin pitkään, mutta pidetään peukkuja että plussa pärähtäisi vielä molemmille :)
 
Pitää testailla vielä viikon tai parin päästä uudelleen, toivotaan että tärppää tai olisi tärpännytkin jo! Peukkuja molemmille, eiköhän se sieltä tule ennemmin tai myöhemmin =) 
 
Täällä testaillaan taas huomenna oikeen digitestin kanssa....negaa kyllä taas odotan......tänään ollut tissit ihan jäätävän kipeet :D
 
ja negahan tuo taas oli :(    tarvii vissiin vaan kohtapuoliin käydä lääkärissä jos löytyykin jotakin muuta vikaa kun ei noita menkkojaan kuulu :/ nyt ollaan kp jo yli 50....
 
tsemppiä uuteen kiertoon :D
mulla ei oo ollu tosiaan vuosikausiin mitään hormonaalista ehkäisyä ni ei ainakaan siitä voi johtua että kierto sekaisin.......menkkajuilimiset jatkuu ja tissit edelleen kipeet mutta ei menkkoja näy...........jospa menis ensi viikolla tk viemään testiä ja sitten lääkärin juttusille jos edelleen nega ja menkkoja ei näy....
 
Oireet viittaa kyllä kovastikin raskausoireisiin, mutta kannattaahan se käydä tk:ssa ihan oman mielenrauhankin vuoksi. Kiitos ja tsemppiä sinullekin! =)
 
Täällä nyt alko menkat kp 52....nyt menkat jo loppu ja nyt pari päivää itkettäny ihan sikana ja oksettanu ja väsyttäny.....aattelinpa vielä huomenna aamulla tehä testin :D menkat kun alko niin olin jo hyväksyny ettei täällä ainakaan raskaana olla mutta nyt tosiaan outoja oloja ja menkatkaan eivät olleet ihan normit.....mene ja tiedä mutta testataan huvin vuoksi :)
 
Tänään testattiin ja negahan tuo oli :( itkettää edelleen ja nyt alko rusehtava valkovuoto..outoja oireita.....
 
Takaisin
Top