Pieniä, suuria, pulleita masuja [kuvia]

Kauhea myllerrys vain viime yönä muksulla niin ettei meinannut unta saada. Tänään onkin ollut astetta väsyneempi päivä. Pitäis varmaan käydä rautatabletit ostamassa, kun hemoglobiini oli laskenu 115 vielä alemmas 111.

Oli kiva laittaa kuvat vierekkäin ja huomata, että on sitä kasvua tapahtunut. Vasemmalla rv15 oikealla rv26 <3

 
Apua, nyt mulla iskee paniikki :) Mä oon kyllä niin iso verrattuna kuvien masuihin! Toinen kylläkin tulossa, mutta olin jo ekasta niin suuri, ettei mitkään taulukot riittäneet ja vähän yli nelikiloinen neiti sieltä tulikin :) Pelkään siis taas suurta vauvaa ja jo tässä vaiheessa kauhistuttaa...
 
Minäkin tänään kuvan näpsäisin niin pistetään tänne.. Nyt on maha isompi kuin rintavarustus! Voi kauhistus..

Tässä siis 24+6

 
nyt viikkoja päälle 28 en muista tarkkaan, tää kuva otettiin jotain pari viikkoa sitten :) masu on kovin kasvanut taas! <3 paremman kuvan laittaisin jos ois mutta nyt ei oo enkä jaksanut ottaa :) otan kun ehdin.ihania kuvia olette tänne laittaneet ja kiva sit nähdä kun masu kasvaa et laittakaa vaikka sit uutta kuvaa kun on isompi masu :) miusta ainakin kiva kattoo näitä ihaniaa vauvamaha kuvia.

 
Kyllä on ihania helmimasuja täällä <3 Ja ihanaa seurata omaa miten se kasvaa ja muuttuu viikko viikolta :) 
 
Kauan venklasin ja mietin uskallanko ottaa napakorun pois, vai pitäskö tilata raskausajan koru. ..sitten sen vahingossa repäisin mammahousujen masutuubiin, mutta onneksi tuli vain pieni vekki. Silti liian iso riski et ois lähteny kasvamaan ulos, joten pakko se oli pois ottaa. Myyf. Mutta onneksi lävistys ei ole umpeutunut! Enkä usko että umpeutuukaan. Pääsee koru takaisin omalle paikalleen synnytyksen jälkeen (: Onko muilla napakoristeita?
29+3 
 
mulla on napakoru, enkä ole pois ottanut kun ei vielä ainakaan mitään tarvetta. :) toivottavasti pystyy pitämään loppuun asti. nimittäin jos umpeen menis niin en uskaltas enää ottaa uutta lävistystä :) enkä millään halua siitä luopua :)
 
Minä otin pois napakorun ekan raskauden aikana ja ylläri, se umpeutui.. Siitä lähtien oon aina MEINANNUT mennä otattamaan uuden reiän mutta aina se jää.. Tosin nyt olisi pitänyt se kuitenkin ottaa pois/vaihtaa raskauskoruun. Ehkä sitten ensi kesänä.. :)
 
Mikäli tämä minun lävistys umpeutuu, niin oon sata varma, että mulle kävis samalla tavalla kuin Malla007:lle. Aikeissa olisi käydä ottamassa lävistys uudestaan, mutta sitten se jäisi. Minä kun oon tämmöinen jänishousu. Tuntui meinaan sen verran ikävältä tuo nahan lävistäminen viime kerralla, että en kuitenkaan uskaltaisi mennä uudestaan pitkittäin lävistämön penkille. Mutta vielä se ei ole osoittanut minkään suuntaista umpeutumista. .koru menee helposti läpi kun kokeilee, joten olen hyvin toiveikas!
 
Ihania masukuvia kaikilla =) Laittakaahan lisää kuvia, kiva nähdä erimuotosia vauvamasuja!

Tässä ois tän päivän maha, rv 30+0 :)

 
Takaisin
Top