Pieniä, suuria, pulleita masuja [kuvia]

Ihania masuja täällä :) Omani ei näytä ihan vielä vauvamasulta mutta eiköhän se kohtapuoliin putkahda esille :D
 
Viikossa tapahtunut kummia, tää maha tuntuu pyöristyvän ja leviävän vähän joka suuntaan. Mitenköhän iso tuo on hetken päästä! Huhhei! :D

17+4

 
immeiset laittakaa lisää masukuviA !

mulla ei oo kasvanut suuntaan tai toiseen vielä mitkään muut paikat ku jenkkakahvat! oonko ainoa masuton byy.
 
Mä sit taas en oo laittanu ku ei se mun mielestä vieläkään ole isompi ku tossa 12 viikon kuvassa...
 
Vooii mitä ihania masuja! Mulla alkanut kans nyt vähän jo muistuttaan vauvamasua viikkoja on 15+4! Pitänee tän viikon aikana laittaa myös kuvaa tulemaan! :)
 
Haluisin kans laittaa masukuvan,mut en tiedä miten se tänne laitetaan? Osaako joku neuvoa tyhmää? ;)
 


Marina87 kirjoitti:
tatjuska
hymiön vierestä ylhäältä image manager--> ylhäältä upload --> select --> valitse kuva --> alhaalta upload --> kuva ilmestyy keskellä olevaan listaan --> klikkaa listasta kuvaa jonka haluat lisätä --> oikealta alhaalta insert. Pienehkö kuva onnistuu todennäköisimmin.


Siinä on Nenskalle 1 sivulta löytyneet ohjeet :)

Aivan ihania masuja, ei voi muutakun ihailla! Itsellä ei vielä  noin selvästi näy vaikka viikkoja jo 18+4. Terkkari sano, ettei välttämättää ihan valtavaa masua tulekaan kun oon niin pitkä selkäinen ja vauvalla on hyvää tilaa pituussuunnassa :D
 



Ensimmäinen päivä kun näytti edes hieman masulta! kivaa (:
19+ ..jotain. En nyt muista minä viikonpäivänä kuvan otin. Lasken näköjään vain viikkoja.

Aamuisin makuultaan on vain kauhea epämääräisen näköinen möykky mahassa <3 hassu.
 
Voi ku nuo teidän mahat on niin söpöjä =) itse leviin joka ikiseen suuntaan ja näytän valaalta jo nyt vaikka vasta 20+4 menossa..tosin lähtökohtakin oli se kokoa valtava =D
 
Voi että kun en saanu laitettua mahakuvaa kun ilmoitti koko ajan että liian iso kuva :( Mutta kiitos ohjeista kuitenkin :)
 

Hiphei meillä viikkomallia 25 eikä vielä ainakaan koolla pilattu! Mitenkäs teillä muilla on kupu kasvanut?



 


Pitäny jo vaikka kuinka monta kertaa laittaa kuvaa mutta aina jääny. Tässä 24+2 <3
Ja vanhat raskausarvet. Hyvin samoissa mennään masun koon kanssa mitä viime raskaudessa :)
 


en tiedä osasinko kuvia lisätä mut yritin :D tuo punainen mekko kuva on uusin :D toinen on n.22 viikolta.? :) en muista tarkemmin.masu näkyy hyvin jo! vauvan potkut näkyy myös ulospäin.jännää <3 ihania kuvia täällä on ihmiset laittaneet! :)



 
Niin se on ihanaa kun masu näkyy jo selvästi ja muksun potkut tuntuu <3 nyt on tosin meikäläisen mukula ollut hieman rauhallisempi muutaman päivän, mutta jotain möngerrystä sieltä aina välillä tuntuu. Vastapainoksi tuleekin sitten niitä päiviä jolloin saan ottaa niin turpiini kakaralta että huh : D

Mutta saisi minun puolestani helmimasut olla aktiivisempia kuvien laittajia. Tykkään niin katsella muiden masujen kasvua.
 
maha kasvanut hirveesti noiste edellisistä vaik noistaki aikaa joku parisen viikkoa vain :D tai tosta ekasta kuvasta kuukausi.otan varmaan uuden kuvan ensikuun alussa.voin sit laittaakin tänne kenties.hih.
minuu melkein sattui eilen ku vauva potki :O se ei tunnu koskaan olevan rauhallisesti :D onneks öisin on nyt rauhoittunut.
 
Takaisin
Top