Pieniä helmiä tulossa..?!

Moikka. Täällä myös yksi helmi vauvaa odottava äippä :) Olen 33 vuotias. Kolmatta odotan,esikoinen poika täytti juuri 10v ja nuorempi tyttö,täytti juuri 1v. Ja tämän kolmannen la olisi 16.2. Ja Turku Tyks olis synnytysairaala.
 
Mulla on kyllä kuulunut SÄ aina kun oon kuunnellut, mutta joskus joutuu tosiaan hakemaan kun ainakin tässä vaiheessa kun sikiö on vielä niin pieni niin pääsee liikkumaan ja vaihtelee paikkaa. Yleensä ne äänet kuuluu parhaiten selkäpuolelta, mut eihän sitä nyt tässä vaiheessa vielä tiedä missä se selkä milloinkin on :D
 
Hyvinkin yksilöllistä kuulema että kuuluuko sydänäänet läheskään joka kerta tässä vaiheessa, sanottiin sairaalassa. Ja ei ole kuulema todellakaan poikkeus ettei kuulu neuvolan laitteilla. Mulla rupes eilen tuntuu ihan kunnolla liikkeet, kamalaa mylläystä =D edellisessä raskaudessa tuntu tosi aikasin liikkeet..tosin nyt on taas jo maha asukki isompi ku mitä on viikkoja eli millanenhan mötkö sieltä tällä kertaa tulee =D
 
Moikka! Mut sais kans lisätä tonne viimesten joukkoon, eli la on 28.2. ja toinen lapsi tulossa. Ikää mulla 28v ja sairaalaksi SatKs. Luvialla asustellaan.
 
Koskas ihmisillä on rakenneultra? Meillä on ens viikon torstaina 13.9. ja silloin on 21+3. Varasivat ensin viikkoa myöhemmän ajan, mitä on tajuu koska yleensä tehdään 18-21, mutta soitin Jorviin ja sain onneksi aikaisemman ajan. Koskakohan tämä väsymys helpottaisi... 12-14h yöunetkaan ei riitä ja arkena ehtii vetää sikeitä vaan sen 6h...
 
Meillä rakenneultra 26.9, silloin rv 20+0. Aika tuntuuu niiiiiin pitkältä! Mulla väsymys alkoi onneks helpottamaan tuossa viikko sitten. Toivottavasti Heiju-Keijullakin pian jo pirteämpää oloa :)
 
Täälläkin rakenneultra on 17.9! Sillon viikkoja 20+0.
Ei millään malttais odottaa!
Väsymys rupee täällä vähän jo helpottaa, mut silti tulee nukuttua 10-14h yössä :/ jaksaa kuitenki vähä paremmin puuhastella kaikkea.
 
Menee näköjään viikot jo sekasin, rakenneultra siis 20+3 eikä 21+3. :) Vielä viikko pitäs malttaa.
 
Meil on rakenne ultra 3.10. Silloin viikkoja 20+4.  Ei kyllä malttais millään oottaa. Mulla on väsymystä kun en oikein saa nukuttua täysiä öitä kun tuo 1v.3vko tyttömme ei nuku öitä putkeen vaan herättää sen pari krt yössä.Ja nyt kun ollu räkiksessä ni tasan kahden tunnin välein herättänyt öisin tämän viikon. Mutta nukun sitten melkein joka päivä hänen kaa päiväunet :) se vähän onneksi tasottaa sitä,niin jaksaa paremmin.
 
meillä on 27.09 rakenneultra viikkoja silloin 20+2 vissiinkin :)
haluisin jo heti. tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa kun viimeks rampattiin 2 viikon välein niin nyt ultrien välissä jotain 7 viikkoa ..
 
heipsan! Viela yksi helmimamma ilmottautuu :) Laskettu aika 19 pva, 1. Lapsi, ja ikaa on 19 vuotta. Kanadasta pain kirjottelen!
 
Täältä löytyis kans yks Helmen odottaja <3 ikää on 23, 2.lapsi. Laskettu aika 18.2. :) Ihanaa tuntea taas pieniä liikahduksia masussa :) <3
 
Ilmottaudutaan nyt tännekin. Eli ensimmäistä lasta odottelen, raskausviikkoja kasassa tasan 16. Tänään oli toinen neuvola, missä ei tapahtunut oikein mitään. Saatiin sentään sydänäänet kuulla. Vähän tuli jännitystä peliin, kun en meinannut millään saada pissanäytettä tiristettyä, kun aika oli heti aamusta ja olin tietty herätessä käynyt kotona pissalla :)
Kovasti neuvolatäti yritti kysellä, että onko jotain kysyttävää/ihmeteltävää, mutta ei meillä ollut. Oon koko raskausajan voinut melko normaalisti, mitä nyt nälkä vaivannut. Mutta pahoinvoinnilta olen välttynyt, eikä väsymyskään tunnu normaalia pahemmalta.
Varattiin samalla aika seuraavaan neuvolaan, joka on vasta kahden kuukauden päästä. Rakenneultra on jo varattu kuukauden päähän. Aika harvakseltaan näin alkuraskaudessa näitä käyntejä on, mikä on toki ihan ymmärrettävääkin.
Saa lisätä listaan:
page/28v./la 25.2./1. lapsi/Turku/TYKS
 
hei pitkästä aikaa kaikille. ensinnäkin pahoittelut kaikille lapsensa menettäneille, toivon että jaksatte pitää toivoa yllä että tulette vielä saamaan pienokaisen syliin, toivon myös että toivutte pian niin fyysisesti kuin henkisestikin (jälkimmäinen kestää huomattavasti pidempään). itellä ekat menkat joten josko sitä alkais yrittää jossai vaihees uudestaan kunha nuo loppuu eka. ite välillä vieläki itken pienokaista ku mulla lääkäri toi kuolleen pienokaisen suoraan nenän eteen kun oli ottanu pois sen.
toiseksi onnittelut uusille listalla oleville ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti teillä.
 
Ilmoittaudun myös myöhäisheränneenä eli LA 7.2.  1. lapsi ja sairaala ois SEKS
 
No niin, nyt on käyty rakenneultrassa reilu viikko sitten ja kaikki on miten pitääkin. Käytiin myös eilen Femedassa 4D:ssä ja sanottiin että 100% typykkä siellä on.
Pienoinen järkytys ehkä, koska toivoin kovasti poikaa, mutta jotenkin silti tiesin kyllä ensimmäisistä viikoista asti, että tyttö siellä on. Noo, kyllä tyttökin voi lätkää seurata ja heviä soittaa. Nyt ainakin tuntuu siltä että soitin on sitten rummut siitä viuhtomisesta päätellen.  Onhan tässä aikaa tottua ajatukseen ja ehkä pitäisi vähitellen myös jo alkaa tekemään jotain hankintoja, en oo vielä ostanut yhtään mitään...
 
Moikka!:) Täällä on jälleen yksi helmi vauvaa odottava äiti. LA on 15.02 ja paikkana olisi näillä näkymin TAYS. Kyseessä on toinen vauva. Ikää minulla on 32 vuotta.
 
mukava kuulla että kaikki hyvin heiju-keiju...vai että tyttö, no luonne voi olla poikamainen. saas nähä kiipeileekö puuhu kun kasvaa nukkejen kans leikkimisen sijaan... :)
ja tervetuloa uudet :)
 
Jo tovin olen seurannut keskusteluja ja nyt vihdoin uskalsin itsekin liittyä.. :)  Eli la 5.2.13. Ensimmäinen lapsi tulossa, ikää mamalla 33 vuotta.
 
Takaisin
Top